Stránka 1 z 2

Napsal: ned 15.09.2013 13:03
od EdyBoyS
Uvažuju, že do BMW E39 528i udělám zástavbu V8 a uvažuju o čtyřlitru... ale prý se na to dá dát pouze převodovka ze čtyřlitra či m5 a ta stojí 20 a více.... máte s tím někdo zkušenosti??

nebo dá se tam dát třeba převodovka z 530d??

Napsal: ned 15.09.2013 13:11
od MattyX
použiješ převodovku pouze z V8, ma jinou přírubu na motor a vetší zvon, protože ma 265mm spojku a ta by se do malyho zvonu uz ani nevešla :)

Napsal: ned 15.09.2013 13:26
od EdyBoyS
MattyX píše:použiješ převodovku pouze z V8, ma jinou přírubu na motor a vetší zvon, protože ma 265mm spojku a ta by se do malyho zvonu uz ani nevešla :)
a nevíš o nějaké převodovce na V8?? ale manuál!!!
automat nechci

Napsal: ned 15.09.2013 14:04
od hadice
..co jsem slyšel a dokonce ji mel nekdo použitou ...prevodovku z 53oi V8 a motor 4,0..je to teda jen 5-ti kvalt....

Napsal: ned 15.09.2013 18:27
od WITT
Ahoj, na kolik ta zastavba tak muze vyjit?
Ta V8 bude mit jinou elektroniku, bude tam toho asi vic a slozitejsi ne ?
Budes to pak i legalizovat?

Mam taky 528i, zatim jsem s vykonem spokojeny, ale kdo vi, kdy me to omrzi :-)

Jinak ten motor je tezsi, to budes muset resit i veci na podvozku ne ?

Napsal: ned 15.09.2013 18:32
od smocek
nevim jak s prestavnou R6ky za V8.... ale V8 ma kompletni jinou predni napravu pocinaje ramenama, vc. rizeni a konce brzdama...jestli by spis nestalo sehnat rovnou V8micku... todle se mi zda "kontraproduktivni"... neboli vyrabet falesne petikoruny nakladem sesti korun

Napsal: ned 15.09.2013 18:44
od e155
Jestli se můžu zeptat, jaký to ma smysl? Pochopil bych to u auta, do kterého se daný motor nedával - třeba taková E36 V8, beru, že to může být pro někoho splnění snu. Ale u E39? Jmenuje se to 540i a cenově to vyjde asi tak 5x levněji, neź pochybná zástavba V8, která stejně nebude legální. To už možná prodat 528i a za cenu přestavby koupit rovnou M5.

Napsal: pon 16.09.2013 10:03
od EdyBoyS
Když máš to auto vyvařené, po celolaku, v mpaketu originálním (vnitřek i venek) a ještě full palba tzn dvojté okna, navi 16:9, m5 volant, m5 řadička, sedačky v el, digi klima, dsc, roletky, pdc, šíbr atd atd atd, tak se toho pak blbě zbavuje...
Těch 540i tu moc není a když už tady nějaká je, tak stoji za uplny hovno... sračka, kentus, hnuj...
jedině do německa, ale tam je zas 95% 540i v automatu a to není ono...
M5 už je moc drahá

Napsal: pon 16.09.2013 15:47
od Vesa88
Jak uz tu nekdo psal, budes potrebovat urcite, motor, prevodovku, diferak nevim, ale myslim ze jo, nejspis kardan. Predni ramena, brzdy jsou taky vetsi, rizeni je snekove, takze i rizeni, takze si myslim ze to proste nema smysl...Jeste toho casu...Koukni na internet, je ted vsude spousta 535 a 540i na prodej i v manualu... A za dobre penize... Nebo pak tady na klubu TTho M5 za super cenu...

Napsal: úte 17.09.2013 10:43
od Quido
S dovolením se přidám k tématu.. :-)

A co takhle 6kvalt místo 5kvaltu do 535i? Na dálnicích mně to fakt chybí. Když jedu slušně okresky a držím se do 100km/h, tak spotřeba 8,5. Na dálnici do necelých 120 taky dobrý, ale pak přijde na řadu vanos a jsem prostě na 13,5 a s nabývající rychlostí roste. 6-tý stupeň by mně vyřesíl ekonomiku jízdy při rychlostech 140-150.

