Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Laděný svody do M3
Mám takový pocit, že u M3 už by měly bejt sériově.
Jinak rozdíl mezi normálníma a laděnýma je (zhruba) v tom, že jsou jinak kroucený (sériový jsou dělaný 2x 3 vývody a ty jsou hned svedený do dvou trubek, laděný jsou všech šest (osm, dvanáct
extra a scházej se až pod autem) a výfukový plyny v nich mohou lépe a rychleji protékat.
Celkově je to velmi dobrá věc, lépe to zní, lépe to vypadá, když se otevře haubna, o fous lépe to jede (vlastní zkušenost).
Jinak rozdíl mezi normálníma a laděnýma je (zhruba) v tom, že jsou jinak kroucený (sériový jsou dělaný 2x 3 vývody a ty jsou hned svedený do dvou trubek, laděný jsou všech šest (osm, dvanáct

Celkově je to velmi dobrá věc, lépe to zní, lépe to vypadá, když se otevře haubna, o fous lépe to jede (vlastní zkušenost).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Velmi zjednodušeně řečeno, svody co máš v káře a co odvádí výfukový plyny do výfukovýho potrubí musí odpovídat určitým parametrům, aby pomáhaly motoru vyplachovat válce, atd. Základní pravidla jsou, že všechny svody od každého válce by měly být stejně dlouhé a měly by výfukovým plynům klást co nejmenší odpor.
Laděné svody jsou o tom, že už se tam hraje na takový věci, jako odrazy tlakových vln a podobně, což je alchymie jak prase, ale zase to motoru výrazně pomůže. Zvláš? u tvé káry bych řekl, že rozdíl bude dost znatelnej.
Laděné svody jsou o tom, že už se tam hraje na takový věci, jako odrazy tlakových vln a podobně, což je alchymie jak prase, ale zase to motoru výrazně pomůže. Zvláš? u tvé káry bych řekl, že rozdíl bude dost znatelnej.