Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.08.2004 18:13
od Anonymous
Je rozdíl mezi výstuhou klasického předního nárazníku a M3 nárazníku? V ETK jsem našel jenom jeden typ, ale třeba v autokelly prodávají výztuhu, u které je poznámka "mimo M3".

Napsal: sob 07.08.2004 18:24
od Lukas H.
Podle me je jina, na Mkove je prolis kterej na obyc neni...

Napsal: ned 08.08.2004 08:37
od Miki_JI
Lukas H. píše:Podle me je jina, na Mkove je prolis kterej na obyc neni...
Ahoj,
pokud jsem dobře porozuměl všemu co se tu ve fóru píše, tak standardní je jen plast, laminát či co a ,,M,, výztuka je kov , hlinik, ocel ted nevim kazdopadne je pevnejsi no :-)

Napsal: ned 08.08.2004 10:42
od Lukas H.
Miki_JI píše:
Lukas H. píše:Podle me je jina, na Mkove je prolis kterej na obyc neni...
Ahoj,
pokud jsem dobře porozuměl všemu co se tu ve fóru píše, tak standardní je jen plast, laminát či co a ,,M,, výztuka je kov , hlinik, ocel ted nevim kazdopadne je pevnejsi no :-)
To se mi nezda, ja mam Mkovou a je to laminat ci co...

Napsal: ned 08.08.2004 11:10
od Anonymous
Mě je jedno z čeho je :D , ale jde mi o to, jestli půjde použít výztuha z obyč. nárazníku na nárazník M3, nebo ji budu muset shánět.

Napsal: pon 09.08.2004 17:46
od Speedy
Anonymous píše:Mě je jedno z čeho je :D , ale jde mi o to, jestli půjde použít výztuha z obyč. nárazníku na nárazník M3, nebo ji budu muset shánět.
Tak mám teď informaci, že ten M3 nárazník by měl jít na tu normální výztuhu přimonotovat bez problému. Jsou však jiný náfuky na brzdy a spodní trojúhelníkové krytky včetně krytu motoru. A prý jsou i jiné ty plastové podběhy, ale dle ETK jsou ty podběhy stejné.

Napsal: pon 09.08.2004 19:30
od Anonymous
Speedy píše: Tak mám teď informaci, že ten M3 nárazník by měl jít na tu normální výztuhu přimonotovat bez problému. Jsou však jiný náfuky na brzdy a spodní trojúhelníkové krytky včetně krytu motoru. A prý jsou i jiné ty plastové podběhy, ale dle ETK jsou ty podběhy stejné.
Tak to by bylo super.

Podle ETK jsou stejné i ty trojúhelníkové kryty. Na kryt motoru jsem se nedíval. :roll: Jiné jsou, jak píšeš, tunely k brzdám a potom ještě držáky mlhovek.

Ty plasty nejsou tak hrozné, nejvíc mě "pálila" ta výztuha.

Napsal: pon 09.08.2004 20:28
od Speedy
Anonymous píše:
Speedy píše: Tak mám teď informaci, že ten M3 nárazník by měl jít na tu normální výztuhu přimonotovat bez problému. Jsou však jiný náfuky na brzdy a spodní trojúhelníkové krytky včetně krytu motoru. A prý jsou i jiné ty plastové podběhy, ale dle ETK jsou ty podběhy stejné.
Tak to by bylo super.

Podle ETK jsou stejné i ty trojúhelníkové kryty. Na kryt motoru jsem se nedíval. :roll: Jiné jsou, jak píšeš, tunely k brzdám a potom ještě držáky mlhovek.

Ty plasty nejsou tak hrozné, nejvíc mě "pálila" ta výztuha.
Ty trjúhelníkové kryty jsou taky jiné!!!

Napsal: pon 09.08.2004 22:18
od Anonymous
Speedy píše:Ty trjúhelníkové kryty jsou taky jiné!!!
Tak jsem se ještě jednou mrknul do toho ETK a u nárazníku M3 tam jsou nakreslené dva druhy krytů, jedny klasické (č.27 - 51711977117-8), a jedny "jiné" (č.21 - tam mi to hlásí že to není na CD), tak asi budeš mít pravdu. :lol:

Když už se tak ptám, nevíš(te), co a kde je na tom nárazníku tohle:

č.11 SEALING 51112251389-90
č.30 SEALING FRONT 51712261343-4