Stránka 1 z 1
Napsal: úte 25.06.2013 15:25
od PetanE60tka
Řešil jste tu někdo výměnu oleje v automatu, resp kde nejlépe koupit vanu, ve které je filtr? Když jsem to měnil před 60 000 km, tak to prodávali jen v BMW za raketu, tak jestli mne čeká to samé, nebo již začali dělat i jiní dodavatelé?
Díky, Petr
Napsal: úte 25.06.2013 15:50
od Sweden
včera jsem byl na výměně v ZF PAKRA Jihlava a tuším že jsem měl na faktuře cenu za vanu s filtrem 1500,-Kč bez daně což mi nepřijde zase tak moc,ale asi budou mít trochu jiné ceny než ty.Já tam platil 8787,-Kč vč.DPH za komplet výměnu s průplachem cca.12l oleje,nová vana s filtrem,průchodka mechatroniku,2x torx a nějaké těsnění,smazaní adaptací a 2x diagnostika převod. během jízdy....to vše za cca.5hodin práce

Napsal: úte 25.06.2013 16:24
od HuNTeR
To je super cena

Mě to čeká asi za 20 000km....
Napsal: úte 25.06.2013 18:07
od PetanE60tka
Já mám kamaráda mechanika, co mi to dělá přesně takhle, jen jsem chtěl vědět, zda-li nemáte typ na dodavatele té vany. Ta cena za ni je super...
Jinak u automatu se dělá proplach? Jakým způsobem prosím?
Napsal: stř 26.06.2013 00:30
od Laco19
Ja som kupil za cca 240€ z allegro 12l oleja (Ravenol) + vanu + priechodku ale podobne ceny su aj na ebay. No koli inej mene a doprave neviem narychlo vypocitat kolko stala samotna vana .

Napsal: stř 26.06.2013 11:42
od HuNTeR
Co jsem četl tak na proplach mají stroje.Ale funguje to snad tak že jednou stranou se tam žene olej při nastartovaným autě a druhou to jde ven dokud nezačne téct čistej olej...

Napsal: stř 26.06.2013 12:24
od matiz
Fascinuje mne jak na jednu stranu nekteri chteji doprat svemu autu maximalni peci a na druhou stranu tam narvou jakykoliv bambusrakos o kterem nemaji ani potuchy kdo ho vyrobil s jakyma tolerancema a jak dalece je shodny s originalem, protoze par korun navic rozlozenych do dlouheho cyklu zivotnosti by Vas nejspis zrujnovalo... Dokazu pochopit ze se treba setri na spotrebaku, ale zrovna na EGS ??
Napsal: stř 26.06.2013 13:16
od Honza325
Jéé, Ravenol leju taky, do sekačky teda
240,- euro je něco málo přes šest tisíc. V Zf Pakra jsem platil za 12l oleje ZF + vana + průchodka + 150 za kanystr + 180 za poštu. Cena dohromady 7700,- za uplnej originál..
Napsal: stř 26.06.2013 16:47
od HuNTeR
matiz píše:Fascinuje mne jak na jednu stranu nekteri chteji doprat svemu autu maximalni peci a na druhou stranu tam narvou jakykoliv bambusrakos o kterem nemaji ani potuchy kdo ho vyrobil s jakyma tolerancema a jak dalece je shodny s originalem, protoze par korun navic rozlozenych do dlouheho cyklu zivotnosti by Vas nejspis zrujnovalo... Dokazu pochopit ze se treba setri na spotrebaku, ale zrovna na EGS ??
Moje řeč,ušetřim na filtru,a na všem co není tak podstatný a kvalita se neliší tolik od originálu.Ale šetřit na převodovce,když výměna a nebo oprava stojí docela dost.To mi přijde blbost.Konec konců jestli dát za to 6000 nebo 8000 už je zanedbatelné vzhledem k tomu že se to dělá na 60k KM.To je rozdíl 3 halíře na KM

Napsal: stř 26.06.2013 17:33
od PetanE60tka
Resim, jestli origo BMW vanu sezenu jen v BMW nebo i u jineho dodavatele. Druhovyrobu zadnou nechci.
Napsal: stř 26.06.2013 17:37
od Vlasta
BMW není výrobcem almary. Výrobcem u E60 530d je ZF
Napsal: stř 26.06.2013 17:45
od Laco19
matiz píše:Fascinuje mne jak na jednu stranu nekteri chteji doprat svemu autu maximalni peci a na druhou stranu tam narvou jakykoliv bambusrakos o kterem nemaji ani potuchy kdo ho vyrobil s jakyma tolerancema a jak dalece je shodny s originalem, protoze par korun navic rozlozenych do dlouheho cyklu zivotnosti by Vas nejspis zrujnovalo... Dokazu pochopit ze se treba setri na spotrebaku, ale zrovna na EGS ??
Nemusis mat obavy, dost som toho postudoval kym som sa odhodlal kupit Ravenol.
Napsal: stř 26.06.2013 17:54
od Vlasta
Ravenol, Divinol, Kunerol. Recykláty. Do převodovky za 80 tisíc bych si to teda nenalil
Napsal: čtv 27.06.2013 15:24
od avana
Origo vana s filtrem v BMW 4.705 kč plus DPH. Včera jsem to komplet měnil v Plzni - 11.676 bez DPH, vč. mazání průběhu.