Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kdo mi pomuze s koupi E36?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Mam E30 a ted jsem dostal nabidku z Plzne od jednoho clena E30 fora...
BMW 318i, 1991, skoro nulova vybava, bila barva, ale to mi az tak nevadi, najeto 174k km, po jeho otci, ktery to mel sest let (coz mozna vypovida o tom, ze to je bezproblemovy auto). Cena 110k Kc.
Je k tomu sada zimních kol, elektrony na léto, sundavací závěs, údajně spousta novejch dílů (nemám důvod nevěřit). Např. všechny tlumiče, destičky,spojka, 100% stav.
Zapomněl jsem položit otázku - byl by někdo z vás, zkušených harcovníků, ochotný se na to se mnou jet do té Plzně podívat? Kde hledat u E36 VIN, to si najdu na netu, ale rád bych, aby se někdo podíval i na další věci, o kterých třeba ani nemusím vědět, že by byly problémem.
BMW 318i, 1991, skoro nulova vybava, bila barva, ale to mi az tak nevadi, najeto 174k km, po jeho otci, ktery to mel sest let (coz mozna vypovida o tom, ze to je bezproblemovy auto). Cena 110k Kc.
Je k tomu sada zimních kol, elektrony na léto, sundavací závěs, údajně spousta novejch dílů (nemám důvod nevěřit). Např. všechny tlumiče, destičky,spojka, 100% stav.
Zapomněl jsem položit otázku - byl by někdo z vás, zkušených harcovníků, ochotný se na to se mnou jet do té Plzně podívat? Kde hledat u E36 VIN, to si najdu na netu, ale rád bych, aby se někdo podíval i na další věci, o kterých třeba ani nemusím vědět, že by byly problémem.
Nechcu nikomu brát iluze ani kazit kšefty,ale jaký motor jsi měl v e30?No patrně 316 nebo 318..... nevím na co to auto máš? jestli jen jako přibližovadlo nebo máš taky BMW rád jako auto sportovního ducha a chceš si s nim taky sem tam trochu užít... Podle mě je 318ka v e36 mrtvola,můj názor je ,že ...ale nic ,už jsem to tu napsal 100x.Prostě si před koupi vyzkoušej třeba 325ku a pak 318ku,jen pro srovnání.
P.S. pokud je pro tebe BMW jen dopravní prostředek a jezdíš s lehkou nohou a platíš jen a jen poj. do 1850 ccm tak si ji kup
P.S. pokud je pro tebe BMW jen dopravní prostředek a jezdíš s lehkou nohou a platíš jen a jen poj. do 1850 ccm tak si ji kup

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Mam 318i M10 E30 a na trosku sviznejsi svezeni mi to staci, tak uvidim, jak na tom bude v E36. Ted jsem pul roku jezdil autem s 1,0i 16V motorem, a to me opravdu prilis neuspokojilo. Ale popravde receno stojim pred volbou, jestli feldu nebo E36 a samozrejme bych mnohem radsi tu E36. Tyhle rady jsem mnohokrat slysel, i v E30 jsem se svezl jak v 316, tak 318, tak i v 325. Samozrejme by se mi libila 325, ale momentalne tak silnej motor nepotrebuju... A na opravdu sportovni jizdu mame doma i Imprezu GT (porad se jeste neprodala)... E36 se mi libi a 318 by mi mela stacit. Takze ted hlavne shanim nekoho, kdo mi pomuze a podiva se se mnou na tohle auto, abych nekoupil nejakou mrtvolu... 

