Stránka 1 z 1
Napsal: stř 09.10.2013 20:18
od Filozof
Tak mám problém. Je docela zima a ráno jsem si všiml že nefouká teplej vzduch ani na jeden stupeň.
Jde teplý jen náporem vzduchu při 140km/h a více.
Takže auto topí ale nefouká.
Pojistka byla spálená ale po výměně stejně nefouká.
Otázka zní. Je v E34 ještě něco co by mohlo bejt špatného krom větráku po cestě ?
Nějaké relé nebo ježek prý není v E34 tak co ještě bych mohl narazit ?
Než se do toho pustím at stím neztrácím více času než je zdrávo. Nechci trávit víkend pod autem s výsledkem nula.
Případně pokud bude KO větrák dá se jednoduše opravit ? Odchází na něm něco konkrétního ?
Díky
Napsal: stř 09.10.2013 21:59
od KKKuba
Je tam předřadný odpor, ale ten kdyby byl v háji tak to fouká aspoň na 4ku, tohle bude jinej problém..
Napsal: stř 09.10.2013 22:33
od Misanek
Když ho dáš na čtyřku a neprdne pojistka, tak nepohasne trošku osvětlení v autě? Nerachotil před tím, než přestal fungovat?
Ještě mě napadají třeba ometené uhlíky na něm, ale těžko říct
Napsal: čtv 10.10.2013 06:46
od Filozof
No asi takhle. Občas rachotil a na některé otáčky to ustalo.
Pak zase a pak zas nějakej čas bylo ticho.
Takže jsem ho neřešil. A ted prostě odešel. Pojistka byla uplně černá na uhel takže mě napadá zda se nějak nezasekl a zvýšený proud spálil pojistku.
Ted se nehne na žádnou polohu 1-4
Vytáhnu jej asi ven a dám na něj 12V zda jede. Pokud ne je to jasné že je KO.
Chtěl jsem vědět zda hledat chybu rovnou v něm nebo je tam něco předtím jako u E39 kde je ježek kterej odchází.
Silně spálená pojistka podle mě značí že tam k něčemu závažnému došlo ale netuším zda větrák nebo po cestě. Relé to asi nemá protože jsem se díval a nikde neviděl něco ohledně větráku - jen topení.
Napsal: čtv 10.10.2013 07:52
od Misanek
Ne, ventilátor je na 99% kouslý

vedení ani relé to nebude. Jenom ještĕ jedno doporučení - radši shánĕj druhý ventilátor, ponĕvadž rozchozenía promazání futer hřídele je opravdu jenom dočasné řešení. Možná by šlo nechat si vytočit nové pouzdra a vymĕnit je, tím si ale nejsem jistý... Jo a hodnĕ štĕstí při výmĕnĕ. Doufám že nejsi cholerik, který nerad ztrácí šroubky jako já

Napsal: čtv 10.10.2013 08:19
od beny-maser
jo a až budeš řešit jestli tam taky máme tak špatnej přístup jako ty, tak ano je tam přístup jak k penězům, je ale víc druhů topení a podle toho je lepší tam jít vrchem či spodem,některá nejdou vrchem totiž rozebrat
Napsal: čtv 10.10.2013 08:31
od Misanek
Jj, nejlepší je pak zase napnout a zacvaknout tu přesku, která drží motorek

jinak já mám manuální klimu a spodem bych se do toho nepouštĕl ani omylem

myslím si, že vrchem to bude každopádnĕ ve všech případech lepší

Dyť všechny verze mají ventilátor nahoře u stĕračů v té přepážce ne, Beny?
Napsal: čtv 10.10.2013 08:44
od Filozof
Jo tak to už mi někdo říkal že porod je sranda proti tomuto ... no mám se na co těšit...
snad nebude sněžit jak nás stále straší....
Viděl jsem ventilátor jak ze spodu při výměně kabinového filtru což byla taky legrace ale 2hodinky i s luxováním a bylo to ... ale tam se nedostanu bude to jistě vrchem pod sklem předním....asi před pár lety jsem se tam nějak dohrabal a řešil myslím promazání ...je tam plast kolem toho a pak ta spona té se bojím asi nejvíce...a ostré hrany kolem což bude opruz se nepořezat...
Sviní a ku.re.v bude jistě hodně...
uvidíme ...podám reference jak jsem dopadl.
Má smysl kupovat za 3k nový když jetý stojí 500kč. ?
Mám ještě 7er a do té bych raději investoval takové peníze než do staré 5ky co mám na denní ježdění a má hodnotu 15-20tis.
Napsal: čtv 10.10.2013 08:50
od Misanek
No já asi budu kupovat nový až se odhodlám, protože mĕ to nebaví furt mĕnit jak blbec. Ale je fakt, že já mám zase jako hlavní povoz pĕtici, i když to původnĕ mĕlo být jenom další auto na denní používání... Kabinový filtr neni zas taková tragedie když človĕk ví, kde je

