u touringa jsem to dělal minulej týden, mam to ještě v živý paměti

ty nepíšeš, jestli sedan, nebo tour, tak tu máš obojí...
otevřeš kufr svýho báwa

, vlavo a vpravo na světlech zboku máš trojúhelníkové kryty, každej drží na dvou torxech... kryty off, potom dole, kde ti přecházely v nárazník, jsou gumové růžky, ty jsou nastrčené na kovových sponách... růžky off. Mezi růžky; na každé straně je jeden; je gumová lišta, která je nasazená na kastli a přiléhá na nárazník. Je jenom nastrčená, lišta off. Lišta ti uvolnila prostor za nárazníkem směrem do kastle... nyní tedy můžeš zezadu opatrně na obou stranách odjistit jazýčky, co drží nastrčenej horní kryt nárazníku, kryt off. Jak je dole kryt, vidíš dva šrouby, co jsou prošroubované výztuhou v nárazníku a tlumiči nárazu v na kastli a ty to celé drží. Ty se ale přesuneš k zadním kolům a v každém podběhu vidličkou nebo šroubovákem vycvakneš 3 plastové rozpěrné nýty. Jdeš zpátky k nárazníku, vezmeš příslušnej torx, povolíš a vyndáš šrouby. Tím máš nárazník uvolněnej, drží teď na tlumičích a po stranách u kol je nasunutej do vodítek. Něco si dej pod něj, kdyby spadl aby se neodřel a u kol pobouchávej, tím ho vystrčíš dozadu. jak se jednou uvolní už to jede. A máš hotovo. Nezapomeň, pokud máš čidla, na začátku vycvaknout lišty a čidla odpojit, nebo vystrčit z lišet.
fotky nejsou moje, ale pomoct by ti měly... Mkovej a klasika se sundavá/nandavá stejně.