Stránka 1 z 4

Napsal: pát 07.11.2003 22:42
od MIKI
Napiste mi prosim jak dobre se vam jezdi v 318i!Mam moznost mit ted jednu peknou z 97 roku!za dobry penize!Ale porad nevim!:dunno: !
a prosim pokud mozno, nehazejte sem prispevky typu motorek na ostrikovace a pod. flamewar!Diky!:ucta:

Napsal: pát 07.11.2003 23:35
od Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:

Napsal: sob 08.11.2003 00:08
od Lukas H.
Originál zaslal Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:


No to jsou hlody, kde jsi to vycet? :D

Napsal: sob 08.11.2003 00:22
od Shrek
Originál zaslal Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:

Hey, Jawaku, M51D25S/T má úplně stejnou spotřebu oleje jako M50B20 a M50B25, z něhož vychází. Když obojí vytáčíš za horka a drtíš po dálnici >200, nejakej olej to sežere, ale to pokud vím každej motor (krom sedmilitru V10 ve Viperu :D ).
Mimochodem, podčtvercovej dvoulitr šestiválec má menší účinnost (díky zdvihovému objemu na jeden válec ~ 0,5 litru) než 323i/318is. Jeho jedinou výhodou je sametový chod (proti 318is).

Napsal: sob 08.11.2003 00:55
od Jawak
Narazil jsem na to náhodou, když jsem se díval na káry v aaa. Já si myslím, že na tom něco pravdy bude¨:angel2: http://www.aaaauto.cz/recenze_vozu.php? ... =350&Lang=

Napsal: sob 08.11.2003 01:16
od MIKI
Ja si to myslel!:ble: Dneska mi drze volali na mobila,ze chtej koupit moje facko!ze ho pry potrebujou!:mad: ale ja je :frr: :fuckdual: :fakac: :gun03:

Napsal: sob 08.11.2003 01:24
od MIKI
a ta 318i je momentalne u Krotila,ale mluvil jsem po telefonu s majitelem,teda s jeho synem!ze pry to auto roka pul stalo nekde v garazi protoze majitel ma nejakou mozkovou mrtvici!a tak ho jeho syn prodava takhle levne!a je to skoro nejety!Koupily,pritahly z nemecka a uklidily na 2roky do garaze!a inzerat toho typka vypada takhle:
BMW 318 i, E 36 ,07/97 ,51 000 km , obsah 1,8 l, 85 kw, limuzína, modrá met., dig. klima, 2 x airbag, ABS, orig. autorádio,vyhr.sedacky, sport. sedacky, sport. podvozek, centrál, imobilizér, alarm, el. př. okna, stř. šíbr man., Al kola. Velmi pěkné, málo jeté - zdrav. důvody. 189 500 Kč Dovoz z nemecka!

Napsal: sob 08.11.2003 01:25
od MIKI
A tady jeste interier:

Napsal: sob 08.11.2003 02:00
od Jawak
Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...

Napsal: sob 08.11.2003 02:27
od m.deejay
Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...

Napsal: sob 08.11.2003 02:48
od MIKI
Jinak na to auto rikate co!!?Nevypada spatne!ne?

Napsal: sob 08.11.2003 02:51
od MIKI
Originál zaslal Jawak
Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...


OK!!proverim!:box::mhihi:

Napsal: sob 08.11.2003 13:02
od TT
Originál zaslal m.deejay
Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...



"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)

Napsal: sob 08.11.2003 15:02
od beemwex
Originál zaslal TT
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
:ucta: :ucta: NO-JISTĚĚĚ!!!:D plnej souhlas!!!!!!!!až koupim šestihrnek,,,,,tak čtyřvál daruju na dobročinný účely!!!!!!!!!!

Napsal: sob 08.11.2003 15:57
od MIKI
Originál zaslal TT
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)


Dikec ze jsi to v sobe udrzel!a nezacal jsi zase s kritikou:dialog:

Napsal: sob 08.11.2003 16:01
od MIKI
zacala se mi hodne zamlouvat verze 323i!Ale pripada me , ze jich je u nas hrozne malo!:(


TT : Prosim odpust si to "pan MIKI":D

Napsal: sob 08.11.2003 16:08
od Pivson
Řeknu ti to takhle:

Jelikož jsi měl Facko, tak ti ta čtyřhrnková 318 bude pripadat jako zavodák, ovšem po chvilce budeš chtít šestihrnek a stejně u něj skončíš!

Takže pod 2.0 nekupovat

A že má auto 51 k km nezda se me. A kor když to prodávý syn, ty chtěj vzdy vypraskat nejvíc.
Žádat zapis z celnice a kupní smlouvu z německa.

Napsal: sob 08.11.2003 17:59
od Tomik007
318i jsem mel, pred ni jsem mel shade tak to pro me byla raketa, ale po dvou mesicich mi prislo ze linejsim autem sem snad v zivote nejel...takze nakonec jsme stejne skonicil u sestrihrnku, sice v petce ale to uz je jedno, ne?? Kup sestihrnek a nevyhodis zbatecne penize...

Napsal: ned 09.11.2003 01:55
od TT
Originál zaslal MIKI
zacala se mi hodne zamlouvat verze 323i!Ale pripada me , ze jich je u nas hrozne malo!:(


TT : Prosim odpust si to "pan MIKI":D


323i ....OK ....chválim, pan MIKI, ber mě s rezervou :D

Napsal: ned 09.11.2003 02:23
od MIKI
No jo!ale problem je, ze jsou hrozne malo k videdi!:alien: