Stránka 1 z 1
Napsal: sob 20.07.2013 00:10
od daveosm
Zdravim, chtěl bych se zeptat jak namontuji blow off ventil do E34 525 tds.. po případě schéma
Děkuji
Napsal: čtv 19.09.2013 23:49
od Misanek
Ty vole, tady to jde pěkně do prdele...

Napsal: pát 20.09.2013 11:25
od beny-maser
proto jsem normálni lidi už skoro nechoděj a když chceš opravdovou radu tak si musíš pomoc sám
Napsal: ned 22.09.2013 11:37
od kizby
tak tak....
Napsal: ned 22.09.2013 21:25
od Tompo
Hoši to smrdí

, zas budeme za idioty, který nechcou poradit

Napsal: ned 22.09.2013 21:26
od kornout
Chudák turbo, tento motor nemá klapku v sání !
Napsal: pon 23.09.2013 16:33
od DaweTDS
daveosm píše:Zdravim, chtěl bych se zeptat jak namontuji blow off ventil do E34 525 tds.. po případě schéma
Děkuji
Ono jako uplně blbost to není (hlavně mě nekamenujte) bov se na diesla dá použít,ale přínos (řádově v desetinách sec./ kolo) je spíš až při vysokých plnících tlacích... 2 bary a více.. a pro závodní účely a to na sériové pětce nikdy mít nebudeš a tak na to zapomeň.
Spíš tam namontuj turbo z BMW 525d ,dej čip a konickej filtr a bude Ti to "odfukovat" taky a hlavně to bude mít přínos..
Takže na sériové auto je to hloupost..
Napsal: pon 23.09.2013 23:05
od oldaf
Nevím jestli to má nějakej přínos ale třeba motory M21 mají něco jako blow-off ventil namontovanej už z výroby

Napsal: sob 05.10.2013 12:33
od Misanek
Hele, to je spíš pop-off a z blow off ventilem má společnou akorát poslední slabiku

Je to vyloženě jenom pojistný ventil kvůli přetlakování. A ano, taky syčí, když se otevře, to je sice fakt, ale drtivá většina plnícího tlaku jde tím pádem doprdele a tlak v sání při plném boostu spadne tak cca na 0,4 Baru