Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
řadící páka u E39 530d manuál
mám už nějaký vykvedlaný mechanismus řazení u E39 530d...
když jedu na jedničku, dvojku, trojku či čtverku, je vše v poho.. ale když zařadím 5tku a dlouho na ni jedu a pak vyřadím na neutrál, tak zůstane na neutrále páka moc vpravo, takže když ji potlačím dopředu, nezařadím trojku, ale pětku... ale když pak zařadím za 4 nebo za 3 a chvilku na ten kvalt jedu a vyřadim na neutrál, tak už je páka normálně uprostřed...
bude tam asi K.O. nějaká pružinka nebo něco takového... nevíte někdo jak to spravit a na kolik to tak vyjde??
když jedu na jedničku, dvojku, trojku či čtverku, je vše v poho.. ale když zařadím 5tku a dlouho na ni jedu a pak vyřadím na neutrál, tak zůstane na neutrále páka moc vpravo, takže když ji potlačím dopředu, nezařadím trojku, ale pětku... ale když pak zařadím za 4 nebo za 3 a chvilku na ten kvalt jedu a vyřadim na neutrál, tak už je páka normálně uprostřed...
bude tam asi K.O. nějaká pružinka nebo něco takového... nevíte někdo jak to spravit a na kolik to tak vyjde??
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Dělá mi to uplně stejně.Jsou "přidřený" jakýsi válečky na řazení. Teť budu dělat spojku,tak si to nechám opravit.. Válečky se jen vezmou smirkem,ale krytky prý většinou prasknou a tak se musí dát nové.EdyBoyS píše:a spraví se tím válečkem i to kvedlání páky?? např když mám kvalt, tak jde pákou hýbat třeba o 2cm doboku... to bych chtěl také vyřešit, když už se do toho budu pouštět, tak ať je to přesné a bez vůle
Nedávno jsem to měnil ze stejného důvodu. Budeš potřebovat aspoň díly - 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... sm_diesel/
Dělal jsem to sice na benzínu, ale tady je to skoro stejný. Když jsi šikovnej dá se to udělat i bez sundání kardanu
.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... sm_diesel/
Dělal jsem to sice na benzínu, ale tady je to skoro stejný. Když jsi šikovnej dá se to udělat i bez sundání kardanu
a kolik tě stál nákup všech potřebných dílů?Angelos píše:Nedávno jsem to měnil ze stejného důvodu. Budeš potřebovat aspoň díly - 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... sm_diesel/
Dělal jsem to sice na benzínu, ale tady je to skoro stejný. Když jsi šikovnej dá se to udělat i bez sundání kardanu.
