Stránka 1 z 1

Napsal: ned 06.10.2013 19:06
od aDAm_2
Tak aby toho letos nebylo na autě málo tak dnes přestal prozměnu fungovat startér :( Přijdu, sendu začnu startovat a než stihne motor chytnou tak jakoby se odpojil elektromagnet co drží pastorek. Při dalším otočením klíčku se jen roztočí startér ale zřejmě nedojde k vysunutí pastorku protože je slyšet jen bzukot.

Může to být baterkou? Co se mě stávalo tak že byla vymlácená uplně a to jen cvakalo. Může to být nějakým relé/pojistkou?

Pokud by to nebylo nic z výše uvedeného tak zřejmě musí startér ven. Má někdo postup jak ho vytáhnout? Je to proveditelné v parkovištních podmínkách?

Motor je M50B25

Napsal: pon 07.10.2013 17:57
od aDAm_2
To nikdo z vás neřešil startér? Nemá aspoň někdo tucha jak se dá k němu dostat? Jestli se musí zespoda či zhora? Na bimmer foru sem našel že se leze zhora ale musí sání pryč, ale je to typ od typu asi jinak.

U mě to je M50B25 4kolka a automat.

Napsal: pon 07.10.2013 18:07
od beny-maser
jako dá se cokoliv,ale má to smysl řešit na pakovišti nebo dát o 500kč víc a nechat to udělat komplet?

Napsal: pon 07.10.2013 19:28
od Lennox
beny-maser píše:jako dá se cokoliv,ale má to smysl řešit na pakovišti nebo dát o 500kč víc a nechat to udělat komplet?


Připlat si at ti to udělaj. Já jezdím do servisu se vším. :)

Napsal: pon 07.10.2013 20:21
od _milan_
vytahnout normálně z vrchu , je pravda že u některych motorizaci musi sání dolů.. každopadně ze spod povolit ty dva torxy na převodovce...ale starter tahat zhora...
jinak funkční origo starter bych mohl nabidnout k prodeji...

Napsal: úte 08.10.2013 07:55
od aDAm_2
heh už vidím kvalitní servis co si veme 5ti kilo za práci....nehledě na to že to není jen o tom, ale zajistit odtah, a hlavně sehnání spolehlivého servisu.

Napsal: úte 08.10.2013 08:21
od _milan_
odtah je jedna věc,, druha věc že mechanik nema za pul hodiny co delat takže ikdyby brali 1000kč/hod tak tech 500... a kvalitní servis znamená co ? že ti daji kafe ? ...

Napsal: úte 08.10.2013 09:45
od aDAm_2
Kvalitní servis znamená to že se tě nebude snažit za každou cenu ojebat a z práce na 30m neudělat týdenní závazek.

Napsal: úte 08.10.2013 15:22
od beny-maser
na startér nepotřebuješ nějakého kdo ví jakého myslitele

Napsal: úte 08.10.2013 17:14
od aDAm_2
A právě proto že k tomu není potřeba atomový inženýr se ptám jak se k tomu startéru dá dostat a dostat ho ven z auta. Není pro mě problém te startér rozebrat, vyměnit uhlíky atd. toto jsem už několikrát dělal na jiných autech, ale všude byl k těm startérům přístup. A pokud se kvůli demontáži musí rozebrat půlka motoru tak s tím opravdu k nějakému fušaři nehodlám jít a řešit pak další věci co se následně vyserou "odborným" zásahem.

Napsal: úte 08.10.2013 17:40
od aDAm_2
Jen dodám nové poznatky:

- Baterie dobita a výsledek stejný

- Kontrola žlutého relé (vlevo s modrým pruhem, foto z netu) v pojistkovce (č. 255)
Kontakty vypadaly opáleně, takže očištěny, kontrola zda spíná a nespíná. Sepnuto tedy ručně a výsledek stále stejný, motor nestartuje.

Může někdo potvrdit že se opravdu jedná o rele starteru a že by mělo spínat?

Obrázek

Napsal: úte 08.10.2013 18:30
od aDAm_2
Mno takže jsem tedy ještě sehnal bentlyho a koukl co tam píšou. Demontáž startéru vyžaduje sundání chlazení alternátoru a demontáž sání a pak vrchem se dá k němu dostat. Tak pokud je to takhle tak snad to půjde řešit i před barákem ;)