Stránka 1 z 2

Napsal: stř 02.04.2003 15:52
od Bubi
Sám nejsem moc technický typ a tak mám dotaz.

Mám kamaráda, který se věnuje tuningu aut a mluví pořád o nějaké více zaoblené vačce, jež by významným způsobem zvýšila kroutící moment a snad i výkon motoru.

Co je to zač? Nepůjde tím náhodou motor po 10 tisících do háje?

Můžete mi to někdo osvětlit?

Dík

Napsal: stř 02.04.2003 20:26
od Klakson
motor bude mít větší výkon, ale křivky se posunou do vyšších otáček, to znamená kdyby jsi jel sprint se stejným autem sprint a točili by kste to max do třeba 4000ot./min. tak ti ujede, ale když to budete točit do maxima tak tobě to bude ve vyších otáčkách výce akcelerovat, to znamená že budeš muset víc motor točit, auto ti nepojede od spodních ot. ale až od vyších. Snad jsem se vyjádřil správně, pokud ne tak mě určitě někdo opraví. Např. Alpina u Z8 ubrala na výkonu aby tím přidala kroutící moment, Z8 se pak líp zbírá.:P

Napsal: stř 02.04.2003 22:16
od Bubi
Už chápu. Pod např. 5000 otáček to pojede STEJNĚ jako teď, ale jak se dostanu nad to tak jakoby motor chytne "druhý dech", jo?

Napsal: stř 02.04.2003 22:56
od Ocasek
klidne i treti...

Napsal: čtv 03.04.2003 17:54
od Klakson
Originál zaslal Bubi
Už chápu. Pod např. 5000 otáček to pojede STEJNĚ jako teď, ale jak se dostanu nad to tak jakoby motor chytne "druhý dech", jo?


no spíš možná trochu pomalejc do těch 5000, no pak se to rozdovádí, ale je to nutný do M3 rvát vačky? vždyt to jede jako prdel

Napsal: čtv 03.04.2003 20:54
od Kriznik
jak rekl klakson... je nutny sahat do M3 motoru a jeste k tomu 3.2 s double vanosem? ...

nerozebirat :nene: ... bud rad ze to mas v cajku :)

Napsal: čtv 03.04.2003 23:29
od lubosh
:D ja mit M3 3,2 :ucta: , tak uz vubec neresim vykon motoru a uz se budu venovat jen podvozku, hudbe a designu. :D

Napsal: pát 04.04.2003 04:41
od DaF
Originál zaslal Kriznik
jak rekl klakson... je nutny sahat do M3 motoru a jeste k tomu 3.2 s double vanosem? ...

nerozebirat :nene: ... bud rad ze to mas v cajku :)


Bubi, fakt se na to u M3 3,2 vyser a takovy veci pust z hlavy... Nenechal bych to udelat v CR asi nikoho... Pokud by to nedelal sam Hamann, nebo Hartge, popripade RacingDynamics, nebo AC-Schnitzer.
Ve Vychodnich Cechach je manik s trilitrem M3 a nechal si delat Vacku nekde v CR a po asi pul roce se mu potkali pisty z ventilama... Po komplet repasi kupoval skoro celej novej motor. Daval mu to pak do hromady Kramskej a vyslo ho to na neskutecnou vatu...

Kluci v Motorsportu vedi, co je pro ten motor dobre a dobre to udelali a naprogramovali...
Jak rekl Klakson, jede to jako prdel... A co jsem Te videl, jak jsi prasil ty hosiky na okruhu v Brne... Tak Ti to jede opravdu good. :-)

Napsal: pát 04.04.2003 11:48
od Miketak
Taky bych se v tom radši nehrabal. Vždy? je to přece M-KO!!!:drive2:

Napsal: pát 04.04.2003 11:52
od Ocasek
jo, dal bys vacku treba do enza???? ;)

Napsal: pát 04.04.2003 11:52
od mike.bmw
Originál zaslal Miketak
Taky bych se v tom radši nehrabal. Vždy? je to přece M-KO!!!:drive2:


NEHRABAT!!!
Známej důvěřoval čecháčkovi co byl expert jenom hubou, že prej udělá ostrý vačky a z motoru pak zbyly akorát sra*ky...

M3 nek*rvit, prosím, to raději darovat, jsem první dobrovolník...
:)

Napsal: pát 04.04.2003 12:10
od Bubi
Já jsem to neplánoval a raději ani neplánuji, jen jsem chtěl znát názor z druhé strany.

Všem dík, už se těším až mi přijde z USA to sání a výfuk.

Ještě brzdy jsou na cestě a další úpravy neplánuji. Rozhodně ne v motoru. I chiptuning jsem raději zavrhnul!

Napsal: pát 04.04.2003 12:17
od Miketak
Originál zaslal Bubi
Já jsem to neplánoval a raději ani neplánuji, jen jsem chtěl znát názor z druhé strany.

Všem dík, už se těším až mi přijde z USA to sání a výfuk.

Ještě brzdy jsou na cestě a další úpravy neplánuji. Rozhodně ne v motoru. I chiptuning jsem raději zavrhnul!
jaký výfuk a sání? přibliž

Napsal: pát 04.04.2003 12:30
od Ocasek
jojo me to tak zajima !
a zakolik? a jaky brzdy? :D

Napsal: pát 04.04.2003 14:20
od Bubi
Brzdy:
Přední kotouč vrtaný OZ Racing
Zadní kotouč vrtaný OZ Racing
Přední destičky FERODO Racing DS2500
Zadní destičky FERODO Racing DS2000
+brzdová kapalina FERODO Racing

Sání:
Obrázek

Výfuk:
Obrázek

A tady uslyšíte jaký to bude mít zvuk.

Napsal: pát 04.04.2003 15:13
od Ocasek
a co ta cena ?

Napsal: pát 04.04.2003 16:44
od Klakson
pěknej vejfál

Napsal: pát 04.04.2003 17:59
od Miketak
Ten výfuk zní super,ale řekl bych že ten zvuk není z M3, nebo jo?:bigok: :ucta:

Napsal: pát 04.04.2003 18:00
od Bubi
Sání 239 USD a výfuk 659 USD.
Přední kotouč vrtaný OZ Racing - 2.414,00 Kč/kus
Zadní kotouč vrtaný OZ Racing - 2.253,00 Kč/kus
Přední destičky FERODO Racing DS2500 - 3.890,00 Kč/sada
Zadní destičky FERODO Racing DS2000 - 2.770,00 Kč/sada

Napsal: pát 04.04.2003 18:07
od Miketak
Originál zaslal Bubi
Sání 239 USD a výfuk 659 USD.
Přední kotouč vrtaný OZ Racing - 2.414,00 Kč/kus
Zadní kotouč vrtaný OZ Racing - 2.253,00 Kč/kus
Přední destičky FERODO Racing DS2500 - 3.890,00 Kč/sada
Zadní destičky FERODO Racing DS2000 - 2.770,00 Kč/sada
Tak ty ceny jsou v poho:bigok: Čekal jsem něco horšího!:eek: :D