Stránka 1 z 1
Napsal: stř 01.05.2013 13:02
od m.deejay
Tak jsem byl na jarní prohlídce v servisu Horimex ve Vysokém Mýtě a zde zjistili, že mám prasklý pletenec co je na katalyzátoru. Vyměňovat kvůli tomu celý kat nehodlám (22tis) a tak se chci zeptat, jestli jste to už někdo řešil. I v servise mě řekli, že se ten pletenec dá odřezat a po změření průměru koupit nějaký univerzální a ten tam zavařit a svár stříknout zinkovým sprejem...Jestli to už někdo řešil, tak mě hlavně zajímá jaký pletenec byl použit.
Napsal: stř 01.05.2013 20:55
od ljakubicka
nevim přesně jak je to u tveho auta, ale jsou 3 typy pletenců (pokud se pletu ať mě někdo opraví, víc jich neznám), pokud chceš aby vydržel tak si tam nech navařit s vnitřním i vnějším vypletem a vnitřníí harmonikou. hlavně si dej pozor na to aby to dobře zavařili v servisu, protože když to někdo odflákne tak je to pěkný opruz když slyšíš jak to prdí pod autem

Napsal: čtv 02.05.2013 11:44
od m.deejay
jinak je to přesně označená část katu
Napsal: čtv 02.05.2013 15:37
od ljakubicka
http://www.autokelly.cz/#|I+KlUfSpLLrXR ... Z98DGfvAi8
Ber to jenom jako tip, z polska to jde sehnat levněji. Nikdy jsme s tim neměli problem a reklamace nebyli. jde o to že ty ho změříš a musíš koupit minimalně o 1 cm delší aby si zasunul vyfuk do pletence. takhle se to vesměs řeší, možná že někdo ma jiný styl.
Ať ti to dobře dopadne
Napsal: sob 04.05.2013 20:43
od Sweden
mě to čeká taky,nový pletenec už mám nějaký ten pátek doma,stál něco kolem 500kč,snažil jsem se vybrat naprosto ten samý,myslím tím rozměrově,jestli jsem měřil správně se ukáže až se starý odřízne a navaří nový
moc se mi do toho nechce,co jsem tak předběžně koukal tak musí celé potrubí,počínaje přírubou na turbu až po první tlumič,ven.Tudíž přístup na ho...o

,myslím tím v domácích podmínkách,v servisu na zdviži to bude o něčem jiném.
Napsal: sob 04.05.2013 20:56
od kadli
V domacich podminkach to jde udelat taky, a docela dobre. Musis oddelat vsechny plasty ze spodu, hlinikovej ochranej plech na vanu a pak uz se popletes kolem DPFka ke dvoum steftum (tusim 15 klic) a povolis. Musis odpojit elektroniku k DPF. Pak by tam mela byt pred katikem spona, ktera staci povolit a mas celou cast s pletencem venku. Klidne ti to muzu prevarit, kdyby jsi chtel, jestli nejsi z druheho konce cr.
Napsal: sob 04.05.2013 21:05
od Sweden
je to přesně jak píšeš,vybavení na vaření mám,to není problém,jediný problém na který jsem narazil je ten že mám krátký ruce a když mám auto na nájezdech tak prostě nedosáhnu na horní přírubu,takže asi jedině odvrchu,ale tam zase budou překážet svody apod.Takže to chce asi trochu trpělivosti a ono to půjde,jak jsem psal,teprve jsem to okoukával a hlavně jsem to schazoval právě kvůli tomu přeměření pletence.

Napsal: ned 05.05.2013 09:27
od kadli
Hlavne nahore by ti prekazelo viko ventilu, takze tam je to uplne nereal, pokud nechces sundavat viko. Ze spodu musis mit dlouhy ockovy klic, ktery si tam nasadis a nekdo ti ho ze shora muze pridrzet, ale je to povolovani po malych kouskach.
Napsal: ned 05.05.2013 12:28
od m.deejay
Chlapi a máte už změřený ten rozměr toho pletence-jakej přesně typ jste na to koupili? Mě to teprve čeká a ještě ani nevím kde to nechat dělat. Já vybavení žádný nemám...
Napsal: ned 05.05.2013 21:01
od Sweden
tak pletenec je to ten lepší,tzn.dvojité opletení bo co já vím,pak se prodávají ještě jednoduchý ale ten asi nebral,tenhle by měl vydržet víc.Jinak délku a průměr ti můžu poslat,ale až tak v úterý nebo středu,nejsem doma.Pletenec koupíš nebo objednáš v každém běžném obchodě s náhr.díly....kelly,elit,apod....cena jak jsem psal nahoře 500-600Kč,v servisu tak na hodinu práce,víc bych jim za to nedal,a jelikož v dnešní době nikomu nevěřím tak to budu dělat doma

Napsal: čtv 30.05.2013 13:01
od m.deejay
Sweden píše:tak pletenec je to ten lepší,tzn.dvojité opletení bo co já vím,pak se prodávají ještě jednoduchý ale ten asi nebral,tenhle by měl vydržet víc.Jinak délku a průměr ti můžu poslat,ale až tak v úterý nebo středu,nejsem doma.Pletenec koupíš nebo objednáš v každém běžném obchodě s náhr.díly....kelly,elit,apod....cena jak jsem psal nahoře 500-600Kč,v servisu tak na hodinu práce,víc bych jim za to nedal,a jelikož v dnešní době nikomu nevěřím tak to budu dělat doma

Ahoj, máš už to hotový? Potřeboval bych rozměry toho pletence...Díky
Napsal: čtv 30.05.2013 16:43
od Couloo
Zrovna jsem dal auto do servisu protoze mam pletenec taky v prdeli.

) tech prumeru u E60 je pry hodne a dost me prekvapilo ze ani podle vin nezjisti jakej tam prumer tam vlastne mam.
Napsal: čtv 30.05.2013 16:56
od m.deejay
Mě v servise řekli, že je ten pletenec součástí katu - nejde koupit zvlášť. Jde to jen odřezat a navařit nový pletenec. Jestli jsou různé rozměry-průměry,tak pak musí být i různé druhy katů a to se dá snad zjistit podle etk-vin.
Napsal: čtv 30.05.2013 20:01
od tom955i
JA HO MENIL VCERA, MAM 530D e61 2005 160KW , PRUMER 60MM, DELKA 120MM, ALE NEMELI HO TAK JSEM MUSEL KOUPIT 150MM, A SEL TAM BEZ PROBLEMU
Napsal: pát 31.05.2013 17:15
od Couloo
Tak ti rikali hovadiny !!! Mam ho vymenej a chteji po me i s praci 1500kc.
Napsal: pát 14.03.2014 10:29
od m.deejay
Napsal: pát 14.03.2014 10:45
od sedyvlk6
Napsal: pát 14.03.2014 10:54
od m.deejay
Ano, tento rozměr by tam měl přesně být.
Napsal: pát 14.03.2014 11:33
od sedyvlk6
m.deejay píše:
Ano, tento rozměr by tam měl přesně být.
Jde o to aby bylo i shodné provedení.

Napsal: pát 14.03.2014 13:20
od m.deejay
Tak nevím, jestli to bude úplně shodné s originálem-to asi ne. Ale už i v origo bmw servisech dávají neorigo vlnovce a navařují je tam. Ono se nikomu nechce vyměňovat celý předkatalyzátor za 22tis. Akorát se doporučovalo dávat trojí opletení. Samozřejmě to pořádně zavařit a svár ošetřit zinkovým sprejem.