Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525tds nejde vytocit..
Re: E39 525tds nejde vytocit..
Ahoj Sobole,
podařilo se ti to vyřešit? Mám něco podobného na mé E39 530d. Řazení nahoru funguje normálně asi do 2500 otáček. Jakmile ale auto "nestihne" přeřadit, než otáčky přerostou onu magickou hranici, pak už prostě auto nezařadí. U auta s třílitrovým motorem je to trochu problém, protože třeba rychlé předjíždění je téměř nemožné. Ale i při normální jízdě to obtěžuje, protože prostě nelze rychle přidat plyn. Řazení směrem dolů se zdá být v pořádku.
podařilo se ti to vyřešit? Mám něco podobného na mé E39 530d. Řazení nahoru funguje normálně asi do 2500 otáček. Jakmile ale auto "nestihne" přeřadit, než otáčky přerostou onu magickou hranici, pak už prostě auto nezařadí. U auta s třílitrovým motorem je to trochu problém, protože třeba rychlé předjíždění je téměř nemožné. Ale i při normální jízdě to obtěžuje, protože prostě nelze rychle přidat plyn. Řazení směrem dolů se zdá být v pořádku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Klubové ID: 4134
Re: E39 525tds nejde vytocit..
zkus vymazat adaptace (pres 30s proslaply pedal do kickdownu na zapnutych kontrolkach). Ja koupil automata po nejakym idiotovi a furt to tocilo az do 5 tisic, nez to zaradilo, vymazal jsem adaptace a bylo to ok. Neni jisty ze to pomuze tobe, ale rekl bych ze je to nejlevnejsi co muzes vyzkouset 
Pak jsem asi 40 km radil rucne, potom jsem to vratil zpet z M na D a radilo to takovym stylem, jakym jsem radil ja.
nebo pokud to nepomuze zkus prepnout na rucni razeni a jestli to zaradi nahoru v tech otackach, kdyz tomu das povel?

Pak jsem asi 40 km radil rucne, potom jsem to vratil zpet z M na D a radilo to takovym stylem, jakym jsem radil ja.
nebo pokud to nepomuze zkus prepnout na rucni razeni a jestli to zaradi nahoru v tech otackach, kdyz tomu das povel?
Re: E39 525tds nejde vytocit..
Vyzkoušeno. A bohužel to nepomohlo. Řadí to stále mizerně a to i na manuál. Tam se to projevuje tak, že jedu např. na 2800 otáček, dám tam z 3. na 4. Na displeji se objeví 4, ale asi po třech vteřinách do zase spadne na 3. Otáčky se podle otáčkoměru (ani podle zvuku motoru) nezmění. Když uberu plyn a znovu zařadím tak tam ta 4. skočí. Jinak používání kickdownu je v současné době vůbec nesmysl, protože ten automaticky podřazuje, tudíž ihned vyžene otáčky a další rychlost už tam neskočí.
Napadlo mě, jestli to vše nějak nemůže souviset s výměnou baterie. Tu mě měnili v servise (neautorizovaném) a řekl bych, že to dělá od té doby. Jenže oni mě toho v tom servise dělali na autě víc. Mimo jiné se snažili řešit problém s občasným nestartováním, viz zde http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=93400 . Nakonec čistili relé (prý jich bylo víc), která jsou v kufru (jedno z nich by mělo být k palivovému čerpadlu).
Napadlo mě, jestli to vše nějak nemůže souviset s výměnou baterie. Tu mě měnili v servise (neautorizovaném) a řekl bych, že to dělá od té doby. Jenže oni mě toho v tom servise dělali na autě víc. Mimo jiné se snažili řešit problém s občasným nestartováním, viz zde http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=93400 . Nakonec čistili relé (prý jich bylo víc), která jsou v kufru (jedno z nich by mělo být k palivovému čerpadlu).
Re: E39 525tds nejde vytocit..
Nakonec pomohla výměna oleje v převodovce (cca. 5.000,- Kč). Od té doby s řazením žádný problém není.