Díx
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Wýhřef zrcátek a dwouwláknowé žárofky..
Vyhřívání se zapne se zapnutým zapalováním - svůj vypínač to nemá.
Protože jsem taky nikde neviděl vypínač, tak jsem myslel, že vyhřívání nemám, až jsem si jednou připálil prst o sklíčko.
Nad zadníma světla jsem taky špekuloval, proč to je tak udělaný - taky mám v brzdovým dvouvláknovku a zapojený je jen jedno (21W) vlákno. Asi je to světlo dělaný jako nějaký univerzál, ve kterým je zapojení upravováno třeba podle země prodejce. Někde třeba vyžadují větší plochu obrysovek a tak brzdový světlo 5W vláknem slouží taky jako obrysovka.
Obdobně to mám se zadní mlhovkou - mám zapojenou jen pravou. Ale né, že by mi vlevo chyběl jen drát či něco takového. V levém světle není ani zataven ten plech-kontakt k mlhovkové žárovce a v konektoru není pin, kterým je na pravé straně mlhovka zapojena (samozřejmě, že tam nevede drát). Navíc v elektro schématech je levá zadní mlhovka zapojená - tak jak to teda je?
Jak to máte ostatní?
Jak to máš ty, XSUNe?
Protože jsem taky nikde neviděl vypínač, tak jsem myslel, že vyhřívání nemám, až jsem si jednou připálil prst o sklíčko.
Nad zadníma světla jsem taky špekuloval, proč to je tak udělaný - taky mám v brzdovým dvouvláknovku a zapojený je jen jedno (21W) vlákno. Asi je to světlo dělaný jako nějaký univerzál, ve kterým je zapojení upravováno třeba podle země prodejce. Někde třeba vyžadují větší plochu obrysovek a tak brzdový světlo 5W vláknem slouží taky jako obrysovka.
Obdobně to mám se zadní mlhovkou - mám zapojenou jen pravou. Ale né, že by mi vlevo chyběl jen drát či něco takového. V levém světle není ani zataven ten plech-kontakt k mlhovkové žárovce a v konektoru není pin, kterým je na pravé straně mlhovka zapojena (samozřejmě, že tam nevede drát). Navíc v elektro schématech je levá zadní mlhovka zapojená - tak jak to teda je?
Jak to máte ostatní?
Jak to máš ty, XSUNe?
No, tak vyhřívání zrcátek se zapíná spolu s vyhříváním zadního skla.
A mlhovka je zapojená levá zadní (pro ty, co couvají celou cestu tak je to ta pravá
). Jinak na pravé straně je jenom 2-vláknová žárovka a dráty tam skutečně chybí včetně pinu. Nicméně předpis je takový, že zadní mlhovka musí být vlevo.
A mlhovka je zapojená levá zadní (pro ty, co couvají celou cestu tak je to ta pravá
Jo jasně - mlhovka mi svítí levá
(sakra, už si pletu strany veřejně). Ale u těch předpisů - co si já si pamatuju tak zadní mlhovky museli být buď dvě (symetricky k svislé ose) nebo jedna (na levé polovině vozidla). Moje auto je ale původem z Němec (jako že, tam bylo prodaný) a tam třeba smí být jen jedna mlhovka vlevo. Akorát mi přišlo divný, proč by výrobce nezapojil i pravou stranu, když je na ní světlo připravené (že by šetřil? - to asi ne).
Zrcátka:
V manuálu (pro sedan, coupe, cabrio, kombi) se píše, že vyhřívání zrcátek je automatické při klíčku zapalování v poloze 2 a je regulovatelné. (nepíšou kde)
Já mám v manuálu totéž, kromě té regulace (pokud jsem dobře překládal).
U obou manuálů je, že vyhřívání není u E36 standartní vybavení.
Je pravda, že když zapnu zapalování, tak za chvíli mám skla v zrcátkách teplá (až velmi teplá). I bez zapnutého vyhřívání zadního skla.
Zrcátka:
V manuálu (pro sedan, coupe, cabrio, kombi) se píše, že vyhřívání zrcátek je automatické při klíčku zapalování v poloze 2 a je regulovatelné. (nepíšou kde)
Já mám v manuálu totéž, kromě té regulace (pokud jsem dobře překládal).
U obou manuálů je, že vyhřívání není u E36 standartní vybavení.
Je pravda, že když zapnu zapalování, tak za chvíli mám skla v zrcátkách teplá (až velmi teplá). I bez zapnutého vyhřívání zadního skla.
No, mířil jsem na TebeMikeT píše:Teď nevím, na koho míříš a co tím míníš...Speedy píše:1. Ano, šetřili.
2. ty jezdíš za sluného počasí se zapnutou jenom jednou mlhovkou, aby jsi neoslňoval řidiče jedoucí za Tebou?
