Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

smazat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
madman2
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 12.02.2008 01:00

#1 Příspěvek od madman2 »

smazat dekuji
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od all »

Pokud se ptáš takto všeobecně tuším, že nejlepší způsob bude autoservis.
musíš mít vybavení a musíš vědět co děláš, není to merkur nebo lego ;-)
madman2
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 12.02.2008 01:00

#3 Příspěvek od madman2 »

to je pekne :D motory uz jsem delal vickrat sice ne sestivalec ... ale veskere naradi co se tyce momentaku atd mam ... pokud na to neni potreba spec. pripravku ... treba jako u fiata kliny pod vacky atd ... navic budu davat vse po repasi ... sunda se hlava tesneni a budu mit nove tesneni nove srouby a jinou hlavu po repasi vcetne vacek atd... proto se ptam co je k tomu potrea a popripade navod ...
Laco19
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: sob 05.05.2012 00:00
Bydliště: Košice

#4 Příspěvek od Laco19 »

Nainstaluj si BMW TIS (online verzie sa v poslednej dobe stratili) a mas vsetky informacie z prvej ruky. Mas tam poradie skrutiek, momenty a uhly, postupy, atd.
Co viem tak pripravky na vacky sa pouzivaju ale snad sa budu dat presne nastavit s troskou trpezlivosti aj bez nich. No aspon TDC pin treba (nieco z dielne s vhodnym priemerom).
Odpovědět