Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 02.05.2013 20:06
od Blackbatman
Zdarec,
Mám poslední dobou problém s kouřivostí.
Jde o hustý bílý dým při jakýchkoliv otáčkách motoru i při vyřazení.
Tento problém se objevil poprvé před cca 90km a ted se opakoval znovu a trval nějakých 5km,poté jakoby to někdo vypnul a zase nic.
Když jsem měl tento problém poprvé všechno běželo tak jak má.
Ted jsem cca ve 2tis otáčkách slyšel asi 5 rychlých stejně hlasitých prasknutí po sobě(jako když natahujete budík).Výkon ani spotřeba se nijak nezměnila.Filtr pevných částic se měnil nedávno.Ted to zase běží bez kouře tak jak má.Nevíte někdo prosím čím to může být?
Napsal: čtv 02.05.2013 20:12
od Honzek525
Neubývá Ti chladící kapalina?
Napsal: čtv 02.05.2013 20:12
od beny-maser
a nečistil se ti pouze filtr pevných částic

to se projevuje tak jak popisuješ.
Napsal: čtv 02.05.2013 20:34
od Blackbatman
beny-maser píše:a nečistil se ti pouze filtr pevných částic

to se projevuje tak jak popisuješ.
Nedávno jsem nalil do nádrže aditivum na čištění vstřiků.S novým DPF už jsem najel cca 10tis km ale nikdy to takhle nekouřilo.Jak poznám že se zapla regenerace DPF?
Napsal: pát 03.05.2013 10:12
od HonzaX
Regeneraci poznáš tak že auto bude mít trošku horší odezvu na plyn pedál, může trochu hulit, ale ne bíle spiš černě. Protože při regeneraci zvedne dávku paliva aby se pořádně ohřál výfuk s DPF. A další příznak je že podle okolností může sepnout ventilátor na chladiči. Jestli ti nemizí chl, kapalina, může se jednat o protýkání vstřikovače. To ale poznáš podle smradu z výfuku. Jinak aditiva se pro motory s DPF moc nedoporučují.
Napsal: pát 03.05.2013 22:20
od Blackbatman
HonzaX píše:Regeneraci poznáš tak že auto bude mít trošku horší odezvu na plyn pedál, může trochu hulit, ale ne bíle spiš černě. Protože při regeneraci zvedne dávku paliva aby se pořádně ohřál výfuk s DPF. A další příznak je že podle okolností může sepnout ventilátor na chladiči. Jestli ti nemizí chl, kapalina, může se jednat o protýkání vstřikovače. To ale poznáš podle smradu z výfuku. Jinak aditiva se pro motory s DPF moc nedoporučují.
Tak dneska jsem kontroloval chl.kapalinu a neubývá,začne to kouřit pokaždé co se zahřeje motor cca10 Km pak to kouři asi 10min,bily kouř a smrdí jakoby po voskovkach...objevil jsem ale další věc,kdyz vypnu motor,tak začne neco jakoby houkat v motoru(slabý přerusovany zvuk podobný poplachove sirene) vychází to někde z pravé strany motoru...a přestane to po cca 10ti minutach...ted sedim v aute asi pul hodiny,po 10ti minutách to přestalo a po dalších 15minutach se zacla nacitat cd,nebo DVD mechanika (roztocilo se nekteré z CD) to vse v zamcenem aute s vytahnutym klicem.Nevite někdo co muže způsobovat toto "strašení"?
Napsal: pát 03.05.2013 22:30
od Blackbatman
beny-maser píše:a nečistil se ti pouze filtr pevných částic

to se projevuje tak jak popisuješ.
Je mozné,ze nějak odešlo čidlo na filtru palivových částic a regenerace se spina při kazde jízdě?
Napsal: sob 04.05.2013 10:10
od beny-maser
možný je všechno, ale pokud si nejsi jistý co to přesně dělá, doporučuji kontrolu u někoho ve tvém okolí a rozumí tomu,protože pokud by ti tekl vstřik nebude trvat moc dlouho než to udělá na motoru paseku.
Od klávesnice se to špatně diagnostikuje, když to auto nemáš před sebou.
Ten smrad může klidně dělat to aditivum co jsi tam nalil.
Napsal: sob 04.05.2013 15:32
od kadli
Měl jsem ten samý problém, kouřilo to úplně náhodně a vždy jen chvilku. Tak jsem vyndal vstřiky a dal je na test: 5x v prdeli a jeden byl na hraně. Takže repase všech vstřiků + jeden nový, protozě měl prasklé tělo. Naštěstí žádný neukapával, ale dávky paliva byli strašně rozházené. Příští týden bude hotovo, tak uvidíme, jaké se budou konat změny.