Stránka 1 z 1
Napsal: pon 18.08.2003 07:46
od Unregistered
Zdravím
Nevíte náhodou jak postupovat při výměně hydrošteftů na Motoru M40. Já jsem vyměnil vačku vahadla A štefty a cvakání nepřestalo. Slyšel jsem že by se tam neměly ty štefty dávat na sucho, ale nevím jak na to.
Díky
Napsal: pon 18.08.2003 08:10
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Unregistered
Zdravím
Nevíte náhodou jak postupovat při výměně hydrošteftů na Motoru M40. Já jsem vyměnil vačku vahadla A štefty a cvakání nepřestalo. Slyšel jsem že by se tam neměly ty štefty dávat na sucho, ale nevím jak na to.
Díky
No ja kdyz sem je cistil tak sem vzal nechal je v toulenu, pak je rozhejbal, a pak sem je 2x zmacknul pod olejem aby nebyly upne suchy ale pokud vim tak to nevadi, melo by to tak 30s cvakat a pak by se meli naplnit olejem a prestat to.
V jakem byla stavu ta vacka a vahadla?? bylo na nich nejak moc videt opotrebeni?
Napsal: pon 18.08.2003 08:53
od Unregistered
Ta vačka měla 190k ale podle mých informací údajně totiž dochází k tomu že se ten šteft nevyplní celej olejem a zůstane zavzdušněněj a pak to cvaká. Jeden starej jsem zkoušel rozebrat a vypadá to že k tomu opravdu může docházet. Tak nevím. Údajně o tom psali na nějakem německém fóru.
Napsal: pon 18.08.2003 08:59
od Pítr
tak už jsem je taky rozhejbal ,měl jsem jen technický benzin ,soupnul jsem je tam skoro na sucho ,a jak říká L.Z. pár sekund to zacvaka a v poho ,jen jedno cvakalo o chvíli dýl