Stránka 1 z 1
Napsal: úte 20.08.2013 22:20
od koleji
Ahoj, neví někdo jaký nejvyšší tlak se muže nastavit na tomhle motoru ? 525Tds. Někde sem četl že do 1,2baru, Je to pravda ?

Napsal: stř 21.08.2013 19:24
od tds
když jsem měl tds tak jsem jezdil na 1,25. až u 1,5 to utíná jednotka kvůli přeplnění.. nech 1,2 V KLIDU
Napsal: stř 21.08.2013 21:19
od koleji
Takže 1,2 klidně můžu dát. kamoš mi taky říkal že mu motor vypíná dávku paliva že ma vysoky tlak. jinak jak to nejjednodušeji nastavit? měřak tlaku turba mam ale jak to tam naštelovat je tam blby přistup na ten podtlakovy regulator
Napsal: stř 21.08.2013 23:01
od DaweTDS
koleji píše:Takže 1,2 klidně můžu dát. kamoš mi taky říkal že mu motor vypíná dávku paliva že ma vysoky tlak. jinak jak to nejjednodušeji nastavit? měřak tlaku turba mam ale jak to tam naštelovat je tam blby přistup na ten podtlakovy regulator
Je tam přetlakový regulátor a blbý přístup tam je,ale jde to. Jak to bude studený,tak trošku zašrub ten nesmysl na tyčince a jeď to projet.Koukej na budík a když to bude málo,tak to nech zase schládnout a potom znova.
Pokud máš čiplou jednotku,tak klidně i 1,4 baru.
Napsal: čtv 22.08.2013 12:24
od koleji
ok super, No čiple to nemam, Ale budu to pak čipovat, když dam už ted 1,4 nebude to vadit ?
Napsal: čtv 22.08.2013 12:31
od koleji
Jinak odstranil jsem katalizator a taky to zvýšilo o 0,1 baru tlak turba
Napsal: čtv 22.08.2013 13:14
od DaweTDS
koleji píše:ok super, No čiple to nemam, Ale budu to pak čipovat, když dam už ted 1,4 nebude to vadit ?
S tlakem si hrej až po čipu. Je možný,že by se to o něco málo zvedlo a zbytečně by Ti to padalo do nouzáku.
Napsal: sob 24.08.2013 08:03
od COM17
Takze pokud je jednotka cipla , uz to do nouzaku nepada kdyz to ma tech 1.4bar.?[/list]
Napsal: sob 24.08.2013 08:25
od DaweTDS
COM17 píše:Takze pokud je jednotka cipla , uz to do nouzaku nepada kdyz to ma tech 1.4bar.?[/list]
Může být čiplá třeba 10x,ale limituje ji rozsah čidla tlaku turba. Je jen do 1,5 baru. Menší přefuk vydrží,ale při překročení téhle hranice na třeba cca 5s spadne to do nouzáku.
Jde to obechcát jiným čidlem z BMW které je do 2 baru a tam by se už nouzák asi nekonal..Ale mám vyzkoušené,pokud je jen čip,tak 1,2-1,3 bohatě stačí.
Napsal: ned 25.08.2013 19:20
od koleji
čidlo tlaku je to na sani ne ? a pokud jo tak když chci vyšší tlak aby mi to neomezovalo tak si sežnu šroub a dam ho tam misto toho čidla a mam klid ne ?
Napsal: ned 25.08.2013 19:29
od DaweTDS
koleji píše:čidlo tlaku je to na sani ne ? a pokud jo tak když chci vyšší tlak aby mi to neomezovalo tak si sežnu šroub a dam ho tam misto toho čidla a mam klid ne ?
Zespodu na sání je čidlo teploty nasáveného vzduchu a taky hadička co vede k čidlu tlaku turba. Vyřadit ho nemůžeš člověče
Musíš sehnat čidlo jiné s větším rozsahem.
Napsal: pon 26.08.2013 07:27
od smocek
ja jsem mel na TDSku cidlo tlaku z 3.0d... do nouzaku to posilalo potom az kolem 1.9baru =))
Napsal: pon 26.08.2013 08:04
od koleji
aha to sem nevedel
Napsal: ned 13.10.2013 10:47
od RISAK
čím berete za tu tyčku? kontramatku povolim ale tyčkou nejde točit uplně lehce, jakým směrem se má vůbec otáčet? zašroubovávat nebo vyšroubovat?

Napsal: ned 13.10.2013 12:58
od smocek
musis to tahlo sundat a otacet tim kusem, ktery je na westgate zahaknuty.. pak zpatky nasadis..