Napsal: sob 01.06.2013 09:42
Zdravím
Mám problém a už nevím jak řešit..
E39 528i, M52B28TU , LPG
Na diagnostice hlasi vynechavani valce 3 a 4.
Chyba se smaze, po case zase vyskoci.
Na semaforech obcas trosku pohupuje volnobeh.
Jednou za cas se rozsviti kontrolka EML a protiskluz, pote se na diag- objevi motor skrtici klapky a finalni faze skrtici klapky. Takze klapka obcas asi blbne (jednou za 500 km cca), to budu resit.
Ale co to vynechavani valcu 3 a 4?
Auto jede jinak suprove, naprosto normalne. To vypadavani tech valcu bude nejspis ten volnobeh na semaforech.
Ted jak to resit
Civky jsem prehodil na jine valce, porad to hlasi valec 3 a 4, takze civky jsou ok. Svicky vymeneny, takze jsou taky v pohode.
Kde by mohl byt jeste problem?
Diagnostika nahodi jeste stalou chybu "krivka chladnuti"
ale to s tim asi nebude mit nic spolecneho.
Zaslechl jsem, ze by to mohlo byt pocitacem a nebo vstrikama.
Budu rad za kazdou reakci..
Mám problém a už nevím jak řešit..
E39 528i, M52B28TU , LPG
Na diagnostice hlasi vynechavani valce 3 a 4.
Chyba se smaze, po case zase vyskoci.
Na semaforech obcas trosku pohupuje volnobeh.
Jednou za cas se rozsviti kontrolka EML a protiskluz, pote se na diag- objevi motor skrtici klapky a finalni faze skrtici klapky. Takze klapka obcas asi blbne (jednou za 500 km cca), to budu resit.
Ale co to vynechavani valcu 3 a 4?
Auto jede jinak suprove, naprosto normalne. To vypadavani tech valcu bude nejspis ten volnobeh na semaforech.
Ted jak to resit
Civky jsem prehodil na jine valce, porad to hlasi valec 3 a 4, takze civky jsou ok. Svicky vymeneny, takze jsou taky v pohode.
Kde by mohl byt jeste problem?
Diagnostika nahodi jeste stalou chybu "krivka chladnuti"
ale to s tim asi nebude mit nic spolecneho.
Zaslechl jsem, ze by to mohlo byt pocitacem a nebo vstrikama.
Budu rad za kazdou reakci..