Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E61 ZTRÁCÍ VÝKON jede max 130 a HUČÍ

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od norg »

Zdravím Vás,

rád bych vyřešil problém mého vozu, poraďte prosím čím to je... :)))


Auto v podstatě jede v poho, pak na dálnici zpomalím třebas na 90km/h a když sešlápnu plyn, tak začne hodně hučet, jakoby hluk jde zezadu a v podstatě žádné zrychlení a jede jen 130 km/h

Po nějaké chvíli zase vyrazí a jede v poho a bez hluku.

Díky za rady
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#2 Příspěvek od Teddy »

Asi máš zarezlej řeťěz od šlapek..... :-D

Taky třeba, že bys napsal co v tom máš za motor?
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od norg »

Teddy píše:Asi máš zarezlej řeťěz od šlapek..... :-D

Taky třeba, že bys napsal co v tom máš za motor?


jo sorry, je to 530 d, r. v. 2006
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#4 Příspěvek od Teddy »

V podstatě jen zopakuju to, co je tu popsáno milionkrát.

Může to bejt ucpanej DPF, nebo palivovej filtr, vadný podávací čerpadlo atd.
Nejlepší bude napíchnout to na diagnostiku.

U toho DPFka pozor. Když překročíš určitou mez ucpání, tak už pak nejde vyčistit.
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od norg »

Teddy píše:V podstatě jen zopakuju to, co je tu popsáno milionkrát.

Může to bejt ucpanej DPF, nebo palivovej filtr, vadný podávací čerpadlo atd.
Nejlepší bude napíchnout to na diagnostiku.

U toho DPFka pozor. Když překročíš určitou mez ucpání, tak už pak nejde vyčistit.

Aha a prosímtě jak se takový filtr čistí?

Nebo na diagnostice bude vše vidět? co je potřeba opravit, vyměnit či vyčisti?

Děkuji za odpověď
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#6 Příspěvek od Teddy »

Na diagnostice ti změří tlak před filtrem. Standardně se DPF čistí (regeneruje) sám. Když se ale regenerace nedokončí a míra jeho zanesení překročí určitou mez, tak už nejde vyčistit a musí se koupit novej, nebo odstranit. (samozřejmě mezi tim je ještě vynucená regenerace v servisu). Je tu o tom dlouhý vlákno. Po tom ručnim vyčištění se ale stejně za chvilku zase zanese.

Diagnostikou začni a až si nebudete vědět rady, tak pak teprve se tu ptej.
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od HuNTeR »

Přesně,pokud to ještě nebude uplně zanesený tak se dá nastavit regenerace na diagnostice a pujdeš na delší projížďku.A nebo jak je psaný ve vlákně: Jsou na to čističe.Odmontuješ,naleješ,necháš 24 hodin a pak protáhneš horkou wapkou a namontuješ.
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od norg »

tak to je hustý, momentálně je vůz v Inveltu, tak uviím co tam s tím provedou :)) "umělci"

ale všem děkuji za rad.
Hydrant
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hydrant »

Tak jak to dopadlo? Co bylo s autem?
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#10 Příspěvek od haarosh »

norg píše:Zdravím Vás,

rád bych vyřešil problém mého vozu, poraďte prosím čím to je... :)))


Auto v podstatě jede v poho, pak na dálnici zpomalím třebas na 90km/h a když sešlápnu plyn, tak začne hodně hučet, jakoby hluk jde zezadu a v podstatě žádné zrychlení a jede jen 130 km/h

Po nějaké chvíli zase vyrazí a jede v poho a bez hluku.

Díky za rady
To co popisuješ, je probíhající regenerace PDF filtru. Auto "hučí" jako s trochu prasklým výfukem a nemá okamžitou reakci na plyn, když to prošlápneš až k podlaze, podřadí a rozjede se. Na dálnici když jedeš rychleji a hlavně stabilně rychleji, tak se regenerace spustí. Já v tom nevidím žádný problém, takto to probíhá i u mě (stejná kára, stejná motorizace). Taky mě to napoprvé vyděsilo :wink:
Maximech
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#11 Příspěvek od Maximech »

Tak schválně, kolik mu toho v Inveltu vymění.. :lol:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#12 Příspěvek od Teddy »

Nechci se hádat, ale to co popisuje určitě neni jen regenerace. Ta přece neudělá to, že auto nejede víc, jak 130 ne?
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#13 Příspěvek od haarosh »

Teddy píše:Nechci se hádat, ale to co popisuje určitě neni jen regenerace. Ta přece neudělá to, že auto nejede víc, jak 130 ne?
Já pochopil z jeho příspěvku, že jede po dálnici právě těch 130, nikoliv že se nedokáže vůbec dostat na vyšší rychlost. Když přidá, tak po "chvíli" se to zase rozjede. To samé může nastat i ve 180 km, pokud pojede regenerace, tak to chvíli nepojede rychleji. Samozřejmě nevím, co myslí tou "chvílí" u mě tak cca. 3 vteřiny.
Odpovědět