Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw e34 zadní tlumiče
zadné tlmiče by mali byť rozmerovo rovnaké, kamoš teraz nahadzoval bilsteiny zo sedana na kombík a sadli, jediný rozdiel bude v tuhosti, touringové struny sú jemne hrubšie a teda tuhšie,
zaleží z čoho meníš na aké, ak vyjazdené z toura, za slušné zo sedana, tak to bude ok, pokiaľ to nebudeš nejak preťažovať
zaleží z čoho meníš na aké, ak vyjazdené z toura, za slušné zo sedana, tak to bude ok, pokiaľ to nebudeš nejak preťažovať
-
ljakubicka
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
haCR
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: stř 29.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek u Brna
- Klubové ID: 3390
Vždycky je lepší dát ty co tam patří..Nevím jestli všechny e34 touring měli vzadu NIVO tlumiče. Ale jestli máš nivo, ty maj pak osazený pružiny kratší a měkčí, protože tuhost hlavně záležela na těch tlumičích.
NIVO se dát na sedana nedalo, nebo jen velmi obtížně,(Musela by se přidat nivo pumpa, vedení a další serepetičky) Sám jsem měl na autě zadní pružiny z touringa, a naivně myslel, že to bude jak u e30, že zadní pružiny z touringa na sedanu ti zvětšej tuhost pružení zadku, a hlavně ho daj trošku nahoru.V praxi to fungovalo přesně naopak, a hned jak byl čas, prohodil jsem je za origo, co tam patřej...
NIVO se dát na sedana nedalo, nebo jen velmi obtížně,(Musela by se přidat nivo pumpa, vedení a další serepetičky) Sám jsem měl na autě zadní pružiny z touringa, a naivně myslel, že to bude jak u e30, že zadní pružiny z touringa na sedanu ti zvětšej tuhost pružení zadku, a hlavně ho daj trošku nahoru.V praxi to fungovalo přesně naopak, a hned jak byl čas, prohodil jsem je za origo, co tam patřej...