To si myslíš, že ti někdo řekne že to auto je naprosto v pořádku? Párkrát jsem se byl takhle s někym podívat na nějaký auto. Auto bylo např. v super stavu, ale pak prasklo těsnění pod hlavou (možná i vinou nového majitele) a já jsem byl potom za blba, protože jsem řekl svůj názor, že auto je v pořádku. Nikdy už takhle nikam s nikym nepojedu jsou z toho jenom starosti. Prostě se s tim autem svez, poslouchej jestli v něm něco bouchá, jak jde řadit, kolik se hřeje (když půjde ručička do 3/4 tak nebrat. Správně je přesně v půlce). Otevři víčko od voleje jestli na něm neni bílá emulse, zkontroluj VIN, koukni na pásy kde je napsanej rok výroby jestli to souhlasí s rokem v techničáku, Podezřelý je když má někdo auto jenom krátce (např 2 měsíce) Na kecy typu: "potřebuju rychle prachy a tak ho potřebuju rychle prodat" nehleď, vetšinou to nevěstí nic dobrýho když ho dotyčnej má tak krátce. Vždy je lepší koupit auto, které je na první pohled pěkný, ale třeba bez pěknejch kol, který si můžeš dokoupit než auto s několika chybama, ale s pěknejma kolama nebo o něco lepší výbavou. Lecos z výbavy si můžeš časem do auta dodat. Taky jsem měl 318i M40 a vůbec mi to nepřišlo jak mrtvý (ale 316i je opravdu mrtvá) jezdil jsem s tim dva roky než jsem si koupil TDS a nijak jsem si na silnici nepřipadal jako brzda spíš jsem se až divil, že 1,8 s relativně těžkym autem docela jede. Samozřejmě na vtší výkon se zvyká lépe, ale jestli nejsi opravdu střelec tak budeš spokojenej. Spotřeba je taky dobrá. Lepší než u mého TDS. Ale zase když je nafta zadara tak to neber že? 
Přeju hodně štěstí.

Přeju hodně štěstí.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Jo, tohle mi prijde jako smysluplna odpoved. Kazdopadne tesneni pod hlavou a podobny veci tezko clovek takhle ovlivni. Spis mi slo o to, aby se na to sel podivat nekdo, kdo E36 rozumi, z tohohle duvodu - ja nepoznam, kdyz je neco vymlacenyho na podvozku. Nevim, kde vsude jsou VINy (to se da najit, ale tak "jistota", ze se na to pujde mrknout nekdo se mnou, je lepsi) atd.
Problem je, ze ja E36 hodne chci a nechci tam prijet a z nadseni, ze je to E36, koupit nejakou sragoru.
Problem je, ze ja E36 hodne chci a nechci tam prijet a z nadseni, ze je to E36, koupit nejakou sragoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Auto bez vybavy, bila barva (moc se mi nelibi) slabej motor( dost lidi strasne psala ze mu 320! bude stacit a po par mesicich auto prodavaji, pote co udelaji zkusenosti ze srazu, nebo pote co je veme prvni TDI.)
Navic cena 110K za rok 91 1,8 je dost.Ale je to samozrejme o stavu.
Projed a uvidis.Urcite sam vis co chces, ale vez ze me kdysi stacilo jakekoli auto, pote jsem chtel zadni nahon(Sierra), potom BMW (525 ve spatnem stavu
)Potom jsem chtel BMW v dobrem stavu se super motorem (nynejsi BMW 525)Ańyni vim ze chci BMW ve vybornem stavu se super motorem a s plnou vybavou.....
Proste je toho na foru spousta, staci si vsimnout jak ti zkusenejsi uz vedi co chteji, ale je to vyvoj, proste auto mam skvely, ale vetsi vybavu nez okna sibr a zrcatka bych uz taky snesl.....
Navic cena 110K za rok 91 1,8 je dost.Ale je to samozrejme o stavu.
Projed a uvidis.Urcite sam vis co chces, ale vez ze me kdysi stacilo jakekoli auto, pote jsem chtel zadni nahon(Sierra), potom BMW (525 ve spatnem stavu


Proste je toho na foru spousta, staci si vsimnout jak ti zkusenejsi uz vedi co chteji, ale je to vyvoj, proste auto mam skvely, ale vetsi vybavu nez okna sibr a zrcatka bych uz taky snesl.....
No tak v tom máš pravdu,pokud nemáš dost zkušeností třeba z schade v zimě tak si na 328mu ještě chvíli raději počkej... No jinak kámoš má 318ku ,ale krasavici na "17kách,komplet plasty v RS blau,ale nevím jestli ji prodá.... dovezl ji z německa asi před 2my lety lehce ?uklý(tím myslím pojízdný) a hlavně měla jen pade najeto,byla po jeptiškáchFx píše:No ja vim hlavne co nechci, nechci se v tom zabit, coz by se mi se silnejsim motorem asi mozna stalo...
Pridam jeste jednu informaci - je mi 19. Myslim, ze ta 1,8 bude par let celkem stacit.

