Zdravím
Motor M54B30 (E39 530i)
Dnes jsem vyměnil jedno z čidel vačky. Bohužel jsem se netrefil, a podle všeho je špatné to druhé (diagnostika neukázala jaké je špatné). Vyměnil jsem to lépe přístupné. Zítra mě čeká výměna toho horšího, ale když jsem to dnes zkoumal, tak jsem zjistil, že abych se dostal ke šroubu, který to čidlo drží, tak budu muset demontovat díl, který jsem na fotce označil červeně. Je to hliníkový válec, a uprostřed spojen matkou (označeno pár tečkama) (cca 28 - 30 klíč). Abych se tedy dostal na šroub čidla, budu muset nejspíš ten válec povolit a vyndat.
Otázka zní - na co se mám připravit? Co tam na mě vybafne? Nebo je nějaká možnost to čidlo vytáhnout jiným způsobem?
Výměna prvního čidla byla hračka, tak snad bude tohle taky v poho ..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna čidla vačky - rychlá rada
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Neboj se toho.
Nejprve demontuj závěsné plechové oko - 2x M8,
pak "váleček" = solenoid VANOSu - odpojíš konektor vzadu a povolíš klíčem 32,
pak povolíš oko na hadici s olejem do VANOSu a lehce natočíš nahoru,
a dostaneš se k čidlu vačky.
Konektor čidla vačky je dole pod sáním, zhruba v polovině motoru.
Nejprve demontuj závěsné plechové oko - 2x M8,
pak "váleček" = solenoid VANOSu - odpojíš konektor vzadu a povolíš klíčem 32,
pak povolíš oko na hadici s olejem do VANOSu a lehce natočíš nahoru,
a dostaneš se k čidlu vačky.
Konektor čidla vačky je dole pod sáním, zhruba v polovině motoru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
