Stránka 1 z 1
Napsal: sob 07.12.2013 02:41
od SmileBoy
Prosim o radu, pri jizde prestalo tahnout, na neutral jde vytocit jen do 4tis otacek, zvuk ma normalni, nekouri ani neskube, zadna kontrolka se nerosvitila, nesetkal se stim nekdo uz?
Napsal: sob 07.12.2013 08:18
od DC
diagnostika napoví - u těhle aut hraje roli dost faktorů jako třeba dodávka paliva (možná vadná podávací pumpa), regulace turbín a spousta dalšího
Napsal: sob 07.12.2013 11:58
od SmileBoy
A nenasel by se nejakej sikovnej diagnostik na plzensku kterej by mel cas se na to kouknout??
Napsal: sob 07.12.2013 12:52
od Teddy
Přesně tohle mi udělal totálně ucpanej DPF. Motor v nouzáku. Na volnoběh max. asi 4 tis. a při jízdě naprosto bez výkonu. V kopci mě předjel autobus s vlekem.
Kontrolky taky nesvítily žádný.
Napsal: sob 07.12.2013 13:16
od SmileBoy
no tak doufam ze to pude vycistit nejak. ted sem sehnal diagnostika v plzni, tak snad se to vyresi.
Napsal: sob 07.12.2013 13:28
od Teddy
Vyčištění mi vydrželo jen pár tis. km. Když to zanesení přesáhne určitou mez, tak už to nejde vyčistit.
Hlavně (jestli je to opravdu on) si zjisti proč se zanesl. U mě to byly prasklý svody a nefunkční oba termostaty. Taky se podívej, kdy jsi naposledy dával odlučovač oleje.
Napsal: sob 07.12.2013 19:59
od butthead740
dpf nech z toho auta vyndat prehrat sw a uvidis jak teprve 535d jede, bude ti pripadat ze mas jiny auto a i to min spapa.. beztak je to tam jen a jen z duvodu EU a ekopakousu..
Napsal: sob 07.12.2013 22:08
od matik
Vyčistit tu velkou klapku od regulaci turba a preventivně vyměnit podtlakové hadičky
Mám za to že každá automatová e9x a e6x nejde na volnoběh vytočit přes 4tis.

Napsal: ned 08.12.2013 20:44
od Tecto
No, čekají tě myslím krušný chvíle. Držím palce, abys neprotekl gatě.
Jinak 535d má kolega tady z Brna - Horys. Je to mechoš (má servis na pacienty od BMW a sám vlastní E61 535) a možná by věděl. Napiš mu.
Napsal: stř 11.12.2013 11:49
od mentuli
Můj tip je také filtr pevných částic.. určitě bych nechal na diagnostice změřit propustnost.. a jinak žádný bavorácký common rail diesel na místě nevytočíte přes 4000 rpm!!!
Napsal: stř 11.12.2013 16:40
od HuNTeR
Demontáž DPF má i svoje mínus.Jel jsem za 535d bez DPF a musím říct že parní lokomotiva kouří míň než tohle. Jednou mi to dělala i špatná nafta.Natankoval jsem jinde a všechno začalo šlapat.Prostě blbý spalování nafty.
Napsal: stř 11.12.2013 19:22
od Teddy
no jo, ale za to nemůže vyndaný DPF
