Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Váha vzduchu-čištění

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od Rekin-e28 »

Čau,chtěl bych si vyčistit váhu vzduchu na e34 525i M50,našel jsem přípravek od Liqui moly ve spreji ale někde jsem se dočetl že stačí i čistič brzd,tak nevím.Co byste doporučili?Je u tohohle motoru nějaká záludnost při demontáži?Díky
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od HuNTeR »

Najdeš tady o tom topic...Jinak říkali že stačí obyčejný odmašťovač..
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#3 Příspěvek od Filozof »

používám čistič na brzdy ... jednou v chorvatsku jsem použil nouzově vodu z kohoutku a vyfoukal to normálně pusou a auto zase jelo jako víno...
Byli tam na něm částečky prachu... :)

Práce je to na 5-10min i s hledním nářadí v kufru ... :)

Bud Isopropanol je dobrej odmaštovač na elektroniku , optiku , čistí i CD DVD lasery vše a nezanechává žádné nečistoty a ihned se odpařuje ...

Nebo čistič brzd. klasika.

Mám taky M50 525i e34 :)
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Rekin-e28 »

Díky moc,omlouvám se ale když jsem to do vyhledavače napsal i pod různýma heslama tak mi to vždycky vyhodilo několik set témat kde byla nějaká zmínka o váze vzduchu.
Právě jsem nevěděl jestli mohu použít i ten klasickej čistič brzd jesi tomu něco neudělá a právě Liqui moly na to má přímo určenej přípravek ve spreji.Já to chci vyčistit hlavně kvuli tomu,že jdu pomalou cestou k menší a menší spotřebě,prostě jsem zvědav za kolik minimalně je schopen tenhle Bawor jezdit,mimo vyčištění váhy mám v plánu vyměnit svíčky,termostat,lambdu a celkově zrestaurovat výfuk a vykuchat katy.Zatím jsem se čistě po městě dostal pod cca. 10l/100km.Zase ale nejezdim jako duchodce,občas mu i přišlápnu.Uvidime no,dám pak vědět jak sem pokročil...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#5 Příspěvek od Filozof »

dobrej tip. Nešlapu na brzdy a všude podřazuji motorem brzdím a když se rozjíždím kolem 2-2,500 ot přeřazuji nahoru záleží zda rovina nebo kopec.

Hodně dělá plynulá jízda ...já tedy testuji cesty do práce ...a neníže jsem se dostal kolem 7,4litru. A to mam děravej výfuk ale ten zvuk se mi líbí tak to zatim neřešim. :)
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od Rekin-e28 »

Jo jo,plynulá jízda udělá hodně,ale to víš po městě to moc nejde,výfuk mám taky děravej ale ten zvuk za to stojí.M50 má snad nejlepší zvuk když má origo výfuk ale děravej 8)
7,4l je nádherná hodnota,to jsou cesty taky po městě nebo mimo?
Nejvíc si se spotřebou pohraje lambda,to je prý i 1-1,5l nahoru.
Rád bych se dostal k 8l/100 a pak se budu smát favoritákům :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#7 Příspěvek od Filozof »

Já jsem dal PLYN a jezdím za 1,5-1,7kč na kilometr (podle ceny na benzine) a smeju se všem :D

spotřeba jakoby za 4-4,5litru N95 což i fabie 1,2HTP jezdí dráž za cca 5,5-6litru na sto když jezdí jako duchodce viz. můj kamarád.

Vždy říkám at už koupí pořádné auto a dá LPG že to je uplně jinej život.

Na benzín jezdí jen ti co jezdí kolem komína pár km měsíčně nebo blázni co na to mají... :lol:
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od Rekin-e28 »

No tak to je potom vůbec nádhera,já jsem si ho chtěl nejdřív taky pořídit v plynu ale byl jsem odrazen od kluka co se těmito auty taky zabývá že to často u těhle motorů podpaluje ventily a celkově je na to prý M50ka choulostivá.Já bych se plynu nebál třeba v M30 to je ještě takovej surovej motor s dvouventilovou technikou takže tomu se snad ani nic stát nemůže.Ale i tak jsem spokojenej já toho zase tolik nenajezdim.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#9 Příspěvek od Filozof »

To ti musel říci nějakej BLB....a ne odobrník na LPG. Asi tomu moc nerozumí.

Chlape mám na autě 150 000km jen na LPG a nikdy jsem neřešil problém s motorem....právě M50 je super na LPG. JE tady XX lidí na klubu co mají tento motor v LPG nebo podobné jako M52 novější ...4litry a podobně.

....vůbec se toho neboj já ušetřil obrovské peníze ...jen díky LPG.

Vem si že jsem jeden čas jezdil za 10-11kč litr LPG. asi 2roky. a benzín 27kč.
Ale i dnes je stále 20kč rozdíl na litru LPG/BA95
Navíc stanic na LPG je mraky a já byl několikrát v chorvatsku, německu ,madarsku , polsku, Francii a všude auto jelo bez problému ...

Musím zaklepat ale M50 525i co jsem koupil leč horší karoserie ...je super auto. A odvedlo úžasnou práci.....to mám na budících kolem 400tisic.

Pokud plánuješ aspoň 30tis a více autem najezdit vyplatí se ti to. a nemusíš se bát šlapat na plyn ... je paráda svištět po dálnici 160-180km/h a neřešit..
11litrovou spotřebu. :wink:
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#10 Příspěvek od Rekin-e28 »

Aha,no ale je pravda že tam měl jednu 525i v plynu a ta ty ventily podpálený měla ale asi je to spíš seřízením bo čím.Každopádně to co píšeš je paráda,ale musím říct že i ta spotřeba 8l/100 benzinu je nádherná na to jak je auto staré a jaký má objem.

Dávám si ted dohromady podvozek a dalších 30tis. za přestavbu na LPG už dávat nechci ale je to určitě moc dobrý nápad kor v téhle době.Já měl právě zato že tenhle více ventilovej motor to asi nebude moc dobře snášet ale pro příště jsem poučen.

Ted na BIGU jsem se bavil s klukem co má v e34 3,5litr taky v plynu a jezdi v přepočtu za 7l/100km-taky krása.
Odpovědět