Stránka 1 z 2

Napsal: pon 10.03.2003 12:54
od pavelik
Cau hosi, muzete mi nekdo poradit co delat kdyz mi vykon motoru po 5000 otackach pada na hubu u me 318i. Docela me t osere a nevim jestli to tak ma byt nebo je nekde nejaka bota.

Dik

Napsal: pon 10.03.2003 20:19
od d.aemon
Vzduchový filtr?

Napsal: pon 10.03.2003 21:43
od lubosh
:) to d.aemon:.. a co takhle lambda sonda, ta by to byt nemohla?:)

Napsal: pon 10.03.2003 23:09
od d.aemon
Mnoooo, nevím, ale lambda způsobí problémy v celém spektru otáček. Jestli to ztrácí výkon nad 5.000 ot., tak bych to tipnul na špatný přívod vzduchu. Na filtr bych mrknul jako první, za to nic nedá.

Napsal: pon 10.03.2003 23:29
od Klakson
nebo chibý dalších osm ventylů :D :D

Napsal: úte 11.03.2003 03:28
od thief
mám sice jen 1.6 ale tyhle BMWftípky mě dostanou vždycky ... :ucta: :gobeer: :bigok: :gopivo: :joo: :muhaha: :yep2: :drive: prostě kdo má víc ventylů, ten diktuje :-)

Napsal: úte 11.03.2003 03:31
od thief
A jen tak okolo.... na kolik točíte ty svoje kárky, lopaty devily a pod. Docela by mě zajímalo na kolik se tyhle letadla točej... :drive: :finish: :hm:

Napsal: úte 11.03.2003 09:25
od Klakson
JFK ho točí několikrát o 360° na gumohltu :mhihi:

Napsal: úte 11.03.2003 13:15
od Don T
Kolem 6000 a pak utne omezovac:D

Napsal: úte 11.03.2003 13:20
od Klakson
u hliníkový lopaty (is) vypíná omezovač až na 6500ot. ale záleží co jsem tam kopnul za rychlost.

Napsal: úte 11.03.2003 13:28
od Don T
Co si mam predstavit pod hlinikovou lopatou?:D Je mozny ze u me je to samy, ale ja mam zatim vibrace v celym spektru otacek a huste se projevujou kolem 4000 - 5000 zatim jsem neprisel na o cim by to mohlo bejt takze se snazim moc to netocit:angel:

Napsal: úte 11.03.2003 13:52
od bpytlik
Me to omezovac vypina tesne pod 5000:( Ale zase kdyz vidim jak to kamosovi na passatu nebo mondeu uz pomalu od 3500 vubec nechce jet,tak se smeju ze muzu tocit do 5k a porad to jede:)

Napsal: úte 11.03.2003 15:58
od Hanz
me iS vali do 7mi :-)))

Napsal: úte 11.03.2003 16:01
od pavelik
Ok. tak at to schrunu doporucujete prvne se kouknout na vduch filter? Sem se koukal a nevypadal extra zasranej nic mene asi provedu vymenu za KN nebo green. A co dal kdyz to nebude vzduch filter?

Napsal: úte 11.03.2003 16:01
od Klakson
to mě taky, ale ne na jedničku, tam to nějak nestíha a na 6,5 už to vyflusne.

Napsal: úte 11.03.2003 16:10
od Hanz
2Pavelik: fakt to muze delat hafl veci, co zkusit nejakyho dobryho elektrikare s testerem, promerit cidla, slozeni plynu z vejfalu a pod...bude te to stat radove peto a budes mit jasno co je v loji... jinak muzes menit filtr,svicky,lambdu,vahu vzduchu,....potazmo cokoliv,nakonec zjistis,ze je bordel v benalu...

Napsal: úte 11.03.2003 16:54
od LOPOLO
6500 pak omezovac .. ale jen na rovine kdyz mam dravou. do kopce se vyplati kvuli kroutaku radit trosku driv ( tak 5800) :-)

Napsal: stř 12.03.2003 00:22
od Miketak
Mám 320 automat a při sport. režimu mi to přeřazuje tak při 6300-6500 ot :D

Napsal: stř 12.03.2003 00:37
od TT
:D když končí červený a začíná černý pole bez kalibrace, tak řadim ne kurfa jakej omezovač:bezzub:

Napsal: stř 12.03.2003 09:10
od Klakson
Originál zaslal TT
[B]:D když končí červený a začíná černý pole bez kalibrace, tak řadim ne kurfa jakej omezovač:bezzub:


no jo a vo tom to je :mhihi: