Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna oleje v převodovce e61
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 02.09.2013 00:00
- Bydliště: Tábor
Už nevím přesně, dělal jsem to před rokem a půl, ale bylo to asi okolo 4500 kč, záleží kolik oleje s toho vypustíš, protože když nemáš proplachovací stolici, kterou já taky nemám tak je větší problém starý olej z toho dostat a stejně nikdy nevyměníš 100%. Olej jsem dával ZF life guard , padlo mi tam okolo 6 l.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ideálně měnit hned po koupi a potom co 60-80kkm
jsou potřebné 3 výplachy k úplnemu vyměnění
mění se na třikrát po cca 4-5l s mezinájezdy okolo 1500km
filtr ideálně pokaždé nebo ob jednu výměnu
a nezapomínejte i na rozvodovku! ani v té není doživotní náplň
na poprvé to nedoporučuji dělat svépomocí, pokud máte možnost Brno, tak doporučuji klubáka Horys, který používá veškerý sortiment Pentosin
jsou potřebné 3 výplachy k úplnemu vyměnění
mění se na třikrát po cca 4-5l s mezinájezdy okolo 1500km
filtr ideálně pokaždé nebo ob jednu výměnu
a nezapomínejte i na rozvodovku! ani v té není doživotní náplň
na poprvé to nedoporučuji dělat svépomocí, pokud máte možnost Brno, tak doporučuji klubáka Horys, který používá veškerý sortiment Pentosin
A není jednodušší to vyměnit najednou v servisu, kde na to mají přípravky? Já se chystám ve 120 tis. km do http://www.zf-pakra.cz
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 02.09.2013 00:00
- Bydliště: Tábor
Mám právě strach aby ta výměna oleje v převodovce nedopadla stylem že pak budu muset měnit celou převodovku... jinak automat řadí pěkně a na to že je to XD tak přeřazuje v 1500 a dvojku to tam střílí pomalu hned jak pustim brzdu
:D jen mi občas přijde když jedu po dálnici cca 130-140 tak že to na tý 6 občas škubne .... Nevim co to znamená nejsem v tom takovej odborník ale vždycky to trochu sešlápnu aby tam dal 5 a pak mu zase povolim na 6 a je to v pohodě... ale nedělá to furt jen občas... máte stim někdo skušenosti??

dej to do Jihlavy do ZF Pakra,nemáš to daleko,nešťourej se ¨v tom sám,nemá to smysl pokud na to nemáš vybavení.Byl jsem tam tenhle rok,cca.práce na 5hod.včetně průplachu,diagnostiky na začátku a po výměně + pár slov kolem.Cena byla tuším 8800Kč vč.DPH.S klukama spokojenost rádi poklábosí pokud vidí že máš o dannou věc zájem,akorát mě štvalo že člověk nemůže na dílnu na kukanou
takže tak,na tomhle nešetři,možná budeš mít doma o pár stovek víc ale nemuselo by to dobře dopadnout,v okolí a troufnu si říči že ani v ČR servis na aut.převodovky s lepšími referencemi neseženeš.
Sám jsem měl problem s občasnými kopanečky při podřazování,tak jsem zkusil výměnu a vyplatilo se,po výměně řadí sametově.

takže tak,na tomhle nešetři,možná budeš mít doma o pár stovek víc ale nemuselo by to dobře dopadnout,v okolí a troufnu si říči že ani v ČR servis na aut.převodovky s lepšími referencemi neseženeš.

Sám jsem měl problem s občasnými kopanečky při podřazování,tak jsem zkusil výměnu a vyplatilo se,po výměně řadí sametově.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Doporučím pár věcí:
1. koukni se na Youtube, jak to dělají amíci, kteří nic jinýho než automat v podstatě neznají (ale to jen abys viděl, jak se dělá . . . )
2. v žádným případě to nedělej sám, pokud nechceš v zápětí kupovat novej automat
3. VŽDY se mění i vana ve které je integrovaný filtr a magnety, žádný měnění jednou za x. výměn oleje nedělej, nestojí to za to - vyměnit VŽDY.
4. za výměnu s vanou počítej cca 10.000,- Kč, to je prostě realita
5. POZOR mění se i šrouby, který tu vanu drží - alu šrouby na jedno použití, klasika BMW
6. nech zkontrolovat elektro průchodku a pokud to nebude zrovna OK, tak vyměnit i těsnění zde
7. olej vyměnit hned, jak to bude možné a pak po cca 60.000km a budeš OK. NIC NENÍ NA VŽDY
Nechal jsem to měnit, vím jak se to dělá, proplach není potřeba v takovém rozsahu, jak se tady píše, ale záleží na stavu převodovky. zkrátka to chce odborníka, co to už někdy dělal, vyhni se levným amatérům, pak to zaplatíš čtyřikrát. Dej na to fakt bacha, je to citlivý stroj a chce svoje.
1. koukni se na Youtube, jak to dělají amíci, kteří nic jinýho než automat v podstatě neznají (ale to jen abys viděl, jak se dělá . . . )
2. v žádným případě to nedělej sám, pokud nechceš v zápětí kupovat novej automat
3. VŽDY se mění i vana ve které je integrovaný filtr a magnety, žádný měnění jednou za x. výměn oleje nedělej, nestojí to za to - vyměnit VŽDY.
4. za výměnu s vanou počítej cca 10.000,- Kč, to je prostě realita
5. POZOR mění se i šrouby, který tu vanu drží - alu šrouby na jedno použití, klasika BMW
6. nech zkontrolovat elektro průchodku a pokud to nebude zrovna OK, tak vyměnit i těsnění zde
7. olej vyměnit hned, jak to bude možné a pak po cca 60.000km a budeš OK. NIC NENÍ NA VŽDY

Nechal jsem to měnit, vím jak se to dělá, proplach není potřeba v takovém rozsahu, jak se tady píše, ale záleží na stavu převodovky. zkrátka to chce odborníka, co to už někdy dělal, vyhni se levným amatérům, pak to zaplatíš čtyřikrát. Dej na to fakt bacha, je to citlivý stroj a chce svoje.