Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 M62B44 cvakání z motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TomBrno
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 24.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od TomBrno »

čau potřeboval bych probrat jeden zvuk co se mi ozval z motoru. po zimě kdy auto bylo odstavený sem nastartoval a začlo to dělat tenhle zvuk, nechal sem motor zahřát a třeba 10min po zahřátí to úplně přestalo.
teď sem na autě něco zpravoval tak bylo odstavený 3 týdny a zase se ten zvuk ozval ale po par km to zase přestalo.

je to víc slyšet zespod motoru

ten zvuk je naprosto stejnej jak z tohohle videa:

http://www.youtube.com/watch?v=2hv3IobPcKc

týpek sice u toho videa píše co sem pochopil tak povolený svíčky, ty sem ale po zimě měnil a povolená nebyla ani jedna a ty co sem tam dal sem utáhl akorát takže to bych celkem vyloučil.

prosím o náměty problému...

na diagnostice sem zatím nebyl ale mám ji v plánu ale nepředpokládám že by to bylo něco co by odhalila.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#2 Příspěvek od RomanM3 »

tak to by me taky zajimalo.obcas se mi zda taky neco takoveho slysim... :roll:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#3 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

A nebude to hydroštel? Když jsem svoje auto koupil (před tím delší dobu stálo) tak taky jednou takhle něco cvakalo,po ohřátí to zmizelo a od té doby je klid.
TomBrno
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 24.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od TomBrno »

kdyby to byl hydroštel tak to je pak v pohodě, ne? jako že se nastaví a jak neklepe tak netřeba řešit :)
jakke535
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 10.09.2013 00:00

#5 Příspěvek od jakke535 »

Zdravim,podařilo se problém vyřešit ? Mám stejnej problém stim cvakánim , tak bych rád věděl co to způsobuje. Díky
Majkl328
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: sob 08.08.2009 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Majkl328 »

Řekl bych, že to na 90% bude hyhroštel. No neni jich tam málo.... :D Ale vyzkoušel jsem tohle

http://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-pr ... a/galerie/

Nalil jsem to tam hned po výplachu motoru a do novýho oleje a cvakání bylo pryč. Ikdyž jsem potom jel docela pilu, tak to ani necvaklo.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#7 Příspěvek od RomanM3 »

ahoj,
nový poznatek o tomoto problému - pokud se ozývá cvakání od spodu motoru - nejlépe je to slyšet u kol a to na straně spolujezdce trochu více než na straně řidiče obvykle (ikdyž nemusí být pravidlem), tak je to volný řetěz olejového čerpadla. jelikož jsem tento problém taky měl a občas jsem narazil na hlášky typu pozor na uvolněné olejové čerpadlo, tak jsem si objednal nové těsnění pod vanu a o víkendu dal jen z prevence vanu dolu, vyčistil ji a zkontroloval napnutí řetězu. byl volný až jsem se zděsil. že by měl spadnout asi nehrozí a i kdby přeskočil, mnoho by se nestalo, je to jen čerpadlo. jestli dobře chápu ETK, je tam nějaká pružina co ho napíná, ale zároveň jsem našel postup jak jej dopnout, takže jsem tak učinil a je to stokrát lepší. za tepla je pořád něco slyšet, ale to typické cvakání co bylo slyšet i za jízdy s otevřenými okny třeba když jsem jel kolem nějaké zdi, nebo svodidel, to je pryč.
Takže myslím lidi, co vám jde klepání od spodu od motoru, nebo je to slyšet od kol a je to závislé od otáček motoru, tak těsnění stojí jestli 400 victor reinz a vana drží na 25ti šroubech. práce, když se s tím mazlíte (všecko vyčistit, zkontrolovat než to dám zpátky a tak) jak já tak možná na dvě hoďky.
takže god luck!
Odpovědět