Stránka 1 z 2
Napsal: úte 22.04.2003 21:37
od Georgis
Pánové dieseláčci baworáčci. Pomozte: Můj problém spočívá v dlouhém startování zahřátého motoru. Startér se může zbláznit, baterka toho má taky plné brýle a motor ne a ne chytnout. Studené starty v pohodě. Nažhavím a chytne hned, ale na teplé starty hodně dlouho musím točit..... než chytne. Nevíte proč a co s tím????
Napsal: úte 22.04.2003 22:48
od Hanz
Jsem se ptal Shreka na to same a pry je to gratis k vozu se starim:-)))
Napsal: stř 23.04.2003 09:25
od bpytlik
Zkus vyment zhavici svicky...mi to delalo taky,pak uz to nestartovalo skoro vubec ani za studena....Vymenil sem a pohoda...
Napsal: stř 23.04.2003 09:55
od darmon
u benzinu bych vedel, u dyzlu nevim,
Napsal: stř 23.04.2003 10:19
od stealth
Originál zaslal darmon
u benzinu bych vedel, u dyzlu nevim,
Tak rekni u benzinu, ja neco podobnyho pozoruju, ale neni to zadna krize, ani to nepovazuju za zavadu. Jen ten teplej start trva o vterinku dyl ... Svicky ? 
Napsal: stř 23.04.2003 11:17
od darmon
ne svicky ne, jsou to bud tekouci vstriky, proste po zastaveni nejaka tryska proteka a do valce pak vytece neco paliva a ono to je pri prvnim startu prechlastany, takze vymenit vadny vstrik- jednoducha prace, a klasika u vsech starsich aut, bmw specialne.
a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.
A nebo kombinace obojiho.
Z 95% je to timhle.
Napsal: stř 23.04.2003 11:39
od Hanz
u dieslu se to da vyresit predelanim zhaveni na manualni ovladani /pri teplym startu nezhavi/, pak to nazhavis ruco a no problemo... tak mi to alespon kdosi radil...
Napsal: stř 23.04.2003 14:16
od bpytlik
Originál zaslal darmon
ne svicky ne, jsou to bud tekouci vstriky, proste po zastaveni nejaka tryska proteka a do valce pak vytece neco paliva a ono to je pri prvnim startu prechlastany, takze vymenit vadny vstrik- jednoducha prace, a klasika u vsech starsich aut, bmw specialne.
a nebo druha vec benzinova pumpa neudrzi tlak v trubkach, na to jsou dve reseni, bud novou pumpu coz je vyhazovani penez, protoze se da v BMW koupit takovej jednosmernej ventilek co se akorat nasadi na vedeni paliva, prace na patnact minut, ale to obecne resi problem blbyho startu kdykoliv.
A nebo kombinace obojiho.
Z 95% je to timhle.
A proc by to jako u dieslu nemohlo byt zhavicima svickama???
Napsal: stř 23.04.2003 14:19
od darmon
protoze sme se zrovna bavili o benzinu

Napsal: stř 23.04.2003 14:24
od stealth
:mhihi:
Napsal: stř 23.04.2003 14:27
od Bombarder
Ty svicky by to mohly byt, mel jsem podobny problem, ale na benzinu 16V.
Napsal: stř 23.04.2003 21:48
od Georgis
Nechápu proč by měly žhavící svíčky při teplém motoru žhavit? To je přece blbost. Ve svíčkách to nebude....
Spíš bych dal na ty trysky, protože po startu se pak vyvalí z vejfalu kula černého kouře. to by odpovídalo přechlastáním nafty.
V Bosch servisu ve FM mi řekli že to je běžná věc. Prostě pevné nervy a dobrou baterku. Spravit by se to prý dalo, ale stálo by to balík.....
A ještě pro Bombardera: žhavící svíčka na dieselu a zapalovací svíčka na benzínu je shodná akorát tak v názvu svíčka:gobeer:
Napsal: čtv 24.04.2003 14:28
od bpytlik
No jak rikam,prvni mi to delalo pri teplem motoru a pak zaclo i pri studenem......Kazdopadne sem si vzpomel ze kamosovi to delalo na A6 v nafte taky a mel tlaky na jednom valci v prd..i

Napsal: čtv 24.04.2003 17:09
od d.aemon
No nevím, myslím že jeden válec takhle start neovlivní.
Napsal: čtv 24.04.2003 17:29
od Shrek
Originál zaslal Hanz
Jsem se ptal Shreka na to same a pry je to gratis k vozu se starim:-)))
Je to daný typem ŘJ. Prostě ty starší měly tenhle teplostartovní bug (nebo feature
)...
Napsal: čtv 24.04.2003 17:44
od darmon
Originál zaslal d.aemon
No nevím, myslím že jeden válec takhle start neovlivní.
ale on mluvil o audi 
Napsal: čtv 24.04.2003 19:25
od Georgis
Originál zaslal Shrek
Je to daný typem ŘJ. Prostě ty starší měly tenhle teplostartovní bug (nebo feature
)...
Jo souhlasím se Shrekem. Kdyby byl tlak v pr..li na 1 válci, musel bych to poznat na výkonu a na volnoněžném chodu by to asi koktalo. Motor táhne dobře.
Grrr........ Je to trapné když s naleštěným Báwem se snažíte nastartovat někde, kde zrovna za vámi stojí fronta nedočkavců s benzíňákáma. Myslí si asi, " No jo hlavně, že si na to koupil kola za 30 litrů" a pod.
Mám tam starší 88 ampér/hodin. baterku. Asi tam narvu novou 100 ampérovku a? s tím motorem protočí.....:vytlem2: :vytlem2: :vytlem2:
Napsal: ned 04.05.2003 00:03
od hertz1
Zdravíčko pánové.
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .
Napsal: ned 04.05.2003 11:47
od Georgis
Originál zaslal hertz1
Zdravíčko pánové.
Problém teplých startů může mít různé důvody, ale na 90 procent je to ve vstřikovacím čerpadle. Po zahřátí se zvětší vůle uvnitř čerpadla a to ztrácí tlaky. V lepším případě stačí přetěsnit čerpadlo - cena necelých 6000,- , ale může být vychozená i hlavní pístnice a to potom přijde už kolem 20 000,- .
Je to možné- Nejvíc opotřebení čerpadla přispívá kvalita nafty. Viděl jsem rozebraný regulátor čerpadla z Octavky po 2 letech provozu a vypadal tak po 20 letech. Na kaleném lapovaném povrchu rolek byly vydrolené díry jak do sýru. A proto pánové používejte do nafty aditivum. Buď celoroční, nebo je i zimní a letní. Já používám produkt z firmy Bishops original. Jo a hlavně netankovat na pochybných benzinkách.....že?:D