Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pohon automatické klimatizace E-39
Při výměně pylových filtrů jsem si všiml, že levý filtr (ve směru jízdy) je skoro jako nový. Následně na to, jsem zjistil, že z levé strany nepřisává vzduch do inetriéru.
Ventilátor v palubní desce má jeden pohon závislý na oba větráky nebo se točí oba větráky nezávisle?
Dvouzónová digi klima řeší jen teplotu vzduchu pro každého zvlášť do interiéru nebo jsou rozdílné i otáčky ventilátoru (intenzita proudění vzduchu) pro každého spolujezdce zvlášť?
Než to rozhodím, tak bych se rád poradil, čím to může být.
Diagnostika bez chyb.
Děkuji za rady.
Ještě jen tak pro info.
A jak je to vzadu? Tam proudí vzduch taky dvouzónově nebo ne?
Ventilátor v palubní desce má jeden pohon závislý na oba větráky nebo se točí oba větráky nezávisle?
Dvouzónová digi klima řeší jen teplotu vzduchu pro každého zvlášť do interiéru nebo jsou rozdílné i otáčky ventilátoru (intenzita proudění vzduchu) pro každého spolujezdce zvlášť?
Než to rozhodím, tak bych se rád poradil, čím to může být.
Diagnostika bez chyb.
Děkuji za rady.
Ještě jen tak pro info.
A jak je to vzadu? Tam proudí vzduch taky dvouzónově nebo ne?
Já jsem to ještě nerozdělával, ale nemělo by proč někde něco nesedět. Žádnou ránu to nedostalo. Spíš mi jde o ty větráky. Zda-li se točí oba stejně nebo jsou na každou stranu nezávisle poháněni a tím by pak měl foukat jinak z levé i z pravé strany. Jsou tam dva pylové filtry pro každou stranu zvlášť. Tím by měl být i pohon větráku pro každou stranu zvlášť. To by vysvětlovalo, že jeden větrák nemaká a tudíž nepřisává vzduch.
Ale v interiéru mi krásně fouká ze všech průduchů. Ale pokud dám stranu řidiče na minimum a spolujezdce na maximum, tak fouká stejně intenzivně ze všech průduchů jen s tím rozdílem, že u spolujezdce fouká teplejší vzduch. Což je logické. Mě zajímá, zda-li se mění pro každou stranu zvlášť i otáčky větráku potažmo intenzita proudění vzduchu nebo ne. A to se mi tady nějak nedaří zjistit.
Popřípadě nějaké zkušenosti - rady, zda-li to někdo neřešil.
Nechce se mi sundavat celá palubka jen proto, abych nic nezjistil, nebo aby to byl nějaký pohon klapky, která reguluje vzduch v interiéru a zavírá příchod vzduchu z venku do vozidla. To by mě taky zajímalo, když dám jen vnitřní cirkulaci vzduchu, zda-li tam jsou klapky dvě pro každou stranu zvlášť. To by mohlo být také ono.
Ale v interiéru mi krásně fouká ze všech průduchů. Ale pokud dám stranu řidiče na minimum a spolujezdce na maximum, tak fouká stejně intenzivně ze všech průduchů jen s tím rozdílem, že u spolujezdce fouká teplejší vzduch. Což je logické. Mě zajímá, zda-li se mění pro každou stranu zvlášť i otáčky větráku potažmo intenzita proudění vzduchu nebo ne. A to se mi tady nějak nedaří zjistit.
Popřípadě nějaké zkušenosti - rady, zda-li to někdo neřešil.
Nechce se mi sundavat celá palubka jen proto, abych nic nezjistil, nebo aby to byl nějaký pohon klapky, která reguluje vzduch v interiéru a zavírá příchod vzduchu z venku do vozidla. To by mě taky zajímalo, když dám jen vnitřní cirkulaci vzduchu, zda-li tam jsou klapky dvě pro každou stranu zvlášť. To by mohlo být také ono.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
