Stránka 1 z 1
Napsal: stř 08.05.2013 22:05
od jiririder
tak jsem dnes vlezl pod auto a pri pridani plynu se mi kourilo od nekud od turba od svodu, takze asi budou k.o., i pohled z vrchni casti tomu napovida
-muze mi nekdo poradit postup jak svody demontovat?nasel jsem nasledujici navod, kdy se nemusi vyndavat vstriky, coz se mi opravdu nechce
http://www.forum-bmwfans.com/t12836-bmw ... chappement
budu rad za kazdou Vasi zkusenost s vymenou, poprip. kdo by mi nabidl svody z E39 za rozumnou cenu, nebo kdo by mi to chtel udelat komplet, jsem z Jizních čech, Prachatice
diky

Napsal: stř 08.05.2013 22:55
od mocuryamater
svody? to by ti to pískalo za jízdy
Napsal: čtv 09.05.2013 06:09
od gamers
mocuryamater píše:svody? to by ti to pískalo za jízdy
ne nutně ja jezdil rok s prasklima a žadne piskani se neprojevovalo
Napsal: čtv 09.05.2013 07:24
od jiririder
no to nepíská.....spíš to někde ve 3tis. otáček zarezonuje, výkon tam ale je....
Napsal: čtv 16.05.2013 18:40
od MUF_IV
Hmm návod zajímavej, já si myslel že to udělám zespodu jak se tady taky psalo, ale jak jsem vlezl pod auto tak jsem měl jasno... Šlo to z hora, vstřiků jsem se taky docela bál, ale šly naprosto vpoho, řekl bych že byly dotažený z výroby přesně momentem, asi vyvstává problém pokud to někdo dorve jak prase, nicméně mě to šlo v klidu, práce na pěkný sobotní den..
Napsal: sob 18.05.2013 21:06
od jiririder
ja si je asi nakonec necham vymenit, za praci chce typek 1000kc tak ses tim srat nebudu, da mi tam rovnou z E39.
jinak jsem nedavno cistil EGR, vse slapalo a asi druhy den se mi rozvitila oranzova kontrolka a na Idrive je hlaska INCREASED EMISSIONS (vsoke emise), za dva dny to zase zmizelo a cca po 14 dnech mi to opet vyskocilo a ted uz to tam mam asi 5dni, auto jede normal...... nevite kde je problem?
diky
Napsal: ned 19.05.2013 00:10
od Drroman
Ahoj,nevíte někdo,jestli se do e60 po fl montovaly svody nerezové nebo litinové?a druha otázka jsou na 525d před fl(motor 2500ccm)120 kw stejne svody jako na 530d?
Napsal: úte 21.05.2013 23:42
od Jendix
Drroman píše:Ahoj,nevíte někdo,jestli se do e60 po fl montovaly svody nerezové nebo litinové?a druha otázka jsou na 525d před fl(motor 2500ccm)120 kw stejne svody jako na 530d?
svody i celej motor jsou stejný, jiná je jen klika ojnice a díky tomu menší zdvih při stejným vrtání jako u 3,0
svody pasujou z e39
Napsal: stř 22.05.2013 13:24
od Drroman
Dekuju
Napsal: stř 22.05.2013 17:53
od Jendix
Jinak pokud budeš schánět svody, myslim že z e39 neapasujou uplně všechny.. ty z 3.0 142kW určitě.. možná i 135kW, ale z tý 120kW 25d a tds verze spíš asi ne.. to si ale zkontroluj podle realoem
Napsal: ned 26.05.2013 08:41
od jiririder
tak svody vymeneny

origo byly fakt docela popraskany.....
Napsal: ned 26.05.2013 11:30
od Drroman
A citis nejakou zmenu?
Napsal: ned 26.05.2013 12:01
od Jendix
Drroman píše:A citis nejakou zmenu?
Tuhle otázku nechápu, jakou změnu by měl cítit? Nevim jestli si to uvědomuješ, ale blbě prasklý svody ti můžou nadělat docela pěknou paseku. V prní řadě to může odnest turbo, DPF to taky zrovna nepomůže (při ubrání plynu si roztočený turbo přicůcne čistej vzduch zvenku) a hlavně ti to v nejhoršim případě může zapálit i auto.
Napsal: ned 26.05.2013 15:32
od jiririder
Drroman píše:A citis nejakou zmenu?
hele zmena vubec zadna, jen ted vim ze je to ok a uz doufam nikdy ani trosku neucitim spaliny v aute.
Napsal: ned 26.05.2013 20:51
od Drroman
Jendixi,vsecno toto vim,proto tady resim dopravu jednech svodu at je muzu montnout do auta.ptal jsem se jen proto,ze se mi zda,auto trochu linejsi a vic zere.chtel jsem jen vedet,jestli je nejaka zaznamenatelna zmena.Jiririder diky za odpoved

Napsal: ned 26.05.2013 20:56
od Jendix
Drroman píše:Jendixi,vsecno toto vim,proto tady resim dopravu jednech svodu at je muzu montnout do auta.ptal jsem se jen proto,ze se mi zda,auto trochu linejsi a vic zere.chtel jsem jen vedet,jestli je nejaka zaznamenatelna zmena.Jiririder diky za odpoved

no tak ta tvoje původní otázka mi právě vyzněla víc ve smyslu, zda to má vůbec smysl opravovat..
jinak to že auto víc žere a je línější je logický, jednak turbu utíká přetlak plynů a hlavně to zblbne i emise, takže je klidně možný že tam ŘJ cpe víc nafty..
jinak jen doplnim, jsou lidi co to zavaří, ale nemá to smysl, jednak to praská znova a hlavně ty svody jsou dvoupláštový..
Napsal: ned 26.05.2013 21:07
od Drroman
No , moh jsem se zeptat lepe

mam tady domluvene litinove ale jeste musime dopilovat dopravu.uz aby to bylo,at muzu montovat

Napsal: ned 26.05.2013 22:28
od Jendix
Drroman píše:No , moh jsem se zeptat lepe

mam tady domluvene litinove ale jeste musime dopilovat dopravu.uz aby to bylo,at muzu montovat

no ty jsou nejlepší, kámoš koupil nový nerezový a po pár tisících mu hned ruply.. prohodil to zase za nový a zatim drží.. ono tam taky bude možná trochu větší zatížení u těch aut s chipem.. on má právě z 160 na 190kw..
Napsal: pon 27.05.2013 15:33
od Drroman
neni tady nekdo od ostravy kdo by mi ty svody vymenil?nejak se mi nedostava casu a navic se mi s tim nechce drbat

Napsal: úte 18.11.2014 14:07
od ppmajko
jiririder píše:ja si je asi nakonec necham vymenit, za praci chce typek 1000kc tak ses tim srat nebudu, da mi tam rovnou z E39.
jinak jsem nedavno cistil EGR, vse slapalo a asi druhy den se mi rozvitila oranzova kontrolka a na Idrive je hlaska INCREASED EMISSIONS (vsoke emise), za dva dny to zase zmizelo a cca po 14 dnech mi to opet vyskocilo a ted uz to tam mam asi 5dni, auto jede normal...... nevite kde je problem?
diky
cau vyriesil si tu kontrolku?