Za kolik se taková převodovka dá cca sehnat?

Napsal: úte 17.09.2013 14:23
od Vesa88
Na jednu jsem psal a typek za ni chtel 29 000,- takze nic moc levneho.

Napsal: úte 17.09.2013 14:30
od Quido
a přiruba a kardan, potažmo dif jsou stejné?

Napsal: úte 17.09.2013 14:32
od Vesa88
Myslim ze by to melo byt stejne asi krom diferaku, ten bude mit asi jiny pomer, ale jen hadam :)

Napsal: úte 17.09.2013 19:15
od RomanM3
než drahej šestikvalt, ktery pokud vim, když se posere nejde opravit, neni lepší dif s jinym poměrem? ta V8 má dost síly, při rozjezdech to až tak nepoznáš a otáčky na pětku ti pujdou dolu, no ne?

co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.

co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?

Napsal: úte 17.09.2013 19:15
od RomanM3
než drahej šestikvalt, ktery pokud vim, když se posere nejde opravit, neni lepší dif s jinym poměrem? ta V8 má dost síly, při rozjezdech to až tak nepoznáš a otáčky na pětku ti pujdou dolu, no ne?

co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.

co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?

Napsal: úte 17.09.2013 19:20
od Vesa88
nj, ale nebude 540i tezsi? Mam celkem slusne vybavenej kus a ma stejne brzdy jako 530d pofacelift a prijde mi ze to brzdi hur...

Napsal: úte 17.09.2013 20:44
od smocek
poface ma stejny predni kotouce u vsech motorizaci..pokud to nerikam blbe...a predface ma velky brzdy jen V8 (nebudu brat vpotaz Mko)... takze na to, ze bude predek tezky, tak to ty brzdy bude chtit urcite co se tyka prestavby =)

jinak 540i bude mit asi tezsi predek nez 530d..takze by to na brzdeni mohlo mit vliv..

ale jak tu nekdo psal...tak pokud prestavba do jiny boudy s vybavou..tak nejlip koupit 540ku treba bouranou na zadek a vzit zepredu vsechno

Napsal: úte 17.09.2013 22:27
od e155
EdyBoyS: A není jednoduśší koupit si sociální 540i v dobrém stavu za pár korun - pár se jich tady prodávalo - a veškerou výbavu z 528i tam přeházet? Cenově to vyjde myslím stejné, né li lépe a bude to 100% legální. Jediný problém může být ten manuál, je prravda, že jich moc není.

Napsal: stř 18.09.2013 16:37
od Quido
RomanM3 píše:než drahej šestikvalt, ktery pokud vim, když se posere nejde opravit, neni lepší dif s jinym poměrem? ta V8 má dost síly, při rozjezdech to až tak nepoznáš a otáčky na pětku ti pujdou dolu, no ne?

co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.

co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?
Nevím proč, ale to s tím difem mně nějak nenapadlo.. A to jsem si něma na 4x4 vyhrál. Jaké jsou nějaké dostupné ověřené možnosti někdo netuší. Ano 535i má dost síly a klidně můžu řadit později. Na dragrace nejzdím :-D

A ještě k jednomu z předchozích příspěvků viz, že je V8 o pár kilo těžší na motoru než I6:

Může mně někdo rozumně vysvětlit, proč má 530i předepsané foukání pneu vpředu navíc než vzadu, V8 vpředu míň než vzadu a když se stavil kámoš s 323i tak vpředu víc než vzadu? To mně prostě nejde do hlavy :-D

Napsal: stř 18.09.2013 18:24
od smocek
nemůže za to třeba to, že R6 má hliníkovou nápravnici a jinak poskládané ramena pod autem...a V8 má železnou nápravnici a též jiné uspořádání uchycení ramen... že to třeba může být dle mě spojené s tím, jak se chová geometrie podvozku za jízdy a dle toho i pak následné foukání =) toť muj laický názor