Stránka 1 z 1

Napsal: stř 19.06.2013 00:58
od Martin85
Ahoj,

koupil jsem si 535i e39 a zasekává se mi otáčkoměr. Ne že by se úplně zasekl ale kolem 4 tisíc nejde plynule. Má ta tři polohy, před 4000, 4000 a kousek po. Taky se zasekává na volnoběhu.

Můžete mi někdo poradit jestli to je jenom nějaké čidlo nebo vadný budík.

Díky

Martin

Napsal: stř 19.06.2013 08:08
od Birkoff
Zapni si servisní menu budíků a vyzkoušej test světýlek/ruček - zjistíš plynulost pohybu a pak ještě můžeš pustit digitální otáčky motoru - ověříš čidla.

Napsal: stř 19.06.2013 21:28
od mobilman
Zdravím měl jsem podobný problém s ukazatelem paliva - náhodně se sekal a někdy nedojel na nulovou pozici. Bylo to tím že ručička chytala o sklíčko budíků - vyřešeno demontáži sklíčka a zatlačení ručičky o kousek blíž k ciferníku - od té doby pul roku klid.

Napsal: stř 19.06.2013 23:11
od Martin85
Dík za rady. Jak otestovat budíky už jsem zjistil ale ještě jsem nenašel, jak pustím digitální otáčky? To je nějaká funkce palubniho počitače nebo kde to mám hledat?

Napsal: čtv 20.06.2013 07:18
od Birkoff
Odemkneš to servisní menu a je to test někde kolem 06 +- 2.

Napsal: pát 21.06.2013 14:27
od Martin85
Tak je to vyřešené. Udělal jsem test a budík se zasekává. V servise mi to potvrdili, takže mě čeká výměna budíků.

Teď bojuju s další věcí. Nejde mi vynulovat palubní počitač(BC). V návodu je napsáno, že mám dlouze podržet tlačítko na přepínání. Když tohle udělám, tak se na displeji objeví PROG a počítač se nevynuluje.

Poradíte někdo?

Napsal: pát 21.06.2013 20:53
od e155
No, výměna bude hodné mastná. Zkus se obrátit na člena airborne - s budíky dokáže zázraky.

Napsal: pon 01.07.2013 22:27
od Martin85
OK. Zkusím ho. Dík za rady

Napsal: stř 14.05.2014 10:16
od Lion-
ahojte, zjistil jsem, ze mi otackomer ukazuje o cca 400-500 mene
test palubovky vypada tak, ze rucicka rychlosti vystreli, u otackomeru leze pomaleji nahoru, nedojde do konce, nekdy doleze do 4tis., nekdy do 5, i do 6. Zkousel jsem za jizdy do omezovace a ten mi sepnul v momente, kdy jsem ani nebyl v cerevenem poli.

kdyz jsem spustil test otacek, tak pri 1000 na displeji jsem mel cca 800, pri 2000 na disp. 1700, atd.
VIN v budikach mi ukazuje tech mych x cisel,tak by snad mely byt ty prave.
Otazka: da se to lehce opravit?