ale je fakt, že v porovnání s ostatníma autama je tam přístup tak nĕjak ponĕkud na 3,14ču
Napsal: stř 30.10.2013 11:57
od Filozof
Tak větrák šel pěkně ven sice to bylo asi na 2hodinky ale to protože jsem opatrnej člověk a nechci aby se něco urvalo.
Větrák je venku a co ted. Vypadá že tam natekla voda a malinko je tam vidět čára se rzí takže za to muže asi vlhkost nebo přímo voda co tam zatekla.
Co ted mám nechat opravit někde motorek nebo mám celej koupit novej ?
Případn koupit někde elektromotor a přeházet nějak ty lopatky na něj.
Dělal už někdo ?
Jde to opravit doma ? Výměna úhlíků případně rozdělání motorku a oprava je možná nebo je to nadlidský úkol ?
Napsal: stř 30.10.2013 12:39
od Mechosh
Pokud to budou jen uhlíky, což to na uhlíky vypadá a máš-li doma normální letovací pistoli, tak si to v pohodě uděláš doma..
Napsal: stř 30.10.2013 15:01
od beny-maser
Misanek píše:Jj, nejlepší je pak zase napnout a zacvaknout tu přesku, která drží motorek

jinak já mám manuální klimu a spodem bych se do toho nepouštĕl ani omylem

myslím si, že vrchem to bude každopádnĕ ve všech případech lepší

Dyť všechny verze mají ventilátor nahoře u stĕračů v té přepážce ne, Beny?
to sice jo,ale u některých typů topení se na něj nejde zvrchu dostat a nebo musíš něco polámat,protože držáčky plastů jsou zespoda v kabině pod plechem,kámoš to měl na 525 v benzínu, já to mám na tds v poho vrchem
je rozdíl kdo to topení dodával jestli behr nebo někdo jiný
Napsal: ned 22.12.2013 18:50
od 318tds
Zdravim nevite nekdo kde na e 34 vede tahlo s palubky-tepla/studena?
Nekde na topeni ale kde ???
Na obrazku to je 1.
Napsal: ned 22.12.2013 20:30
od ARMAN
Filozofe opravils to? Mě taky dělal bordel ale jen občas, teď se kousl uplně

musels vypouštět vodu abys se k němu přes vyrovnavaci nadobku dostal nebo se dala posunout?
Napsal: ned 22.12.2013 20:40
od Filozof
ARMAN:Dostal jsem se k tomu v pohodě z vrchu. Mám 525i 24v takže nádržku tam nemám to měli snad starší modely 3,5ky mam pocit.
Je tam blbej přístup ale vytáhl jsem velkej plech co je hned za motorem 4x šroubky a pak plastovej kryt a další plastovej co tam drží spona.
A pak už je samotnej větrák. Kde jsou dva kabely 12+ a - a železná spona.
Nejhorší bylo asi vytáhnout opatrně větrák ven a zase novej zpátky abych neulomil plastové kola.
Podívám se po fotkách at je lepší představa.
Ted mi to přijde jak kdybych měl funglovku větrák totálně tichej a běží krásně.

Napsal: ned 22.12.2013 20:48
od ARMAN
jsi koupil jetej nebo opravil svůj?
a nojo už vidim ty tam nadobku ani nemaš ja to mam nalepeny přimo na stěnu

kurnik se mi do toho nechce

Napsal: ned 22.12.2013 21:18
od Filozof
Doporučuji udělej to co nejdříve protože ted má bejt kolem 6-8C ale v lednu přijdou kruté mrazy ...až kolem -20C v nížinách takže bejt tebou nečekám.
Tu nádržku nějak určitě odmontuješ a vodu vypustíš to podle mě snad nebude problém.
jak najdu fotky pošlu. Pokud máš teplou garáž tak jsi v klidu. Pokud venku opravil bych to co nejrychleji...¨
Koupil jsem z jetého auta za 300kč co mělo prej jen cca 220tis km. moje má přes 400tis a to věřím je i kilo stočené ...buh ví.

Na netu je rozebraných e34 mraky.
V dílně prej nedokážou tyto motorky opravit prej to je zalisované nebo co a novej stojí 1600kč až 4tis. to nemá smysl.
Napsal: ned 22.12.2013 21:59
od ARMAN
jo ja vim stejně se mi do toho nechce
