Stránka 1 z 2

Napsal: ned 20.06.2004 14:40
od Fx
Mam E30 a ted jsem dostal nabidku z Plzne od jednoho clena E30 fora...

BMW 318i, 1991, skoro nulova vybava, bila barva, ale to mi az tak nevadi, najeto 174k km, po jeho otci, ktery to mel sest let (coz mozna vypovida o tom, ze to je bezproblemovy auto). Cena 110k Kc.

Je k tomu sada zimních kol, elektrony na léto, sundavací závěs, údajně spousta novejch dílů (nemám důvod nevěřit). Např. všechny tlumiče, destičky,spojka, 100% stav.

Zapomněl jsem položit otázku - byl by někdo z vás, zkušených harcovníků, ochotný se na to se mnou jet do té Plzně podívat? Kde hledat u E36 VIN, to si najdu na netu, ale rád bych, aby se někdo podíval i na další věci, o kterých třeba ani nemusím vědět, že by byly problémem.

Napsal: ned 20.06.2004 16:50
od Anonymous
Ahoj
Bydlim 20 km od Plzne takže se tam můžem někde sejít. teď mám E34, ale před tim jsem měl dvě E36. Jsem automechanik takže se v tom snad vyznám :-) jestli chceš tak mi cinkni na 777 019 593. Ruda

Napsal: ned 20.06.2004 17:05
od Fx
OK, ozvu se...

Napsal: ned 20.06.2004 17:54
od M3maniac
Nechcu nikomu brát iluze ani kazit kšefty,ale jaký motor jsi měl v e30?No patrně 316 nebo 318..... nevím na co to auto máš? jestli jen jako přibližovadlo nebo máš taky BMW rád jako auto sportovního ducha a chceš si s nim taky sem tam trochu užít... Podle mě je 318ka v e36 mrtvola,můj názor je ,že ...ale nic ,už jsem to tu napsal 100x.Prostě si před koupi vyzkoušej třeba 325ku a pak 318ku,jen pro srovnání.

P.S. pokud je pro tebe BMW jen dopravní prostředek a jezdíš s lehkou nohou a platíš jen a jen poj. do 1850 ccm tak si ji kup :D

Napsal: ned 20.06.2004 19:06
od Fx
Mam 318i M10 E30 a na trosku sviznejsi svezeni mi to staci, tak uvidim, jak na tom bude v E36. Ted jsem pul roku jezdil autem s 1,0i 16V motorem, a to me opravdu prilis neuspokojilo. Ale popravde receno stojim pred volbou, jestli feldu nebo E36 a samozrejme bych mnohem radsi tu E36. Tyhle rady jsem mnohokrat slysel, i v E30 jsem se svezl jak v 316, tak 318, tak i v 325. Samozrejme by se mi libila 325, ale momentalne tak silnej motor nepotrebuju... A na opravdu sportovni jizdu mame doma i Imprezu GT (porad se jeste neprodala)... E36 se mi libi a 318 by mi mela stacit. Takze ted hlavne shanim nekoho, kdo mi pomuze a podiva se se mnou na tohle auto, abych nekoupil nejakou mrtvolu... :?

Napsal: ned 20.06.2004 23:38
od Anonymous
To si myslíš, že ti někdo řekne že to auto je naprosto v pořádku? Párkrát jsem se byl takhle s někym podívat na nějaký auto. Auto bylo např. v super stavu, ale pak prasklo těsnění pod hlavou (možná i vinou nového majitele) a já jsem byl potom za blba, protože jsem řekl svůj názor, že auto je v pořádku. Nikdy už takhle nikam s nikym nepojedu jsou z toho jenom starosti. Prostě se s tim autem svez, poslouchej jestli v něm něco bouchá, jak jde řadit, kolik se hřeje (když půjde ručička do 3/4 tak nebrat. Správně je přesně v půlce). Otevři víčko od voleje jestli na něm neni bílá emulse, zkontroluj VIN, koukni na pásy kde je napsanej rok výroby jestli to souhlasí s rokem v techničáku, Podezřelý je když má někdo auto jenom krátce (např 2 měsíce) Na kecy typu: "potřebuju rychle prachy a tak ho potřebuju rychle prodat" nehleď, vetšinou to nevěstí nic dobrýho když ho dotyčnej má tak krátce. Vždy je lepší koupit auto, které je na první pohled pěkný, ale třeba bez pěknejch kol, který si můžeš dokoupit než auto s několika chybama, ale s pěknejma kolama nebo o něco lepší výbavou. Lecos z výbavy si můžeš časem do auta dodat. Taky jsem měl 318i M40 a vůbec mi to nepřišlo jak mrtvý (ale 316i je opravdu mrtvá) jezdil jsem s tim dva roky než jsem si koupil TDS a nijak jsem si na silnici nepřipadal jako brzda spíš jsem se až divil, že 1,8 s relativně těžkym autem docela jede. Samozřejmě na vtší výkon se zvyká lépe, ale jestli nejsi opravdu střelec tak budeš spokojenej. Spotřeba je taky dobrá. Lepší než u mého TDS. Ale zase když je nafta zadara tak to neber že? :-)
Přeju hodně štěstí.

