Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém s volnoběhem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00
Klubové ID: 3143

#1 Příspěvek od Frax »

Ahoj všem,

už nevím co víc měnit nebo co dělat, ale poslední dobou se mi děje taková věc: Kolísá mi volnoběh před uplnym prohřátím motoru.. lítá to pod tu čárku volnoběhu a zpátky až k jedničce, myslel jsem si nejdřív, že je to špatnou instalací LPG, ale dělá to i na benzín... taxem odpojil váhu vzduchu, nepozoruji zlepšení... Potom taky když jedu a normálně zmáčknu plyn tak auto kopne jak kdyby nemělo palivo..

INPA ukáže chybu throtle... cosi napojim to a přepíšu to přesně odpoledne...

měnil jsem svíčky NGK Vline 20, může to být i jimi ? napadly mě ještě cívky, ale podle mě jsou dobré... nebo čidla vaček, ale nechám si poradit

jde o E39 528i + lpg 98rok
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 3315
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od WITT »

Mam podobny problem

Zkus vymenit vahu vzduchu
Vycisti volnobeznej ventil
Vymen separator (odlucovac) oleje
Mas v poradku vyfuk?
Taky muze byt nejaka lambda v haji, a diagnostika to ani nemusi ukazat.

Ja jsem udelal vsechny vyse zminene veci, plus neco navic, a zlepsilo se to.
Ale problem porad trva, neni to ono.
Ted mi diagnostika vyhodila: Motor skrtici klapky, finalni faze skrtici klapky a krivka chladnuti.
Takze vymenim klapku a snad by to melo byt v cajku uz ..
Bud rad, ze ti to nevyhazuje obcas kontrolky EML a protiskluzu (nejakej nouzovej rezim) :-D
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00
Klubové ID: 3143

#3 Příspěvek od Frax »

Váha je odpojená
Volnoběžný ventil zkusím
separátor asi sám neudělám co ? Ani nevím kde pořádně je...
výfuk je v pořádku
lamdy jsem měnil nové na zkoušku, ale problém trval, tak jsem dal ty starý s vědomím, že jsou v pořádku...

Klapka je to za váhou vzduchu ?
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 3315
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od WITT »

Tady je toho dost o odlucovaci: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... e&start=30

Pocti si, plno lidem to pomohlo. Neni zas tak drahej, ale k sehnani spis jen u BMW.

Treba ta vaha vzduchu spatne, nebo vubec nevazi (to se stalo me) a diagnostika chybu nevypsala.

Ten separator si vymenis sam v pohode.

Jeste me napadlo: Kdyz mas LPG, tak nekdo nekde psal, ze je dobre to obcas project poradne na benzin, aby se procistili vstriky. Me plynar rekl, ze je to nesmysl, a ze staci bohate to, nez se to prepne na LPG.
Takze mozna bych jeste zvazil az budes mit cistou diagnostiku , tak koupit nejaka ta aditiva na cisteni vstriku, project nadrz na benzin a uvidis co to s tim udela .. jeden clen (nevim presne nick) to tak dela co jsem cetl, protoze mu prave houpe volnobeh - obcas to udela a ma to v cajku ..
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 3315
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od WITT »

Kazdopadne ten volnobeznej ventil je prvni co bych asi delal, ja ho mel tak zakarbonovanej, ze byl az jakoby pridrenej .. dat do nejake rozpousteci lazne a poradne procistit steteckem.

Kdyz uz budes mit dole tu vahu apod. , tak zkontroluj vsechny hadice, at nemas nekde neco deraveho, taka to muze delat peknej bordel ..
Odpovědět