Stránka 1 z 3

Napsal: stř 15.10.2003 22:32
od bmw tom
tlak turba na tds se da zvyšit ventilem viz foto který se da koupit ale není třeba da se dost dobře čipnout jede to gut čipovali jsme několik 325td až na 165hp a od tds se to prakticky neliší akorat ve velkem teple ale na podzim a na jaře je to same v letě v pařaku o 5 až 10hp min.po teto zkušenostech lituji lidi co daji do td chladič s tds a mysli že to bude mit 140 a ono furt 115 co je nastavena a (stažena) jednotka

Napsal: stř 15.10.2003 22:38
od Lukas H.
Cipovali jste TD na 165koni? Docela bych chtel videt ty grafy z brzdy... :)

Napsal: stř 15.10.2003 22:39
od RuDoSh
a navic v kazde diskuzi ohledne prestavby TD na TDS je zminka ze se to musi nacipovat nebo dyt RJ z TDS :)

Napsal: stř 15.10.2003 22:40
od bmw tom
jaky je rozdil mezi 325td a 325tds!jednotka a ucpanej nebo jinak poškozenej intercooler!

Napsal: stř 15.10.2003 22:42
od Lukas H.
cca 30Ps

Napsal: stř 15.10.2003 22:55
od Martinéz
no IC neni rozdil 30ps. je to i jednotka. ja si myslim, ze v nizkejch teplotach (0'-10'C) se obe varianty M51 'skoro' srovnavaj. rozdil uz je pak jen v RJ...

Napsal: stř 15.10.2003 22:56
od bmw tom
cca 0 hp v teplotach pod 20 C

Napsal: stř 15.10.2003 23:03
od Lukas H.
Chtel bych videt nacipovany TD ktery ma na brzde 165 koni... Jakoze +50Ps a kroutak kolik +100Nm? :D

Napsal: stř 15.10.2003 23:13
od Martinéz
to je samozrejme blbost...jen bych rekl, ze kdyz zmeris na brzde pri 5'C TD a TDS s priblizne stejne nastavenejma RJ, vykon bude skoro stejnej...

Napsal: stř 15.10.2003 23:14
od darmon
ja ti takovy TD nacipuju, ale po roce rachnes pisty :)

Napsal: stř 15.10.2003 23:15
od Martinéz
to asi driv..

Napsal: stř 15.10.2003 23:19
od Lukas H.
Originál zaslal Martinéz
[B]to je samozrejme blbost...jen bych rekl, ze kdyz zmeris na brzde pri 5'C TD a TDS s priblizne stejne nastavenejma RJ, vykon bude skoro stejnej...


Neverim, myslim ze vzdycky bude mit TDS minimalne o 20Ps vic nez TD a pri vyssi teplote se rozdil bude zvetsovat...

Napsal: stř 15.10.2003 23:22
od Martinéz
ale ten rozdil uz muze bejt jedine v RJ, protoze rozdil v IC se smaze. IC neumi ochladit pod nulu:))

Napsal: stř 15.10.2003 23:23
od LOPOLO
abys ses nedivil :D

Napsal: stř 15.10.2003 23:26
od bmw tom
ok jen mi napište jaky rozdil je v pistech td a tds o kolik schladi intercooler vzduch v trubkach kdyz je venku 20 C a jaky vykonový rozdil je pri nasavaní 80 c vzduchu a 60c a kolik plní a ma teplotu vzduchu vase tds kolik plnite před chladičem a za chladičem a vaš nazor kolik ma načipovany tds dik

Napsal: stř 15.10.2003 23:29
od LOPOLO
tak tohle me zacina zajimat :-)

Napsal: stř 15.10.2003 23:31
od Lukas H.
Originál zaslal Martinéz
[B]ale ten rozdil uz muze bejt jedine v RJ, protoze rozdil v IC se smaze. IC neumi ochladit pod nulu:))


Jezis tak znova, myslis si ze IC je pred turbem nebo za?A myslys ze turbo ma v zime 0'C?

Napsal: stř 15.10.2003 23:36
od Lukas H.
Originál zaslal bmw tom
[B]ok jen mi napište jaky rozdil je v pistech td a tds o kolik schladi intercooler vzduch v trubkach kdyz je venku 20 C a jaky vykonový rozdil je pri nasavaní 80 c vzduchu a 60c a kolik plní a ma teplotu vzduchu vase tds kolik plnite před chladičem a za chladičem a vaš nazor kolik ma načipovany tds dik


Nevim je jakej rozdil je v pistech TD a TDS, ale kdyz to tu pises tak asi zadnej... Ani nevim kolik ma neco pri tolika a tolika stupnich... Ale myslim si ze rozdil mezi TD a TDS nebude jen software v RJ a IC... Nacipovany TDS ma se zakaznickym cipem 165-170Ps.

Napsal: čtv 16.10.2003 00:25
od Martinéz
to lukash..je jasny, ze turbo, ktery se toci na plny obratky ma slusnou teplotu, ale kdyz je venku 0'C, tak jde do motoru porad pomerne ledovej vzduch. IC uz ho nezchladi o tolik jako v lete. ale nebudu spekulovat, vim hovno:)

ale jak mi vysvetlis tech 28ps, kdyz jsou ty motory uplne stejny? IC prida cca 10-15ps podle velikosti...

Napsal: čtv 16.10.2003 00:33
od Lukas H.
Tak to si nemyslim, pokud je venku 0 tak do IC jde z turba tak 20, aspon podle me... Jak vysvetlim 28Ps? Myslim si ze ty motory stejny nebudou, minimalne tam bude treba jiny vstrikovaci cerpadlo...