Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 18.07.2013 12:09
od HIDEN
Zdravím neslyšely jste někdy o evry modu? Prý je to jednoduchá a levná fičurka díky které se dá snadno přidávat a ubírat dávka paliva. Pokud někdo máte zkušenosti budu rád.

Napsal: čtv 18.07.2013 19:00
od beny-maser
až si opravíš hledat, tak si to dej do vyhledávače, řešilo se to tu

Napsal: sob 20.07.2013 09:50
od HIDEN
Muzu poprosit o radu jak se da opravit?

Napsal: úte 14.01.2014 12:36
od HIDEN
Stále mi to hledání nefunguje. Mužete mi teda alespoň někdo hodit odkaz? ....

Napsal: úte 14.01.2014 22:38
od kizby
HIDEN píše:Stále mi to hledání nefunguje. Mužete mi teda alespoň někdo hodit odkaz? ....
dej 1Kohm potenciometr mezi kontakt 2 a 3 na čerpadle

Napsal: úte 14.01.2014 23:24
od KKKuba
Jakej je pak cca nárust výkonu? Máte to někdo vyzkoušený? Zkoušet to nebudu, jen by mě to zajímalo...

Napsal: stř 15.01.2014 00:18
od kizby
musel jsem vyměnit spojku, tak kurevskej :) záleží kolik si přidáš, jo a je lepší to udělat přes vypínač a ještě dát do serie antiparalerne 2 diody, aby byl chod motoru klidnější. Jinak se bude hádat. Je dobrý si i poladit trochu turbo.

Napsal: stř 15.01.2014 21:12
od beny-maser
můžu vás ubezpečit že origo jetá spojka to tak na 80% neudrží
takovej je to mazec

Napsal: čtv 16.01.2014 12:17
od HIDEN
A nějakej podrobnější navod by jste někdo neměl? Nejsem uplnej nešika ale těm el. věcem moc neholduju. Plus nějaký dlouhodobější zkušenosti. A jak k tomu přizpůsobit turbo?

Napsal: čtv 16.01.2014 20:33
od Kail
Přidat luft :twisted:

Napsal: čtv 16.01.2014 20:34
od kizby
co chceš vědět víc? kontakt 2 a 3 snad na konektoru čerpadla najdeš, vezme potenciometr na zapojíš paralelně, to znamená že nic neodpojuješ no a kvůli dobrému volnoběhu napojíš do série k potenciometru dvě diody navzájem na sobě paralelně ale každá bude obráceně(tzv antiparelelně). No a třeba ještě vypínač ať to jde vypnout. No ideální je ten potak sehna hodne citlivej, víceotáčkovej, je sice dražší ale lépe to nastavíš jak chceš. Jinak ze spojkou už teď počítej. No a na turbu zkrať o nějakej ten závit na tyčce wastegate (plechovky), ale postupně, ať ti to nepadá do nouzáku.

Napsal: čtv 16.01.2014 21:42
od DaweTDS
Kdysi se tomu říkalo power box a prodávalo se to kolem 5000,- a teť se tomu říká every mod a stojí to 100,- :lol: a ve fininále je to to stejné.
Je to jako čip,ale s tím rozdílem,že to ojebává řídící jednotku a ta tam nahrne naftu. Nevím no...jako levné zvýšení výkonu možná jo,ale dlouhodobě bych spíš řešil čip.
Osobně jsem to zkoušel a jede to dobře...

Napsal: čtv 16.01.2014 22:35
od beny-maser
tak dobrý je,že si to dáš na vypínač a zapneš jen když chceš

Napsal: čtv 16.01.2014 22:55
od DaweTDS
beny-maser píše:tak dobrý je,že si to dáš na vypínač a zapneš jen když chceš
No hlavně se to musí zapnout až po nastartování motoru.Proto tam ten spínač být musí... A už vidím,jak jezdíš s origo softem a pak Tě někdo předjede a honem hledáš vypínač :D :D :D

Napsal: pát 17.01.2014 12:12
od HIDEN
No a byl jste s tím někdo na brzdě? Když to kurví spojky tak to už může být docela nátřesk. :)

Napsal: pát 17.01.2014 13:14
od DaweTDS
HIDEN píše:No a byl jste s tím někdo na brzdě? Když to kurví spojky tak to už může být docela nátřesk. :)
On to nátřesk je,když to dáš na sérii auto a jseš zvxklej na zhnilý TDS :lol: Já jsem to zkoušel ,ale už jsem měl čip a i tak to bylo znát. Rozdíl na brzdě byl kolem 4kw oproti obyč čipu.
A to že lehne x let stará 228mm spojka se dá čekat :D

Napsal: sob 15.02.2014 13:01
od HIDEN
prosim Tě jakej ten poťák mám použít? Zkoušel jsem 100 a 250 ale zatím to jen výkon snižuje.

Napsal: sob 15.02.2014 13:37
od Foldas
1KOhmlepší je použít trimr

Napsal: sob 22.03.2014 09:56
od HIDEN
Tak jsem dak 1000 a vše napojil jak má být a nic. Když zapnu vypínač a pohybuju poťákem tak se otáčky skoro nemění rozhodně se nezvyšují auto nekouří jen když dám málo paliva a motor jde nepravidelně. Nevíte kde jsem udělal chybu?

Napsal: sob 22.03.2014 10:31
od DaweTDS
HIDEN píše:Tak jsem dak 1000 a vše napojil jak má být a nic. Když zapnu vypínač a pohybuju poťákem tak se otáčky skoro nemění rozhodně se nezvyšují auto nekouří jen když dám málo paliva a motor jde nepravidelně. Nevíte kde jsem udělal chybu?
Dobře by se to dělalo s diagnostikou. Tím poťákem totiž měníš teplotu paliva a to jde na diagnostice vidět. Když to dáš málo,tak to jede stejně jako serie.... když to dáš moc,tak jsem mimo rozsah měření čidla a jede to stejně...mělo by to být kolem (jestli si to dobře pamatuju) 60st paliva.
Tam je to myslím max hodnota co čidlo ještě měří je schopné dodat nejvíce nafty.
Bez diagnostiky je to pokus / omyl.