Stránka 1 z 1
Napsal: sob 16.11.2013 21:13
od EdyBoyS
mám už nějaký vykvedlaný mechanismus řazení u E39 530d...
když jedu na jedničku, dvojku, trojku či čtverku, je vše v poho.. ale když zařadím 5tku a dlouho na ni jedu a pak vyřadím na neutrál, tak zůstane na neutrále páka moc vpravo, takže když ji potlačím dopředu, nezařadím trojku, ale pětku... ale když pak zařadím za 4 nebo za 3 a chvilku na ten kvalt jedu a vyřadim na neutrál, tak už je páka normálně uprostřed...
bude tam asi K.O. nějaká pružinka nebo něco takového... nevíte někdo jak to spravit a na kolik to tak vyjde??
Napsal: sob 16.11.2013 22:27
od horan
Jooo tím si projde každej.
Předposlední příspěvek
LINK
Napsal: sob 16.11.2013 22:27
od xdreamerx
jj je to normos pruzinka. O tomhle uz se tu psalo.....
Sice je to prkotina, ale musi se rozebrat prej milion dalsich veci.
Mam to samy a radeji sem si na to zvyknul

Napsal: sob 16.11.2013 22:30
od horan
xdreamerx: jen převodovka ven, což je u bmw asi to nejjednodušší. Buďmě rádi, že nemáme francouzské předohraby.
Napsal: sob 16.11.2013 22:34
od EdyBoyS
a spraví se tím válečkem i to kvedlání páky?? např když mám kvalt, tak jde pákou hýbat třeba o 2cm doboku... to bych chtěl také vyřešit, když už se do toho budu pouštět, tak ať je to přesné a bez vůle
Napsal: sob 16.11.2013 22:40
od DaweTDS
EdyBoyS píše:a spraví se tím válečkem i to kvedlání páky?? např když mám kvalt, tak jde pákou hýbat třeba o 2cm doboku... to bych chtěl také vyřešit, když už se do toho budu pouštět, tak ať je to přesné a bez vůle
Dělá mi to uplně stejně.Jsou "přidřený" jakýsi válečky na řazení. Teť budu dělat spojku,tak si to nechám opravit.. Válečky se jen vezmou smirkem,ale krytky prý většinou prasknou a tak se musí dát nové.
Napsal: sob 16.11.2013 22:43
od horan
nene. Ty válečky (je jich tam víc) pouze aretují páku ve středové poloze. To kvedlání bude pravděpodobně způsobeno vůlí v uložení "pod manžetou"
Napsal: sob 16.11.2013 22:45
od EdyBoyS
horan píše:nene. Ty válečky (je jich tam víc) pouze aretují páku ve středové poloze. To kvedlání bude pravděpodobně způsobeno vůlí v uložení "pod manžetou"
a ta vůle se dá taky nějak vyřešit?
Napsal: ned 17.11.2013 00:00
od horan
"Všechno jde" , ale nezkoumal jsem to.

Napsal: ned 17.11.2013 11:18
od Angelos
Nedávno jsem to měnil ze stejného důvodu. Budeš potřebovat aspoň díly - 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... sm_diesel/
Dělal jsem to sice na benzínu, ale tady je to skoro stejný. Když jsi šikovnej dá se to udělat i bez sundání kardanu

.
Napsal: ned 17.11.2013 14:30
od EdyBoyS
Angelos píše:Nedávno jsem to měnil ze stejného důvodu. Budeš potřebovat aspoň díly - 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... sm_diesel/
Dělal jsem to sice na benzínu, ale tady je to skoro stejný. Když jsi šikovnej dá se to udělat i bez sundání kardanu

.
a kolik tě stál nákup všech potřebných dílů?