Stránka 1 z 1
Napsal: pon 14.10.2013 19:15
od Vesa88
Chci se zeptat na membranu sani. Nasel jsem tady o ni par temat, ale vsude se pise neco jineho, tak nevim. Mam E39 540i 2001 Tour. Chtel bych tu membranu vymenit, protoze dle jednoho videa jsem vytahl merku od oleje a dela mi to ten bublavy zvuk, coz jsem pochopil ze je projev spatne membrany (jestli ne tak me opravte). Kdyz otevru vycko od oleje, tak se malicko zvedne volnobeh (prijde mi ze normalne je hrozne nizkej). Jsou tohle projevy spatne membrany? Jak jeste zjistit ze je spatna? Dekuji za odpovedi.
Napsal: pon 14.10.2013 19:21
od ThomasOFP
tohle nemusí nutně znamenat špatnou membránu, další příznaky jsou čoud z vejfuku a ubyvání oleje. můžeš jí vyměnit lehce pokud nejsou zatuhlý šrouby a máš schopný nářadí -> jinak sání ven a to je voser
Napsal: pon 14.10.2013 19:32
od Vesa88
Coud nevim, to se podivam zitra. A oleje mam od vymeny pred 1000km porad stejne

Ale stve me ten nizkej volnobeh a kdyz otevru vicko (kdyz ho sundavam, tak citim podtlak) tak se zvedne a prijde mi ze je motor kultivovanejsi
A jeste, koukal jsem do ETK a nemuzu najit teleso s membranou pro M62TU, prijde mi ze cislo 11617501563 je jen pro bez vanos. Pry je v tom rozdil.
Napsal: pon 14.10.2013 19:41
od ThomasOFP
11617501563 by měl být pro všechny m62, pochybuju že na to má vanos vliv
Napsal: pon 14.10.2013 20:10
od Vesa88
Jsem idiot, cetl jsem ze je rozdil mezi M60 a M62, takze moje chyba, asi je to pro vsechny M62 stejne

Jeste by me tedy zajmali ty priznaky dalsi podle kterych zjistit, jestli to fakt ma cenu. Neni to sice zadna raketa, ale proc menit neco co funguje ze?

Napsal: pon 14.10.2013 20:16
od ThomasOFP
ještě kolísavej volnoběh a cukání, někde tady o tom je topik o x stranách, ale já ho vyměnil preventivně po koupi auta.
Napsal: pon 14.10.2013 20:20
od Vesa88
Volnobeh auto drzi, jen mi prijde ze nizkej. Jedine co pozoruju, kdyz stojim a pridam malicko plyn, otacky se zvednou treba na 1200, pak malicko klesnou, pak zase stoupnou, pak zase klesnou, ale jen pri pridanem plynu, ktery drzim na stejne pozici...A kdyz jedu treba na 3 nebo 4 konstantne, tak ma auto tendenci, kazdych cca 5-8s samo o malicko zrychlit, treba o 100 otacek...
Napsal: pon 14.10.2013 21:15
od Meda
Hele nechces si zjistit jeste neco o sani z M62 bezVanos? Cetl jsem ted nekde, ze je to oblibeny tuning tehle M62TU motoru, predpokladam, ze to bude mit podobny efekt jako sani z M50 na M52, cili kone zadarmo

a kdyz by jsi ho prehazoval, membrana je pak to nejmensi..
Napsal: pon 14.10.2013 21:41
od Vesa88
Ok, zkusim neco nacist

Napsal: pon 14.10.2013 22:01
od ThomasOFP
a není ono úplně stejný?
Napsal: pon 14.10.2013 23:43
od PavelP
Ahoj, koukni na video.Já jsem měl stejný příznaky.
Další takovej poznatek mám, že obě svíčky u motorový přepážky byly černý.Sání vyndavat nemusíš, volil jsem demontáž krytu stěračů nad membránou.Je to docela pracný ale jde to.A neměň jen tu membránu podle videa.Vyměň celý víko , stojí cca 1600,- kč origo BMW.
Ještě jedna věc, měl jsem docela dost oleje v sání za tou membránou,tak to zkontroluj.
Hodně zdaru PP
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KNeN8tR3wM
Napsal: pon 14.10.2013 23:56
od ThomasOFP
jak rikal Pavel, chce to celej kus a ještě pár poznatků: vyměn šrouby, místo torxů dej inbus a klidně s vyšší hlavou, bude to ulehčení do budoucna, taky vyměň těsnění a poslední věc, bacha na trubku co vede celym sáním, aby nevypadla, věř že jí pak nechceš nasazovat

Napsal: úte 15.10.2013 09:23
od Quido
Když už se bavíte o té trubce
