Stránka 1 z 1

Napsal: pon 02.09.2013 16:20
od actcz
Ahoj, mám problém se svou 530d 142kW...
jak jsem již psal, dostala se mi voda do oleje... takže, hlava dolu, pro jistotu ji nechat srovnat (i když to bylo asi jen těsněním) a potom všechno zase zpět. Ale po nastartování to hrozně kouří, je to takový černý kouř, hodně nedobře spálený nafty... čím to může být???

Je to už po nastartování a potom je to stejné...
Je tu nějaké nastavování čerpadla??? Vždyˇje to common rail...

Zkoušel jsem:

- odpojit váhu vzduchu - žádný efekt
- zkusit druhou sadu vstřiků - pořád stejný
- reset vštřiků - nic
- kontrola rozvodů - jsou snad dobře

filtry nové, (mimo separátoru) ten půjde až po asi 500km, při výměně oleje...


Díky Ady

Napsal: pon 02.09.2013 16:26
od beny-maser
s rozvodama si musíš být jistý na 100% jinak se budeš točit v kruhu

Napsal: pon 02.09.2013 16:33
od actcz
OK, nemám teda orig. přípravky, ale nastavuje se to jen na pravítko... tak snad dobrý...

Kdyby někdo měl orig. přípravky k zapůjčení, bylo by to super... To by pak bylo na 100% ;-)

Napadají mne nějaké podtlaky, čidla, hadičky apod :-(

....

Napsal: pon 02.09.2013 21:10
od Teddy
turbo tlačí co má? Diagnostika?

Napsal: pon 02.09.2013 21:31
od bibikuba
pokud neni chod motoru pravidelný popř.jsou slyšet ventily hledal bych problém v rozvodech.Na BMW jsem rozvody ještě nedělal ale tohle co popisuješ vypadá na rozvody o zub či dva mimo.Hodně napoví pokud jsou slyšet třeba po mírném přidání plynu ventily..Popř.jestli je čerpadlo stejně jako u TDS teda že na klínku tak je docela možný že se klínek střihnul a je malinko jinde.Ještě jsem svoje 530d nekuchal ale je to tak všeobecná rada :wink:

Napsal: úte 03.09.2013 07:41
od beny-maser
Teddy píše:turbo tlačí co má? Diagnostika?
jojo málo vzduchu to je dobrá rada,změřit tlak v sání,pokud to nemá tolik vzduchu kolik má bude to hulit

Napsal: úte 03.09.2013 08:02
od actcz
na volnoběh přece turbo nedává....

... nebo jo??? příjde mi, jak kdyby tam šlo málo vzduchu.... :-(

Dnes to píchnu na diag a uvidím....

Napsal: úte 03.09.2013 09:59
od Teddy
Turbo tlačí pořád.
Já mam hadici takovou tvrdší. Při lehkym přidání plynu cítím, jak mi hadice okamžitě tvrdne v ruce.

Takhle ale zjistíš prdlačku. Tohle se měří diagnostikou, nebo tlakoměrem. Ideálně načíst live data. Měla by tam bejt vidět hodnota požadovanýho a hodnota skutečnýho tlaku.

Ale třeba na volnoběh by to podle mě i bez turba hulit nemělo.

Napsal: úte 03.09.2013 10:13
od sklenus
teraz sa s tým hodne hrám tak sem pridám svoje poznatky

na volnobehu ukazujú life data správne 995mbarov ( v našich končinách) čiže mierny podtlak, turbo začína prifukovať neskôr, až cca od 1500 otáčok a potom už sa rozbieha riadne, ale na neutráli to nezmeriaš poriadne, treba pod záťažou

čo sa týka CR čerpadla, niekde som čítal, že sa musí nastavovať, aj keď je to CR a malo by to proste iba natlačiť rampu tak ho hold treba správne nastaviť s rozvodmi, hľadal by som chybu tam

potom pokontroluj konektory všetky či sú zapojené a čisté, kontakt sprej pomôže

inak pridám jednu skúsenosť na S 320, známi si dal kartón do mriežky a nejak mu to vcuclo aj cez vzduchový filter a seklo sa to na sieťke váhy vzduchu a motor v núdzáku a dymiloooo, takže by som sa pozrel aj na vzduchovod

Napsal: úte 03.09.2013 10:34
od actcz
vzduchovod je čistej....
předtím mi to vůbec nekouřilo... jen při plným... a to pak padalo do nouzáku :-(

pořád si myslím, že tam je buď hodně nafty, nebo málo vzduchu...
... ale co dál... hodím na to INPu A napíšu sem co mi vypsala...

... nějaký další postřeh??? Co má ještě na to vliv??? čidla, senzory, podtlaky a pod....

díky...

Napsal: úte 03.09.2013 22:12
od bibikuba
na volnoběžný otáčky to moc vzduchu nepotřebuje,to můžeš klidně vyloučit-musel bys leda mít ucpané sání,čím víc otáček tím víc vzduchu-pokud je málo tak to špatně spaluje-viz tvůj problém.pokud ti to ale dělá od volnoběhu tak hledej problém jinde..Jinak předpokládám že jsi motor nechal po opravě hlavy proběhnout-nespálené palivo ve válcích,vlivem toho třeba nespálený bordel ve výfuku atd..

Napsal: stř 04.09.2013 14:57
od actcz
no jo, ale to by snad trvalo jen chvíli... já už to měl nastartovaný stokrát :-( no. tolikrát ne, ale na volnoběh to jen tak vrčelo asi 5minut v tahu...
to by mělo stačit.. ne???

Napsal: stř 04.09.2013 15:01
od actcz
Fotky z INPy, prosím o komentáře....

Napsal: stř 04.09.2013 15:16
od ardo
asi bych začal schánět vstřiky :wink:

Napsal: stř 04.09.2013 16:22
od actcz
to jsou ty moje :-D ty dva, co jsou v pytli vyměnim... právě že to zkouším rozchodit na věci, na které to jezdilo :-D
... ale nechodí to ani tak, jak to chodilo :-( :cry: :ja_nic:

Napsal: čtv 05.09.2013 08:31
od sklenus
píše ti váhu vzduchu a málo vzduchu, si si itý, že je váha OK

ďalej máš prestavený voľnobeh, aj ja som to mal, v DIS sa dá umelo zdvihnúť, m57 by mal mať max volnobeh okolo 870, ty mas 850, zhruba ako som mal ja a mal by byt 750 rpm

tie vstreky zahod, a daj tam dobre, nikdy to nenastavis s vadnou sucastou

tu vahu skus potom odpojit a uvidis co to spravi, ale tie vtreky von

Napsal: čtv 05.09.2013 10:12
od actcz
Ok, zkusím jinou váhu, přehodím ty dva vstřiky... co dál???
Naistaluju DIS a pokud to půjde, zdvihnu volnoběh....