Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Majitele 318ek!jak jste spokojeny?
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne)
.
Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
Originál zaslal Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne).
Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
No to jsou hlody, kde jsi to vycet?

N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne).
Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
Hey, Jawaku, M51D25S/T má úplně stejnou spotřebu oleje jako M50B20 a M50B25, z něhož vychází. Když obojí vytáčíš za horka a drtíš po dálnici >200, nejakej olej to sežere, ale to pokud vím každej motor (krom sedmilitru V10 ve Viperu

Mimochodem, podčtvercovej dvoulitr šestiválec má menší účinnost (díky zdvihovému objemu na jeden válec ~ 0,5 litru) než 323i/318is. Jeho jedinou výhodou je sametový chod (proti 318is).
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Narazil jsem na to náhodou, když jsem se díval na káry v aaa. Já si myslím, že na tom něco pravdy bude¨:angel2: http://www.aaaauto.cz/recenze_vozu.php? ... =350&Lang=
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
- Kontaktovat uživatele:
a ta 318i je momentalne u Krotila,ale mluvil jsem po telefonu s majitelem,teda s jeho synem!ze pry to auto roka pul stalo nekde v garazi protoze majitel ma nejakou mozkovou mrtvici!a tak ho jeho syn prodava takhle levne!a je to skoro nejety!Koupily,pritahly z nemecka a uklidily na 2roky do garaze!a inzerat toho typka vypada takhle:
BMW 318 i, E 36 ,07/97 ,51 000 km , obsah 1,8 l, 85 kw, limuzína, modrá met., dig. klima, 2 x airbag, ABS, orig. autorádio,vyhr.sedacky, sport. sedacky, sport. podvozek, centrál, imobilizér, alarm, el. př. okna, stř. šíbr man., Al kola. Velmi pěkné, málo jeté - zdrav. důvody. 189 500 Kč Dovoz z nemecka!
BMW 318 i, E 36 ,07/97 ,51 000 km , obsah 1,8 l, 85 kw, limuzína, modrá met., dig. klima, 2 x airbag, ABS, orig. autorádio,vyhr.sedacky, sport. sedacky, sport. podvozek, centrál, imobilizér, alarm, el. př. okna, stř. šíbr man., Al kola. Velmi pěkné, málo jeté - zdrav. důvody. 189 500 Kč Dovoz z nemecka!
- Přílohy
-
- bmwekvioa.jpg (32.69 KiB) Zobrazeno 2490 x
-
- bmwekvioa.jpg (32.69 KiB) Zobrazeno 2491 x
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Jawak
Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
OK!!proverim!:box::mhihi:
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal m.deejay
Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 994
- Registrován: pát 17.01.2003 01:00
- Bydliště: Krkonoše....E46-330íííí
- Klubové ID: 771
- Kontaktovat uživatele:
:ucta: :ucta: NO-JISTĚĚĚ!!!:D plnej souhlas!!!!!!!!až koupim šestihrnek,,,,,tak čtyřvál daruju na dobročinný účely!!!!!!!!!!Originál zaslal TT
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal TT
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
Dikec ze jsi to v sobe udrzel!a nezacal jsi zase s kritikou:dialog:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
Řeknu ti to takhle:
Jelikož jsi měl Facko, tak ti ta čtyřhrnková 318 bude pripadat jako zavodák, ovšem po chvilce budeš chtít šestihrnek a stejně u něj skončíš!
Takže pod 2.0 nekupovat
A že má auto 51 k km nezda se me. A kor když to prodávý syn, ty chtěj vzdy vypraskat nejvíc.
Žádat zapis z celnice a kupní smlouvu z německa.
Jelikož jsi měl Facko, tak ti ta čtyřhrnková 318 bude pripadat jako zavodák, ovšem po chvilce budeš chtít šestihrnek a stejně u něj skončíš!
Takže pod 2.0 nekupovat
A že má auto 51 k km nezda se me. A kor když to prodávý syn, ty chtěj vzdy vypraskat nejvíc.
Žádat zapis z celnice a kupní smlouvu z německa.