Stránka 1 z 2
Napsal: sob 21.08.2004 21:08
od Miki_JI
Ahoj vsem,
cerstve mam sport. vzduch. filtr (Diky Hanzi, vse dorazilo OK), jen me napadlo jestli byste sem nehodili nejaky fota jak to mate pod kapotou resene abych nasal inspiraci, a pak preferujete volne ulozeny filtr nebo dal nekdo prednost airboxu ? Dik za nazor prip. za fota , rad se podivam na vlastni

Napsal: ned 22.08.2004 11:39
od patras
a co mas za strojovnu ??
Napsal: ned 22.08.2004 11:58
od Miki_JI
patras píše:a co mas za strojovnu ??
Zaklad ... 316 , 97rok

Napsal: ned 22.08.2004 17:13
od patras
ja mam u 4 valce oddelany viko na sani vzduchu, puvodni box i privod tam mam ... mam udelanej ramecek, kterej davam misto toho vika a na nem privarenou redukci na AFM muzu ti to vyblejskout
Napsal: ned 22.08.2004 17:30
od Miki_JI
patras píše:ja mam u 4 valce oddelany viko na sani vzduchu, puvodni box i privod tam mam ... mam udelanej ramecek, kterej davam misto toho vika a na nem privarenou redukci na AFM muzu ti to vyblejskout
Dik, fotkou by jsi me urcitel neurazil

Zraje ve me vic moznosti - od jednoduchych po celkem kutilske variace , a tak bych rad jeste nabral jeste nejakou inspiraci ...
Napsal: ned 22.08.2004 23:29
od Marek-is
A co sportovni vlozka...

Napsal: pon 23.08.2004 02:20
od Miki_JI
Marek-is píše:A co sportovni vlozka...

No jednak uz mam filtr doma , a jde mi o instlaci ... a pak konusovej filtr mi pripada funkcnejsi a i estetictejsi reseni nez jen vlozka do boxu ...
Napsal: úte 24.08.2004 10:01
od Speedy
Mám vložku a neřeším to. Je to vcelku tichýa přitom funkční řešení. Když ten airbox otevřeš, bude to mít takový sytější zvuk... Ale výkonový efekt oproti vložce asi nepoznáš...
Napsal: úte 24.08.2004 11:16
od psena
No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Napsal: úte 24.08.2004 11:58
od Speedy
psena píše:No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Netvrdím, že otevřený sání něco nepřidá, ale rozdíl na 140kW 3Kw v praxi moc nepoznáš. Jooo, kdyby jsi k tomu dal vačku, čip, výfuk, tak kW + kW dá dohormady třeba 15kW a to už poznáš. Já takhle skládal koně u Fáva a ve výsledku se mi jich tak sešlo 90...
Napsal: úte 24.08.2004 12:21
od Miki_JI
Speedy píše:psena píše:No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Netvrdím, že otevřený sání něco nepřidá, ale rozdíl na 140kW 3Kw v praxi moc nepoznáš. Jooo, kdyby jsi k tomu dal vačku, čip, výfuk, tak kW + kW dá dohormady třeba 15kW a to už poznáš. Já takhle skládal koně u Fáva a ve výsledku se mi jich tak sešlo 90...
V tehle konstalaci bych se nebal i vyssiho cisla nez 15kw , chip dela 10% coz z tech 140kw je uz 14 + filtr , vyfuk prip. vacka a svody, myslim ze min. 15 - 20kw neni problem (Pak uz jen turbo nebo kompresor

))
Napsal: úte 24.08.2004 23:03
od DC
jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
Napsal: stř 25.08.2004 01:31
od Miki_JI
DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubu

Mimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
Napsal: stř 25.08.2004 06:41
od DC
Miki_JI píše:DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubu

Mimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
kdyz jsem byl na brzde - tak to bylo zhruba v takovym stavu - nutno podotknout, že už je to dost dlouho...
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg
jinak i další fotky (některé i přímo z měření) jsou na
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau.htm
prirubu jsem koupil na
http://www.autodoplnky.cz asi za 150 Kč
takhle třeba vypadá profi udělaný odstínění zduchu Kaldostroje

->
http://www.e30.cz/srazy/2004_08_14_Doln ... CN1228.JPG
Napsal: stř 25.08.2004 07:12
od Vlasta
Pro zvýšení účinnosti přímého filtru se používá nasávání studeného vzduchu zpod předního nárazníku (spoileru), popř. otvorem v haubně.
Napsal: stř 25.08.2004 07:13
od DC
Vlasta píše:Pro zvýšení účinnosti přímého filtru se používá nasávání studeného vzduchu zpod předního nárazníku (spoileru), popř. otvorem v haubně.
jj já šel cestou nejmenšího odporu - tzn. dálkou

u E36 to ale pujde hur

Napsal: stř 25.08.2004 07:41
od Miki_JI
Ten druhej link je super ... holt kdyz ma nekdo sikovny ruce..... A1+

Napsal: stř 25.08.2004 15:40
od Anonymous
ahoj měl bych dotaz, když bych chtěl kit přímího sání, tak váha vzduchu musí ven nebo ten kit s ní počítá a stačí vyhodit airbox, vyměnit potrubí a na váhu přidělat filtr přes nějakou tu přechodku která je součástí té sady..
a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit?

Napsal: stř 25.08.2004 15:55
od Vlasta
Píďa píše:ahoj měl bych dotaz, když bych chtěl kit přímího sání, tak váha vzduchu musí ven nebo ten kit s ní počítá a stačí vyhodit airbox, vyměnit potrubí a na váhu přidělat filtr přes nějakou tu přechodku která je součástí té sady..
a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit?

Kit je většinou "vyprojejektovaný" pro konkrétní model a jeho součástí jsou i přechodky a vše co je třeba pro montáž. S tou váhou vzduchu je to přesně tak, jak říkáš.
Napsal: stř 25.08.2004 16:27
od Anonymous
no jó, tak jak říkáš

, ale já říkám obě varianty, z toho mi pořád neni jasný, váha zůstane nebo musí ven
asi by bylo dobrý se zeptat přímo u nějakýho dodavatele nebo prodejce
a co nějaká zkušenost? vyplatí se připlatit si a koupit kit, nebo je rozdíl mezi kitem a samotnym kuželem tak nepatrnej že je to zbytečnost a postačí jen kužel.