Napsal: pon 21.06.2004 00:01
od Fx
Jo, tohle mi prijde jako smysluplna odpoved. Kazdopadne tesneni pod hlavou a podobny veci tezko clovek takhle ovlivni. Spis mi slo o to, aby se na to sel podivat nekdo, kdo E36 rozumi, z tohohle duvodu - ja nepoznam, kdyz je neco vymlacenyho na podvozku. Nevim, kde vsude jsou VINy (to se da najit, ale tak "jistota", ze se na to pujde mrknout nekdo se mnou, je lepsi) atd.

Problem je, ze ja E36 hodne chci a nechci tam prijet a z nadseni, ze je to E36, koupit nejakou sragoru.

Napsal: pon 21.06.2004 02:08
od psena
Auto bez vybavy, bila barva (moc se mi nelibi) slabej motor( dost lidi strasne psala ze mu 320! bude stacit a po par mesicich auto prodavaji, pote co udelaji zkusenosti ze srazu, nebo pote co je veme prvni TDI.)
Navic cena 110K za rok 91 1,8 je dost.Ale je to samozrejme o stavu.
Projed a uvidis.Urcite sam vis co chces, ale vez ze me kdysi stacilo jakekoli auto, pote jsem chtel zadni nahon(Sierra), potom BMW (525 ve spatnem stavu :roll: )Potom jsem chtel BMW v dobrem stavu se super motorem (nynejsi BMW 525)Ańyni vim ze chci BMW ve vybornem stavu se super motorem a s plnou vybavou..... :lol:

Proste je toho na foru spousta, staci si vsimnout jak ti zkusenejsi uz vedi co chteji, ale je to vyvoj, proste auto mam skvely, ale vetsi vybavu nez okna sibr a zrcatka bych uz taky snesl.....

Napsal: pon 21.06.2004 07:03
od Fx
No ja vim hlavne co nechci :lol:, nechci se v tom zabit, coz by se mi se silnejsim motorem asi mozna stalo... :lol: Pridam jeste jednu informaci - je mi 19. Myslim, ze ta 1,8 bude par let celkem stacit.

Napsal: pon 21.06.2004 08:58
od M3maniac
Fx píše:No ja vim hlavne co nechci :lol:, nechci se v tom zabit, coz by se mi se silnejsim motorem asi mozna stalo... :lol: Pridam jeste jednu informaci - je mi 19. Myslim, ze ta 1,8 bude par let celkem stacit.
No tak v tom máš pravdu,pokud nemáš dost zkušeností třeba z schade v zimě tak si na 328mu ještě chvíli raději počkej... No jinak kámoš má 318ku ,ale krasavici na "17kách,komplet plasty v RS blau,ale nevím jestli ji prodá.... dovezl ji z německa asi před 2my lety lehce ?uklý(tím myslím pojízdný) a hlavně měla jen pade najeto,byla po jeptiškách :D

Napsal: pon 21.06.2004 09:02
od Fx
No tak mam odjetou jednu zimu s tou E30, ale proste si myslim, ze na tohle mam jeste cas. Myslim, ze je to celkem rozumny, ne? Jinak - pokukuju po aute tak do 130k Kc, tak kdybyste nekdo o necem peknym vedeli...

