Stránka 1 z 1

Napsal: ned 29.09.2013 20:15
od KoZi_man
Ahoj,
mam takový problém, občas se mi stane, že když chci chcípnout motor, tak normálně vypnu klíčkem a vytáhnu, ale motor třeba ještě po vytažení klíčku běží třeba 3s.

Kde může být problém ?

Napsal: ned 29.09.2013 20:40
od WITT
Taky jsme řešili u tátovo auta.
Nejspíš to bude relé motoru. Je pod krytem, kde je počítač - v motorovém prostoru vlevo u okna.

Napsal: ned 29.09.2013 20:41
od WITT
Relé mělo nějaké zapečené kontakty, tak se to očistilo, prostříklo a zatím je to ok..

Napsal: ned 29.09.2013 22:18
od Batler
Řeším podobný problém, chcípám auto, otočím klíčkem do polohy kde se vypne motor vypnou světla radio atd.
Otočím a motor se vypne světla všechno jak má. Ale pak se mi všechno spustí na půl vteřiny a zase vypne. (Krom motoru ten zůstavá vypnutý) ale veškerá elektronika se zapne jako když otočíte klíčky na kontrolky.
Když to zkusím popsat detailně.
00:20 sec vypnu otočim klíček do polohy jenom zasunutého klíče
00:21 sec je všechno vyplné tak jak má normálně být
00:22 sec probliknou světla, zapne se radio, pustí se topení, rozsvítí kontrolky atd.
00:23 sec všechno se vypíná znasíná a už to tak zůstavá.

Napsal: pon 30.09.2013 21:28
od Batler
Nikdo neví ?

Napsal: stř 02.10.2013 18:56
od suchos
KoZi_man: co máš za motor?

Napsal: stř 02.10.2013 20:34
od KoZi_man
530 dA

Napsal: čtv 03.10.2013 21:28
od suchos
ja teda nemam automat, ale me to zaclo taky takhle zlobit, obcas motor zhasl cca 2s po otoceni klicku do polohy 0. Nedelalo to pravidelne. Chvili jsem s tim jezdil, cca 2 mesice, pak se rozsvitila chyba motoru - DDE, tak jsem to zacal resit - railovy cerpadlo a vsechny vstriky na vyhozeni! Tohle jsem vymenil a zatim je to dobry.