Stránka 1 z 2
Napsal: pát 19.09.2003 18:28
od Klakson
kterej diferák bude kratší než co má is ? 325i nebo 316i, please:bigok:
Napsal: pát 19.09.2003 18:55
od RuDoSh
316?

Asi kdyz ma bubi v M3 kratsi (a ma ho z 325)...
Napsal: sob 20.09.2003 09:44
od Hanz
to budou sprinty

)) 316, ale lamat krk to stejne nebude

Napsal: ned 21.09.2003 11:00
od Klakson
Originál zaslal Hanz
to budou sprinty
)) 316, ale lamat krk to stejne nebude
to neva 
Napsal: ned 21.09.2003 22:25
od Martinéz
hlavne pocitej s mensi maximalkou. ja budu muset taky davat novej, tak se pokouknu po nejakym co nejmin kratsim...nechci totiz, aby me ve 180kmh predjizdely felicie...
Napsal: ned 21.09.2003 23:07
od Klakson
nepotřebuju lítat 220 po dálnici, maximálku jsem ještě snad nepoužil a ani po tom netoužím, mrkni se po cenách nemám vůbec představu co to koštuje
Napsal: ned 21.09.2003 23:52
od Martinéz
na vrakaci cca tak 3tis?
Napsal: ned 21.09.2003 23:56
od Klakson
to by šlo
Napsal: pon 22.09.2003 00:14
od LOPOLO
spis by me zajimalo jestli diferak ze slabsiho auta zvladne tu zatez .. nejakej cas snad asi jo
Napsal: pon 22.09.2003 18:51
od Klakson
no zas takovej rozdíl to nebude v kvalitě ( jako v Lánově :mhihi: ) ten starej si samo sebou nechám

, bude čip, možná i upravená hlava

Napsal: pon 22.09.2003 19:06
od patras
Originál zaslal Klakson
no zas takovej rozdíl to nebude v kvalitě ( jako v Lánově :mhihi: ) ten starej si samo sebou nechám
, bude čip, možná i upravená hlava
neco blizsiho k tomu cipu a hlave ???? , nasel jsem nekde v annonci ze nekdo dava cip do M42 za 2500,- (otacky do 8000 a max. speed odstranen, plus nejaky ten konik a kroutacek)
Napsal: pon 22.09.2003 19:25
od Klakson
no jestli to nebude ono, dělal prej dřív pro Krámskýho, s tou hlavou furt nevím, kůli tomu kompresoru. ten čip je za podobný prachy mám ho přez kámoše tak je malinko levnější

Napsal: pon 22.09.2003 19:29
od skautik
Originál zaslal LOPOLO
spis by me zajimalo jestli diferak ze slabsiho auta zvladne tu zatez .. nejakej cas snad asi jo
no kdyz muze byt diferak z 325 v M3 tak z 316 do 318 urcite ano 
Napsal: pon 22.09.2003 20:01
od Klakson
Originál zaslal skautik
no kdyz muze byt diferak z 325 v M3 tak z 316 do 318 urcite ano
ne 318 ale 318 is :mhihi::P
Napsal: pon 22.09.2003 20:15
od stealth
Hele, abys nám pak neujel a nemusel použít brzdicí padák... :gumed:
Napsal: pon 22.09.2003 20:20
od LOPOLO

.. mno vytacet se to bude jiste vo neco lip

Napsal: pon 22.09.2003 20:44
od Klakson
Originál zaslal stealth
Hele, abys nám pak neujel a nemusel použít brzdicí padák... :gumed:
už se na tebe těším :walk:

Napsal: pon 22.09.2003 20:45
od Klakson
Originál zaslal LOPOLO
.. mno vytacet se to bude jiste vo neco lip
uvidíme, jak to pofrčí a jestli to bude znát
Napsal: pon 22.09.2003 20:51
od stealth
Hlavně aby ti seděly rozteče šroubů pro upevnění na poloosy a pak taky úchyt diferáku na kastli .... se s tím potejkal bratr na E28, a docela se to tam lišilo podle kubatury i podle roku výroby ....

Ale taky se těšim :cuz: :gopivo: :gringo:
Napsal: pon 22.09.2003 21:23
od Klakson
doufám že maníci na vrakovištích mají trochu přehled, no uvidíme :walk: