čau potřeboval bych probrat jeden zvuk co se mi ozval z motoru. po zimě kdy auto bylo odstavený sem nastartoval a začlo to dělat tenhle zvuk, nechal sem motor zahřát a třeba 10min po zahřátí to úplně přestalo.
teď sem na autě něco zpravoval tak bylo odstavený 3 týdny a zase se ten zvuk ozval ale po par km to zase přestalo.
je to víc slyšet zespod motoru
ten zvuk je naprosto stejnej jak z tohohle videa:
http://www.youtube.com/watch?v=2hv3IobPcKc
týpek sice u toho videa píše co sem pochopil tak povolený svíčky, ty sem ale po zimě měnil a povolená nebyla ani jedna a ty co sem tam dal sem utáhl akorát takže to bych celkem vyloučil.
prosím o náměty problému...
na diagnostice sem zatím nebyl ale mám ji v plánu ale nepředpokládám že by to bylo něco co by odhalila.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 M62B44 cvakání z motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: sob 08.08.2009 00:00
- Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych, že to na 90% bude hyhroštel. No neni jich tam málo....
Ale vyzkoušel jsem tohle
http://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-pr ... a/galerie/
Nalil jsem to tam hned po výplachu motoru a do novýho oleje a cvakání bylo pryč. Ikdyž jsem potom jel docela pilu, tak to ani necvaklo.

http://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-pr ... a/galerie/
Nalil jsem to tam hned po výplachu motoru a do novýho oleje a cvakání bylo pryč. Ikdyž jsem potom jel docela pilu, tak to ani necvaklo.
ahoj,
nový poznatek o tomoto problému - pokud se ozývá cvakání od spodu motoru - nejlépe je to slyšet u kol a to na straně spolujezdce trochu více než na straně řidiče obvykle (ikdyž nemusí být pravidlem), tak je to volný řetěz olejového čerpadla. jelikož jsem tento problém taky měl a občas jsem narazil na hlášky typu pozor na uvolněné olejové čerpadlo, tak jsem si objednal nové těsnění pod vanu a o víkendu dal jen z prevence vanu dolu, vyčistil ji a zkontroloval napnutí řetězu. byl volný až jsem se zděsil. že by měl spadnout asi nehrozí a i kdby přeskočil, mnoho by se nestalo, je to jen čerpadlo. jestli dobře chápu ETK, je tam nějaká pružina co ho napíná, ale zároveň jsem našel postup jak jej dopnout, takže jsem tak učinil a je to stokrát lepší. za tepla je pořád něco slyšet, ale to typické cvakání co bylo slyšet i za jízdy s otevřenými okny třeba když jsem jel kolem nějaké zdi, nebo svodidel, to je pryč.
Takže myslím lidi, co vám jde klepání od spodu od motoru, nebo je to slyšet od kol a je to závislé od otáček motoru, tak těsnění stojí jestli 400 victor reinz a vana drží na 25ti šroubech. práce, když se s tím mazlíte (všecko vyčistit, zkontrolovat než to dám zpátky a tak) jak já tak možná na dvě hoďky.
takže god luck!
nový poznatek o tomoto problému - pokud se ozývá cvakání od spodu motoru - nejlépe je to slyšet u kol a to na straně spolujezdce trochu více než na straně řidiče obvykle (ikdyž nemusí být pravidlem), tak je to volný řetěz olejového čerpadla. jelikož jsem tento problém taky měl a občas jsem narazil na hlášky typu pozor na uvolněné olejové čerpadlo, tak jsem si objednal nové těsnění pod vanu a o víkendu dal jen z prevence vanu dolu, vyčistil ji a zkontroloval napnutí řetězu. byl volný až jsem se zděsil. že by měl spadnout asi nehrozí a i kdby přeskočil, mnoho by se nestalo, je to jen čerpadlo. jestli dobře chápu ETK, je tam nějaká pružina co ho napíná, ale zároveň jsem našel postup jak jej dopnout, takže jsem tak učinil a je to stokrát lepší. za tepla je pořád něco slyšet, ale to typické cvakání co bylo slyšet i za jízdy s otevřenými okny třeba když jsem jel kolem nějaké zdi, nebo svodidel, to je pryč.
Takže myslím lidi, co vám jde klepání od spodu od motoru, nebo je to slyšet od kol a je to závislé od otáček motoru, tak těsnění stojí jestli 400 victor reinz a vana drží na 25ti šroubech. práce, když se s tím mazlíte (všecko vyčistit, zkontrolovat než to dám zpátky a tak) jak já tak možná na dvě hoďky.
takže god luck!