Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Majitele 318ek!jak jste spokojeny?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od MIKI »

Napiste mi prosim jak dobre se vam jezdi v 318i!Mam moznost mit ted jednu peknou z 97 roku!za dobry penize!Ale porad nevim!:dunno: !
a prosim pokud mozno, nehazejte sem prispevky typu motorek na ostrikovace a pod. flamewar!Diky!:ucta:
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#3 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:


No to jsou hlody, kde jsi to vycet? :D
N54 PWR
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal Jawak
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:

Hey, Jawaku, M51D25S/T má úplně stejnou spotřebu oleje jako M50B20 a M50B25, z něhož vychází. Když obojí vytáčíš za horka a drtíš po dálnici >200, nejakej olej to sežere, ale to pokud vím každej motor (krom sedmilitru V10 ve Viperu :D ).
Mimochodem, podčtvercovej dvoulitr šestiválec má menší účinnost (díky zdvihovému objemu na jeden válec ~ 0,5 litru) než 323i/318is. Jeho jedinou výhodou je sametový chod (proti 318is).
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Narazil jsem na to náhodou, když jsem se díval na káry v aaa. Já si myslím, že na tom něco pravdy bude¨:angel2: http://www.aaaauto.cz/recenze_vozu.php? ... =350&Lang=
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MIKI »

Ja si to myslel!:ble: Dneska mi drze volali na mobila,ze chtej koupit moje facko!ze ho pry potrebujou!:mad: ale ja je :frr: :fuckdual: :fakac: :gun03:
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MIKI »

a ta 318i je momentalne u Krotila,ale mluvil jsem po telefonu s majitelem,teda s jeho synem!ze pry to auto roka pul stalo nekde v garazi protoze majitel ma nejakou mozkovou mrtvici!a tak ho jeho syn prodava takhle levne!a je to skoro nejety!Koupily,pritahly z nemecka a uklidily na 2roky do garaze!a inzerat toho typka vypada takhle:
BMW 318 i, E 36 ,07/97 ,51 000 km , obsah 1,8 l, 85 kw, limuzína, modrá met., dig. klima, 2 x airbag, ABS, orig. autorádio,vyhr.sedacky, sport. sedacky, sport. podvozek, centrál, imobilizér, alarm, el. př. okna, stř. šíbr man., Al kola. Velmi pěkné, málo jeté - zdrav. důvody. 189 500 Kč Dovoz z nemecka!
Přílohy
bmwekvioa.jpg
bmwekvioa.jpg (32.69 KiB) Zobrazeno 2490 x
bmwekvioa.jpg
bmwekvioa.jpg (32.69 KiB) Zobrazeno 2491 x
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MIKI »

A tady jeste interier:
Přílohy
bmwv2jlh5.jpg
bmwv2jlh5.jpg (28.98 KiB) Zobrazeno 2487 x
bmwv2jlh5.jpg
bmwv2jlh5.jpg (28.98 KiB) Zobrazeno 2488 x
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#10 Příspěvek od m.deejay »

Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MIKI »

Jinak na to auto rikate co!!?Nevypada spatne!ne?
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MIKI »

Originál zaslal Jawak
Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...


OK!!proverim!:box::mhihi:
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 124
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od TT »

Originál zaslal m.deejay
Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...



"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
beemwex
Registrovaný
Příspěvky: 994
Registrován: pát 17.01.2003 01:00
Bydliště: Krkonoše....E46-330íííí
Klubové ID: 771
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od beemwex »

Originál zaslal TT
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
:ucta: :ucta: NO-JISTĚĚĚ!!!:D plnej souhlas!!!!!!!!až koupim šestihrnek,,,,,tak čtyřvál daruju na dobročinný účely!!!!!!!!!!
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MIKI »

Originál zaslal TT
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)


Dikec ze jsi to v sobe udrzel!a nezacal jsi zase s kritikou:dialog:
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MIKI »

zacala se mi hodne zamlouvat verze 323i!Ale pripada me , ze jich je u nas hrozne malo!:(


TT : Prosim odpust si to "pan MIKI":D
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Pivson »

Řeknu ti to takhle:

Jelikož jsi měl Facko, tak ti ta čtyřhrnková 318 bude pripadat jako zavodák, ovšem po chvilce budeš chtít šestihrnek a stejně u něj skončíš!

Takže pod 2.0 nekupovat

A že má auto 51 k km nezda se me. A kor když to prodávý syn, ty chtěj vzdy vypraskat nejvíc.
Žádat zapis z celnice a kupní smlouvu z německa.
Tomik007
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: úte 18.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Tomik007 »

318i jsem mel, pred ni jsem mel shade tak to pro me byla raketa, ale po dvou mesicich mi prislo ze linejsim autem sem snad v zivote nejel...takze nakonec jsme stejne skonicil u sestrihrnku, sice v petce ale to uz je jedno, ne?? Kup sestihrnek a nevyhodis zbatecne penize...
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 124
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od TT »

Originál zaslal MIKI
zacala se mi hodne zamlouvat verze 323i!Ale pripada me , ze jich je u nas hrozne malo!:(


TT : Prosim odpust si to "pan MIKI":D


323i ....OK ....chválim, pan MIKI, ber mě s rezervou :D
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 81
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od MIKI »

No jo!ale problem je, ze jsou hrozne malo k videdi!:alien:
Odpovědět