Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.10.2013 13:21
od Mechosh
Při výměně pylových filtrů jsem si všiml, že levý filtr (ve směru jízdy) je skoro jako nový. Následně na to, jsem zjistil, že z levé strany nepřisává vzduch do inetriéru.
Ventilátor v palubní desce má jeden pohon závislý na oba větráky nebo se točí oba větráky nezávisle?
Dvouzónová digi klima řeší jen teplotu vzduchu pro každého zvlášť do interiéru nebo jsou rozdílné i otáčky ventilátoru (intenzita proudění vzduchu) pro každého spolujezdce zvlášť?
Než to rozhodím, tak bych se rád poradil, čím to může být.
Diagnostika bez chyb.
Děkuji za rady.
Ještě jen tak pro info.
A jak je to vzadu? Tam proudí vzduch taky dvouzónově nebo ne?
Napsal: úte 29.10.2013 18:57
od ACDC
Jeden ventilátor zvládne všechno
Napsal: úte 29.10.2013 19:14
od Mechosh
To jsi mi moc nepomohl..
Já vím, že je tam jeden pohon, ale dva větráky pro každou stranu zvlášť.
Jinak nevím, jak bych lépe popsal, o co mi vlastně jde..

Napsal: úte 29.10.2013 23:35
od ThomasOFP
Hele a sedí všude všechno? Aby si třeba vzduch nesál odjinud.
Napsal: stř 30.10.2013 07:39
od Mechosh
Já jsem to ještě nerozdělával, ale nemělo by proč někde něco nesedět. Žádnou ránu to nedostalo. Spíš mi jde o ty větráky. Zda-li se točí oba stejně nebo jsou na každou stranu nezávisle poháněni a tím by pak měl foukat jinak z levé i z pravé strany. Jsou tam dva pylové filtry pro každou stranu zvlášť. Tím by měl být i pohon větráku pro každou stranu zvlášť. To by vysvětlovalo, že jeden větrák nemaká a tudíž nepřisává vzduch.
Ale v interiéru mi krásně fouká ze všech průduchů. Ale pokud dám stranu řidiče na minimum a spolujezdce na maximum, tak fouká stejně intenzivně ze všech průduchů jen s tím rozdílem, že u spolujezdce fouká teplejší vzduch. Což je logické. Mě zajímá, zda-li se mění pro každou stranu zvlášť i otáčky větráku potažmo intenzita proudění vzduchu nebo ne. A to se mi tady nějak nedaří zjistit.
Popřípadě nějaké zkušenosti - rady, zda-li to někdo neřešil.
Nechce se mi sundavat celá palubka jen proto, abych nic nezjistil, nebo aby to byl nějaký pohon klapky, která reguluje vzduch v interiéru a zavírá příchod vzduchu z venku do vozidla. To by mě taky zajímalo, když dám jen vnitřní cirkulaci vzduchu, zda-li tam jsou klapky dvě pro každou stranu zvlášť. To by mohlo být také ono.

Napsal: stř 30.10.2013 09:41
od Foldas
jeden motor se dvěma vrtulema tohle vypada že se ti sekla nějaká klapka když vytahneš to vzduchove vedení od pyloveho filtru uvidiíš klapku uzavírající přívod čerstveho vzduchu do kabiny
Napsal: stř 30.10.2013 09:46
od Mechosh
Díky moc. To bude asi ono. Juknu na to.

Napsal: stř 30.10.2013 17:12
od soukupadam
na levou a pravou stranu si nastavuješ jenom teplotu,intezita foukání je stejná pro obě strany
Napsal: stř 30.10.2013 18:18
od Mechosh
O.K. Dík..