Napsal: ned 27.06.2004 19:07
od Anonymous
...320 potom vyměnili - prodali a koupili něco silnějšího. No já nevím, měl jsem předtím 318 a pak jsem koupil 320 a bohatě - mě to stačí. Jel jsem si vyzkoušet 323 a světe div se nic moc rozdíl ! ( 20 koníků navíc žádná bomba) aspoň ne taková jako rozdíl mezi 318 a 320 - to je rozdíl, ale ne 320-323. Znatelnej rozdíl je až 320 vs 325,328. O m3 se bavit nebudu, je to jiná kategorie. Ano zrychlení z 0 na 100 je rozdíl 320 těsně po 10 s a 323 a 325 8 s resp. 7,9 s. Ale mě šlo spíše o rozdíl při předjíždění - prostě když jedu a ne když se rozjíždím - tam ten rozdíl až tak velkej není. 328 to jo. Sou to moje subjektivní pocity z jízdy a i mýho kámoše, kterj těch baworáků už taky něco vyměnil. Kdybych měl dneska měnit 320 tak za obsah 2.5 nebo 2.8, ale 323 v e36 nemá význam.

Napsal: ned 27.06.2004 20:13
od M3maniac
Anonymous píše:...320 potom vyměnili - prodali a koupili něco silnějšího. No já nevím, měl jsem předtím 318 a pak jsem koupil 320 a bohatě - mě to stačí. Jel jsem si vyzkoušet 323 a světe div se nic moc rozdíl ! ( 20 koníků navíc žádná bomba) aspoň ne taková jako rozdíl mezi 318 a 320 - to je rozdíl, ale ne 320-323. Znatelnej rozdíl je až 320 vs 325,328. O m3 se bavit nebudu, je to jiná kategorie. Ano zrychlení z 0 na 100 je rozdíl 320 těsně po 10 s a 323 a 325 8 s resp. 7,9 s. Ale mě šlo spíše o rozdíl při předjíždění - prostě když jedu a ne když se rozjíždím - tam ten rozdíl až tak velkej není. 328 to jo. Sou to moje subjektivní pocity z jízdy a i mýho kámoše, kterj těch baworáků už taky něco vyměnil. Kdybych měl dneska měnit 320 tak za obsah 2.5 nebo 2.8, ale 323 v e36 nemá význam.
Výzva pro skautíka :D

Napsal: ned 27.06.2004 20:16
od Fx
Tamta 36ka nebyla to pravy, prece jenom byla docela orezla... Vypada to, ze nakonec asi zradim znacku...

Napsal: ned 27.06.2004 20:25
od M3maniac
Fx píše:Tamta 36ka nebyla to pravy, prece jenom byla docela orezla... Vypada to, ze nakonec asi zradim znacku...
Copak koupíš si pažouta? :lol:

Napsal: ned 27.06.2004 20:26
od Fx
Jo :lol:

Napsal: ned 27.06.2004 20:31
od M3maniac
Neblbni kámo! jedinej dobrej pažout byla 205ka :D v naftě

Napsal: ned 27.06.2004 20:34
od Fx
Paklize si mam vybrat mezi orezlou E36, orezlym Escortem, orezlym Mondeem a velmi peknym Pazoutem, beru Pazouta :), kazdopadne BMW zustava moje krevni skupina a budu na nej setrit dal 8)

Napsal: pon 28.06.2004 08:19
od cabadaj
Anonymous píše:...320 potom vyměnili - prodali a koupili něco silnějšího. No já nevím, měl jsem předtím 318 a pak jsem koupil 320 a bohatě - mě to stačí. Jel jsem si vyzkoušet 323 a světe div se nic moc rozdíl ! ( 20 koníků navíc žádná bomba) aspoň ne taková jako rozdíl mezi 318 a 320 - to je rozdíl, ale ne 320-323. Znatelnej rozdíl je až 320 vs 325,328. O m3 se bavit nebudu, je to jiná kategorie. Ano zrychlení z 0 na 100 je rozdíl 320 těsně po 10 s a 323 a 325 8 s resp. 7,9 s. Ale mě šlo spíše o rozdíl při předjíždění - prostě když jedu a ne když se rozjíždím - tam ten rozdíl až tak velkej není. 328 to jo. Sou to moje subjektivní pocity z jízdy a i mýho kámoše, kterj těch baworáků už taky něco vyměnil. Kdybych měl dneska měnit 320 tak za obsah 2.5 nebo 2.8, ale 323 v e36 nemá význam.
A jaký obsah myslíš že má 323i ?
Podle mě je 323i právě ten ideální motor.

Napsal: čtv 01.07.2004 11:09
od Anonymous
to jo ale já sem se bavil o rozdílu mezi 320 a 323, že to není žádnej zázrak - není z toho takovej pocit výraznýho zlepšení...