Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 29.09.2013 20:15
				od KoZi_man
				Ahoj,
mam takový problém, občas se mi stane, že když chci chcípnout motor, tak normálně vypnu klíčkem a vytáhnu, ale motor třeba ještě po vytažení klíčku běží třeba 3s.
Kde může být problém ?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 29.09.2013 20:40
				od WITT
				Taky jsme řešili u tátovo auta. 
Nejspíš to bude relé motoru. Je pod krytem, kde je počítač - v motorovém prostoru vlevo u okna.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 29.09.2013 20:41
				od WITT
				Relé mělo nějaké zapečené kontakty, tak se to očistilo, prostříklo a zatím je to ok..
			 
			
					
				
				Napsal: ned 29.09.2013 22:18
				od Batler
				Řeším podobný problém, chcípám auto, otočím klíčkem do polohy kde se vypne motor vypnou světla radio atd. 
Otočím a motor se vypne světla všechno jak má. Ale pak se mi všechno spustí na půl vteřiny a zase vypne. (Krom motoru ten zůstavá vypnutý) ale veškerá elektronika se zapne jako když otočíte klíčky na kontrolky.
Když to zkusím popsat detailně.
00:20 sec vypnu otočim klíček do polohy jenom zasunutého klíče
00:21 sec je všechno vyplné tak jak má normálně být
00:22 sec probliknou světla, zapne se radio, pustí se topení, rozsvítí kontrolky atd.
00:23 sec všechno se vypíná znasíná a už to tak zůstavá.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 30.09.2013 21:28
				od Batler
				Nikdo neví ?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.10.2013 18:56
				od suchos
				KoZi_man:  co máš za motor?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 02.10.2013 20:34
				od KoZi_man
				530 dA
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 03.10.2013 21:28
				od suchos
				ja teda nemam automat, ale me to zaclo taky takhle zlobit, obcas motor zhasl cca 2s po otoceni klicku do polohy 0. Nedelalo to pravidelne. Chvili jsem s tim jezdil, cca 2 mesice, pak se rozsvitila chyba motoru - DDE, tak jsem to zacal resit - railovy cerpadlo a vsechny vstriky na vyhozeni!  Tohle jsem vymenil a zatim je to dobry.