Stránka 1 z 1
Napsal: pon 28.10.2013 22:34
od DestinyE34
Ciao,
vyměnil jsem termostat na 525i 141Kw NO-vanos a byl tam na 82°C, což by odpovídalo, protože se nechtěl vždy zahřát přesně na půlku a dal jsem tam na 92°C, což jsem později zjistil,že je pro VANOS
a můj problém je, že se mi teď malinko přehřívá motor. Je mezi půlkou a prvním dílkem v pravo, nikdy se víc nezahřeje, tak by to mohlo být teoreticky okay.
Bimmer bude jezdit za polárním kruhem celou zimu, tak bych řekl, že to nebude na škodu a na jaro to můžu v ČR vyměnit. Jen se bojím, že 525i nedochlazují 1 válec, tak jestli mu to neublíží...
Napsal: úte 29.10.2013 06:42
od Filozof
Bejt tebou mám auto v cajku at pak na polárním kruhu neřešíš pikačoviny v tom mrazu....
Jestli je jeden válec špatnej chce to zjistit co přesně tomu je.
Já s autem co není uplně v cajku po technické stránce bych nikam za ledníma medvědama nejel.

Napsal: úte 29.10.2013 12:03
od DestinyE34

auto v cajku je, myslím nedochlazování všeobecně u 525i , někde na fóru jsem o tom četl, že s tím mají problém. Co myslíš o tom termostatu? Taky jsem četl názor, že rozdíl 4°C u spalovacího motoru není třeba řešit

Napsal: úte 29.10.2013 15:53
od Filozof
Spíš bych se zaměřil na to mít bouchačku na medvědy v pořádku a náboje v rezervě
Auto pokud je OK by snad neměl bejt problém. Moje 525i přežila hodně a pokud ji máš v takovém stavu alespon zvládne i sibiř s medvědy

Napsal: úte 29.10.2013 18:04
od DestinyE34

autko je okay i svor je ready
bouchačku a dokonce ani basebalku mít v autě nesmím, Norové to moc nemají rádi

,ale o kanystru s benzínem se nikde nezmiňuje, takže asi tak

Napsal: úte 29.10.2013 19:21
od Filozof
Pokud to není taková divočina tak bych byl v pohodě.
4C jsou v pohodě ale schválně se podívej jaké termostaty dávají do aut v takových zemích. Mám pocit že právě proto jsou dva jeden co otevírá dříve a druhej co otevře později při vyšší teplotě.
Napsal: úte 29.10.2013 19:36
od beny-maser
já bych se toho nebál,protože když koupíš neznačkovej termostat tak bude otvírat podle toho jak se to tomu indickému dítěti zrovna povede
A chladící kapalina snese v poho přes 100°C
Problém s chlazením posledního válce termostat stejně neřeší, byla by potřeba pumpa s větším průtokem
Napsal: stř 30.10.2013 06:28
od DestinyE34
Okay, díky. Jak jsem zjistil, stejně nebudu mít čas to vyměnit, jedu tenhle víkend a s aute denně jezdím
