Stránka 1 z 1

Napsal: stř 08.05.2013 22:05
od jiririder
tak jsem dnes vlezl pod auto a pri pridani plynu se mi kourilo od nekud od turba od svodu, takze asi budou k.o., i pohled z vrchni casti tomu napovida

-muze mi nekdo poradit postup jak svody demontovat?nasel jsem nasledujici navod, kdy se nemusi vyndavat vstriky, coz se mi opravdu nechce

http://www.forum-bmwfans.com/t12836-bmw ... chappement

budu rad za kazdou Vasi zkusenost s vymenou, poprip. kdo by mi nabidl svody z E39 za rozumnou cenu, nebo kdo by mi to chtel udelat komplet, jsem z Jizních čech, Prachatice


diky :)

Napsal: stř 08.05.2013 22:55
od mocuryamater
svody? to by ti to pískalo za jízdy

Napsal: čtv 09.05.2013 06:09
od gamers
mocuryamater píše:svody? to by ti to pískalo za jízdy


ne nutně ja jezdil rok s prasklima a žadne piskani se neprojevovalo

Napsal: čtv 09.05.2013 07:24
od jiririder
no to nepíská.....spíš to někde ve 3tis. otáček zarezonuje, výkon tam ale je....

Napsal: čtv 16.05.2013 18:40
od MUF_IV
Hmm návod zajímavej, já si myslel že to udělám zespodu jak se tady taky psalo, ale jak jsem vlezl pod auto tak jsem měl jasno... Šlo to z hora, vstřiků jsem se taky docela bál, ale šly naprosto vpoho, řekl bych že byly dotažený z výroby přesně momentem, asi vyvstává problém pokud to někdo dorve jak prase, nicméně mě to šlo v klidu, práce na pěkný sobotní den..

Napsal: sob 18.05.2013 21:06
od jiririder
ja si je asi nakonec necham vymenit, za praci chce typek 1000kc tak ses tim srat nebudu, da mi tam rovnou z E39.

jinak jsem nedavno cistil EGR, vse slapalo a asi druhy den se mi rozvitila oranzova kontrolka a na Idrive je hlaska INCREASED EMISSIONS (vsoke emise), za dva dny to zase zmizelo a cca po 14 dnech mi to opet vyskocilo a ted uz to tam mam asi 5dni, auto jede normal...... nevite kde je problem?

diky

Napsal: ned 19.05.2013 00:10
od Drroman
Ahoj,nevíte někdo,jestli se do e60 po fl montovaly svody nerezové nebo litinové?a druha otázka jsou na 525d před fl(motor 2500ccm)120 kw stejne svody jako na 530d?

Napsal: úte 21.05.2013 23:42
od Jendix
Drroman píše:Ahoj,nevíte někdo,jestli se do e60 po fl montovaly svody nerezové nebo litinové?a druha otázka jsou na 525d před fl(motor 2500ccm)120 kw stejne svody jako na 530d?


svody i celej motor jsou stejný, jiná je jen klika ojnice a díky tomu menší zdvih při stejným vrtání jako u 3,0

svody pasujou z e39

Napsal: stř 22.05.2013 13:24
od Drroman
Dekuju

Napsal: stř 22.05.2013 17:53
od Jendix
Jinak pokud budeš schánět svody, myslim že z e39 neapasujou uplně všechny.. ty z 3.0 142kW určitě.. možná i 135kW, ale z tý 120kW 25d a tds verze spíš asi ne.. to si ale zkontroluj podle realoem

Napsal: ned 26.05.2013 08:41
od jiririder
tak svody vymeneny :) origo byly fakt docela popraskany.....

Napsal: ned 26.05.2013 11:30
od Drroman
A citis nejakou zmenu?

Napsal: ned 26.05.2013 12:01
od Jendix
Drroman píše:A citis nejakou zmenu?


Tuhle otázku nechápu, jakou změnu by měl cítit? Nevim jestli si to uvědomuješ, ale blbě prasklý svody ti můžou nadělat docela pěknou paseku. V prní řadě to může odnest turbo, DPF to taky zrovna nepomůže (při ubrání plynu si roztočený turbo přicůcne čistej vzduch zvenku) a hlavně ti to v nejhoršim případě může zapálit i auto.

Napsal: ned 26.05.2013 15:32
od jiririder
Drroman píše:A citis nejakou zmenu?


hele zmena vubec zadna, jen ted vim ze je to ok a uz doufam nikdy ani trosku neucitim spaliny v aute.

Napsal: ned 26.05.2013 20:51
od Drroman
Jendixi,vsecno toto vim,proto tady resim dopravu jednech svodu at je muzu montnout do auta.ptal jsem se jen proto,ze se mi zda,auto trochu linejsi a vic zere.chtel jsem jen vedet,jestli je nejaka zaznamenatelna zmena.Jiririder diky za odpoved :)

Napsal: ned 26.05.2013 20:56
od Jendix
Drroman píše:Jendixi,vsecno toto vim,proto tady resim dopravu jednech svodu at je muzu montnout do auta.ptal jsem se jen proto,ze se mi zda,auto trochu linejsi a vic zere.chtel jsem jen vedet,jestli je nejaka zaznamenatelna zmena.Jiririder diky za odpoved :)


no tak ta tvoje původní otázka mi právě vyzněla víc ve smyslu, zda to má vůbec smysl opravovat.. :-D

jinak to že auto víc žere a je línější je logický, jednak turbu utíká přetlak plynů a hlavně to zblbne i emise, takže je klidně možný že tam ŘJ cpe víc nafty..

jinak jen doplnim, jsou lidi co to zavaří, ale nemá to smysl, jednak to praská znova a hlavně ty svody jsou dvoupláštový..

Napsal: ned 26.05.2013 21:07
od Drroman
No , moh jsem se zeptat lepe :D mam tady domluvene litinove ale jeste musime dopilovat dopravu.uz aby to bylo,at muzu montovat :)

Napsal: ned 26.05.2013 22:28
od Jendix
Drroman píše:No , moh jsem se zeptat lepe :D mam tady domluvene litinove ale jeste musime dopilovat dopravu.uz aby to bylo,at muzu montovat :)


no ty jsou nejlepší, kámoš koupil nový nerezový a po pár tisících mu hned ruply.. prohodil to zase za nový a zatim drží.. ono tam taky bude možná trochu větší zatížení u těch aut s chipem.. on má právě z 160 na 190kw..

Napsal: pon 27.05.2013 15:33
od Drroman
neni tady nekdo od ostravy kdo by mi ty svody vymenil?nejak se mi nedostava casu a navic se mi s tim nechce drbat :D

Napsal: úte 18.11.2014 14:07
od ppmajko
jiririder píše:ja si je asi nakonec necham vymenit, za praci chce typek 1000kc tak ses tim srat nebudu, da mi tam rovnou z E39.

jinak jsem nedavno cistil EGR, vse slapalo a asi druhy den se mi rozvitila oranzova kontrolka a na Idrive je hlaska INCREASED EMISSIONS (vsoke emise), za dva dny to zase zmizelo a cca po 14 dnech mi to opet vyskocilo a ted uz to tam mam asi 5dni, auto jede normal...... nevite kde je problem?

diky
cau vyriesil si tu kontrolku?