...320 potom vyměnili - prodali a koupili něco silnějšího. No já nevím, měl jsem předtím 318 a pak jsem koupil 320 a bohatě - mě to stačí. Jel jsem si vyzkoušet 323 a světe div se nic moc rozdíl ! ( 20 koníků navíc žádná bomba) aspoň ne taková jako rozdíl mezi 318 a 320 - to je rozdíl, ale ne 320-323. Znatelnej rozdíl je až 320 vs 325,328. O m3 se bavit nebudu, je to jiná kategorie. Ano zrychlení z 0 na 100 je rozdíl 320 těsně po 10 s a 323 a 325 8 s resp. 7,9 s. Ale mě šlo spíše o rozdíl při předjíždění - prostě když jedu a ne když se rozjíždím - tam ten rozdíl až tak velkej není. 328 to jo. Sou to moje subjektivní pocity z jízdy a i mýho kámoše, kterj těch baworáků už taky něco vyměnil. Kdybych měl dneska měnit 320 tak za obsah 2.5 nebo 2.8, ale 323 v e36 nemá význam.
Výzva pro skautíkaAnonymous píše:...320 potom vyměnili - prodali a koupili něco silnějšího. No já nevím, měl jsem předtím 318 a pak jsem koupil 320 a bohatě - mě to stačí. Jel jsem si vyzkoušet 323 a světe div se nic moc rozdíl ! ( 20 koníků navíc žádná bomba) aspoň ne taková jako rozdíl mezi 318 a 320 - to je rozdíl, ale ne 320-323. Znatelnej rozdíl je až 320 vs 325,328. O m3 se bavit nebudu, je to jiná kategorie. Ano zrychlení z 0 na 100 je rozdíl 320 těsně po 10 s a 323 a 325 8 s resp. 7,9 s. Ale mě šlo spíše o rozdíl při předjíždění - prostě když jedu a ne když se rozjíždím - tam ten rozdíl až tak velkej není. 328 to jo. Sou to moje subjektivní pocity z jízdy a i mýho kámoše, kterj těch baworáků už taky něco vyměnil. Kdybych měl dneska měnit 320 tak za obsah 2.5 nebo 2.8, ale 323 v e36 nemá význam.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
A jaký obsah myslíš že má 323i ?Anonymous píše:...320 potom vyměnili - prodali a koupili něco silnějšího. No já nevím, měl jsem předtím 318 a pak jsem koupil 320 a bohatě - mě to stačí. Jel jsem si vyzkoušet 323 a světe div se nic moc rozdíl ! ( 20 koníků navíc žádná bomba) aspoň ne taková jako rozdíl mezi 318 a 320 - to je rozdíl, ale ne 320-323. Znatelnej rozdíl je až 320 vs 325,328. O m3 se bavit nebudu, je to jiná kategorie. Ano zrychlení z 0 na 100 je rozdíl 320 těsně po 10 s a 323 a 325 8 s resp. 7,9 s. Ale mě šlo spíše o rozdíl při předjíždění - prostě když jedu a ne když se rozjíždím - tam ten rozdíl až tak velkej není. 328 to jo. Sou to moje subjektivní pocity z jízdy a i mýho kámoše, kterj těch baworáků už taky něco vyměnil. Kdybych měl dneska měnit 320 tak za obsah 2.5 nebo 2.8, ale 323 v e36 nemá význam.
Podle mě je 323i právě ten ideální motor.