Stránka 1 z 1
Napsal: úte 07.05.2013 21:13
od mates_
Zdravím pánové, mám takový problém, potřebuji vyměnit pz ložisko a tak jsem se dal do rozebírání, vše ok, jen poloosa mi nejde vytlačit z náboje, není to zarezlé nebo tak ale drží to jak svině a nehne se se mi zdá, není to nějak lepené nebo podobný nesmysl?? díky všem az rady
Napsal: úte 07.05.2013 21:52
od kornout
Hele BMW nevím, ale jednou se mi u nějakýho Renaulta stalo, že to bylo zalepený, mlátil jsem do toho jak vocas, než jsem to dostal ven

Napsal: úte 07.05.2013 22:24
od honza__
je tam přesah takže ven vytlouct a dovnitř se to natahuje přípravkem
Napsal: úte 07.05.2013 22:31
od milo
cim se to snazis z toho naboje vytlacit? menil jsem si loziska na E39 a co si matne pamatuju, myslim, ze jsem ty poloosy vytlacil pres pomerne maly 3-ramenny stahovak uplne s prehledem. lozisko z naboje, to uz bylo poprvy jiny kafe

Napsal: úte 07.05.2013 22:43
od mates_
jj taky jsem to tlačil stahovákem a trošku to popolezlo ale mám ho malej a sklouzává, zítra budu vyrábět přípravek ze staráho kotouče z e36, tak uvidím co z teho vznikne, není to teda nějak lepený nebo tak?? a zpátky to dostanu přez matku ne?
Napsal: úte 07.05.2013 23:00
od milo
mas povoleny vse, co ma byt? divam se do ETK a nejaky zasadni rozdil na zadku tam proti E39 nevidim...
Napsal: úte 07.05.2013 23:06
od mates_
jj drží mi to jen na spodním rameni, a chtěl jsem to povytlačit a nešlo to ani hovno, spodní rameno nevím jak rozdělat matka je dole a nic se nehýbe
Napsal: stř 08.05.2013 15:56
od mates_
tak poloosička je venku, udělal jsem stahovák z kotouče z e36 a účka a luxus

ovšem ložisko nepřelisuji, takže někam do servisu, idkyž mi není jasné jak to upnou a pak šup zpět na auto

Napsal: stř 08.05.2013 19:55
od milo
ložisko bez lisu nedáš ani omylem. je par expertů, co do toho mlátilo kladivem, ale to nemá cenu. i po přelisování se ale staré ložisko "rozpadne" a zůstane kousek na náboji, který se musí říznout pryč
Napsal: stř 08.05.2013 22:04
od kornout
Lisuju ložiska závitovkou normálně ve svěráku. Mám doma spoustu starých pouzder z ložisek a silných podložek, tak vždy se do něčeho trefím. Co neuděláš, jsou ložiska co se prodávaj i s nábojem, na to pak musíš mít sadu.
Napsal: čtv 09.05.2013 09:41
od mates_
a to je právě tento případ ložisko je s nábojem slisované a dost blbě se to upíná, kdo to dělal tak potvrdí, nicméně dnes jsem byl u známého a ten mi to přelisoval, přpravky ze seatu se prohýbaly ale nakonec cvak a šlo to, ten vnitřní prstenec si dala flexa a majzlík

no tak dnes večer po práci zase do garáže a složit to zpět...
co mě ale poslední cca 2-3 tis km trápí je debilní skřípavej zvuk při rozjezdu a nebo při nešikovném podřazení z 3 na 2 a nebo prostě když motor zaškube při prudké akceleraci nebo deceleraci... v brzdách to není, to jsem prověřil, a nemohu zaboha přijít odkud to jde, ale zdáse mi i servisákům že spíš od zadu... nějaké nápady?