Stránka 1 z 2
Napsal: sob 04.09.2004 11:37
od Pyron
Mám jeden (pro wás jistě trapný) dotaz... Při rekonstrukci mého wozu, jsem zjistil, že mám wyhříwaný zrcátka (

) a f blinkrech dwouwláknowé žárofky i s tříkontaktní objímkou... Tedy: 1) zapíná se wýhřef zrkadel něgde zwlásch? ? 2) fungují někomu z wás blinkry jako obrysofky?
Díx

Napsal: sob 04.09.2004 12:01
od stva
Vyhřívání se zapne se zapnutým zapalováním - svůj vypínač to nemá.
Protože jsem taky nikde neviděl vypínač, tak jsem myslel, že vyhřívání nemám, až jsem si jednou připálil prst o sklíčko.
Nad zadníma světla jsem taky špekuloval, proč to je tak udělaný - taky mám v brzdovým dvouvláknovku a zapojený je jen jedno (21W) vlákno. Asi je to světlo dělaný jako nějaký univerzál, ve kterým je zapojení upravováno třeba podle země prodejce. Někde třeba vyžadují větší plochu obrysovek a tak brzdový světlo 5W vláknem slouží taky jako obrysovka.
Obdobně to mám se zadní mlhovkou - mám zapojenou jen pravou. Ale né, že by mi vlevo chyběl jen drát či něco takového. V levém světle není ani zataven ten plech-kontakt k mlhovkové žárovce a v konektoru není pin, kterým je na pravé straně mlhovka zapojena (samozřejmě, že tam nevede drát). Navíc v elektro schématech je levá zadní mlhovka zapojená - tak jak to teda je?
Jak to máte ostatní?
Jak to máš ty, XSUNe?
Napsal: sob 04.09.2004 14:30
od Pyron
Mno já mlhofku wzadu nemám wůbec, moje auto bylo stawěno f Kanadě na zakázku (Robert Reichel) a tak mě hlawně překwapuje to f těch blinkrech - ty wlákna. Není tak těžké to "nějak" zapojit, ale jak to má, nebo mělo být???

Napsal: sob 04.09.2004 15:10
od stva
Pokud se nepletu, tak v Americe musí při jízdě (při zapnutým zapalování) svítit blinkry stálým světlem. Možná kvůli tomu jsou tam dvě vlákna.
Napsal: sob 04.09.2004 16:37
od Pyron
stva píše:Pokud se nepletu, tak v Americe musí při jízdě (při zapnutým zapalování) svítit blinkry stálým světlem. Možná kvůli tomu jsou tam dvě vlákna.
Ale rozhodně tam nikdy newedli tři kabely...

Napsal: sob 04.09.2004 17:33
od stva
Tak třeba měli na skladu u BMW spoustu nevyužitejch dvouvláknovejch žárovek, a takhle se jich zbavovali.

Napsal: ned 05.09.2004 19:40
od MikeT
Nezapíná se vyhřívání zrcátek spolu s vyhříváním zadního skla?
Napsal: ned 05.09.2004 19:48
od Pyron
To já nefim

Napsal: ned 05.09.2004 20:35
od Dande
O tech zrcatkach pisou ze je to automatika,ale me nejak nejdou taky by me dosti zajimalo jestli se daj nejak zapnout nebo udelat nejakej spinac bokem.
Napsal: ned 05.09.2004 20:43
od Pyron
Na spínacz to jde udělat urczitě, mě by ale staczilo jen wědět, jestli jdou a nebo nee

Napsal: ned 05.09.2004 20:45
od Dande
Tak to si budem muset pockat jestli nam nekdo poradi.

.Snad joooo

Napsal: pon 06.09.2004 11:29
od Speedy
No, tak vyhřívání zrcátek se zapíná spolu s vyhříváním zadního skla.
A mlhovka je zapojená levá zadní (pro ty, co couvají celou cestu tak je to ta pravá

). Jinak na pravé straně je jenom 2-vláknová žárovka a dráty tam skutečně chybí včetně pinu. Nicméně předpis je takový, že zadní mlhovka musí být vlevo.
Napsal: pon 06.09.2004 13:52
od Pivson
Jo jo rozmraz se zapina se zadnim oknem

)
Napsal: pon 06.09.2004 14:18
od stva
Jo jasně - mlhovka mi svítí levá

(sakra, už si pletu strany veřejně). Ale u těch předpisů - co si já si pamatuju tak zadní mlhovky museli být buď dvě (symetricky k svislé ose) nebo jedna (na levé polovině vozidla). Moje auto je ale původem z Němec (jako že, tam bylo prodaný) a tam třeba smí být jen jedna mlhovka vlevo. Akorát mi přišlo divný, proč by výrobce nezapojil i pravou stranu, když je na ní světlo připravené (že by šetřil? - to asi ne).
Zrcátka:
V manuálu (pro sedan, coupe, cabrio, kombi) se píše, že vyhřívání zrcátek je automatické při klíčku zapalování v poloze 2 a je regulovatelné. (nepíšou kde)
Já mám v manuálu totéž, kromě té regulace (pokud jsem dobře překládal).
U obou manuálů je, že vyhřívání není u E36 standartní vybavení.
Je pravda, že když zapnu zapalování, tak za chvíli mám skla v zrcátkách teplá (až velmi teplá). I bez zapnutého vyhřívání zadního skla.
Napsal: pon 06.09.2004 15:00
od MikeT
Třeba maj v Německu v předpisech povolený jenom jedno. Já mám na E30 taky zapojený jen levý, ale připravený je to i na pravý straně. Jako důvod mě napadá oslňování vozidel jedoucích vzadu...
Napsal: pon 06.09.2004 15:39
od darmon
mam sedmu koupenou z nemecka, ostatne ford byl taky pro nemeckej trh a na obouch autech byly zadni mlhovky obe.
Napsal: pon 06.09.2004 23:46
od Speedy
1. Ano, šetřili.
2. ty jezdíš za sluného počasí se zapnutou jenom jednou mlhovkou, aby jsi neoslňoval řidiče jedoucí za Tebou?

Napsal: úte 07.09.2004 09:20
od MikeT
Speedy píše:1. Ano, šetřili.
2. ty jezdíš za sluného počasí se zapnutou jenom jednou mlhovkou, aby jsi neoslňoval řidiče jedoucí za Tebou?

Teď nevím, na koho míříš a co tím míníš...

Napsal: stř 08.09.2004 09:38
od Pivson
E34 má taky dvě a plně funkční

Napsal: čtv 09.09.2004 10:30
od Speedy
MikeT píše:Speedy píše:1. Ano, šetřili.
2. ty jezdíš za sluného počasí se zapnutou jenom jednou mlhovkou, aby jsi neoslňoval řidiče jedoucí za Tebou?

Teď nevím, na koho míříš a co tím míníš...

No, mířil jsem na Tebe

Přišlo mi horzně ftipná hláška, že zapojili jenom jednu mlhovku, aby jsi neoslňoval řidiče, když ji máš zapnutou
