Stránka 1 z 3
Napsal: pát 19.04.2013 20:45
od darkw0nder
Zdravím všechny

Chci se zeptat někoho, kdo s tím má zkušenosti a nechal si to i třeba udělat..zda je složité hodit a nastavit mechanické čerpadlo z 24TD na e39. Já mám na e39 rv 97 danou menší přírubu,takže to někdo kuchal, čerpadlo mám starší typ r300-1 s novější elektronickou hlavou..Pořád mi to dělá bordel,špatně chytá jak za studena tak i za tepla..dával jsem to i repas,ale stejné.Rozvody i nastavení předvstřiku je OK, nicméně jsem se někde dočetl, že s tím mechanickým čerpadlem takové problémy nejsou a když už tam mám tu menší přírubu, tak bych toho mohl využít..
Díky všem za podělení se o různé zkušenosti

Napsal: pát 19.04.2013 21:08
od starynovy
no co, das ho tam, natiahnes lanko, a jazdis, prides o tempomat, ekonomer, meranie spotreby na OBC, ASC, a urcity komfort na volnobehu, na druhu stranu nemusis riesit ziadnu elektroniku motoru, tak povediac kym je nafta tak valis.
Napsal: pát 19.04.2013 21:53
od darkw0nder
Díky za příspěvek, můžeš mi napsat z vlastní zkušenosti zda to stojí za to, když porovnám to o co příjdu..hlavně to ASC by mi chybělo

Jak je to potom s výkonem, spotřebou?
Napsal: pát 19.04.2013 21:57
od starynovy
ak mas problemi, a povazis kolko stoji napr. znackova vaha tak sa to oplati, spotrebu si robis sam, vykon detto, s povodnym nastavenim okolo tych 105kW to papkalo o cosi menej, pripisoval by som to absencii obohatenia za studena, ale ked tomu trochu pridas tak to pojde ako ziadne ine tds, ani s chipom, uz i tak to reaguje uplne skvelo, a taha od spodu skoro ako normalny diesel, nie ten polobenzin

pre viac info sa mozes spytat Oldafa.
Napsal: pát 19.04.2013 22:49
od darkw0nder
Dobře, no asi do toho půjdu, když už tam mám tu přírubu

A to mechanické je na všech 24TD nebo jen do nějakého roku?
Díky
Napsal: pát 19.04.2013 23:09
od oldaf
starynovy píše:no co, das ho tam, natiahnes lanko, a jazdis, prides o tempomat, ekonomer, meranie spotreby na OBC, ASC, a urcity komfort na volnobehu, na druhu stranu nemusis riesit ziadnu elektroniku motoru, tak povediac kym je nafta tak valis.
Nepřijde ani o ASC, ani o ekonoměr, tohle normálně funguje, jen ekonoměr ukazuje míň.
Napsal: pát 19.04.2013 23:11
od oldaf
A na E39 je trochu problém s funkčností klimatizace, ale to už mám vyřešený

Napsal: pát 19.04.2013 23:12
od starynovy
a z coho to akoze berie udaje?

ekonomer preratava spotrebu z polohy akceleratoru v propozicii k aktualnej vstrekovanej davke, a dlzke vstreku ktora sa berie zo 4. valca.. ASC reguluje moment tym ze RJ riadi vstrekovanu davku..
Napsal: pát 19.04.2013 23:13
od oldaf
starynovy píše:a z coho to akoze berie udaje?

ekonomer preratava spotrebu z polohy akceleratoru v propozicii k aktualnej vstrekovanej davke, a dlzke vstreku ktora sa berie zo 4. valca.. ASC reguluje moment tym ze RJ riadi vstrekovanu davku..
Když myslíš

Vím s čím jezdím.
Napsal: pát 19.04.2013 23:14
od starynovy
ja viem ze mas E39, ale rovnica davka x cas = spotreba, sa neda osidit, ked vynechas davku, o ktorej ten chudak nema ani paru, co dostanes? to uz musi ukazovat len nejake pseudonahodne hodnoty

Napsal: pát 19.04.2013 23:15
od oldaf
Nemá cen u se hádat, já s tím jezdím takže vím co to dělá.
Napsal: pát 19.04.2013 23:16
od starynovy
j a ja si stojim za tym, ze tak ako u E34 stoji rucicka na nule, to tu ukazuje len bludy, DDE sa nezmenilo, funguje rovnako.
Napsal: pát 19.04.2013 23:21
od oldaf
tak stůj..
Napsal: pát 19.04.2013 23:31
od oldaf
Tady máš E39 na mechanice, je to natočený jen mobilem.
https://www.youtube.com/watch?v=4S6IvYVNhEo
Napsal: pát 19.04.2013 23:33
od starynovy
j super, a co to ukazuje? na 3jke pri plnom 18L/100? skutocne uzitocne, ako vravim, ukazuje to bludy, sice sa ta rucicka aspon vychyluje spravnym smerom, ale k comu ti je takyto udaj?
Napsal: pát 19.04.2013 23:42
od oldaf
A k čemu ti je vůbec údaj z ekonoměru? Myslím že furt řešíš blbosti.
Napsal: pát 19.04.2013 23:44
od starynovy
teraz prekrucas, ja som povedal ze pride o ekonomer, a pride, to ze sa tam sporadicky hybe rucicka neznamena ze ide. Vsak ja nic neriesim, len ty sa zase snazis dokazat ze si lepsi, a ze som zase povedal blbost, ale ja ti nic neberiem, mas skusenosti, mas tie auta prechodene, len ma nepresviedcaj ze 2+2=5.
Napsal: pát 19.04.2013 23:49
od oldaf
starynovy píše:teraz prekrucas, ja som povedal ze pride o ekonomer, a pride, to ze sa tam sporadicky hybe rucicka neznamena ze ide. Vsak ja nic neriesim, len ty sa zase snazis dokazat ze si lepsi, a ze som zase povedal blbost, ale ja ti nic neberiem, mas skusenosti, mas tie auta prechodene, len ma nepresviedcaj ze 2+2=5.
Tebe nemusím přesvedčovat, ty ze mě taháš infornace v soukromých zprávách né já z tebe.

A nemám potřebu se z tebou hádat, já mám za sebou předělání desítek aut na mechaniku tak si myslím že o tom něco vím. A pokud mi chceš tvrdit že nějaká ručička co tady představuje ekonoměr ukazuje reálnou spotřebu tak si to můžeš myslet. A ještě tu o nefunkčním ASC jsi zapoměl.

Napsal: sob 20.04.2013 00:03
od starynovy
no ale to si mohol povedat ze ta to obtazuje niekomu poradit, to sa omluvam

Nikto uceny z neba nespadol, a to ze som svojimi otazkami chcel predist laborovaniu, nakolko na to nemam cas, zo mna nerobi debila.
j ASC je tiez nefunkcne, pretoze tento system uz od roku 1979 vyuziva rovnaky princip, a to presmerovanie momentu na koleso v zabere pomocou brzd, alebo ventilov v diferenciali, a nasledna regulacia vykonu motoru, to asi jednotka natiahne paprcku, a zatiahne za to lanko
a posledne, ekonomer ukazuje pribliznu okamzitu spotrebu celkom presne, tak ako OBC v ramci korekcie ±1.5L, v ramci presnosti toho rucickoveho pristroja, pretoze AD prevodnik dostava rovnaky signal z RJ, z ktoreho OBC pocita okamzitu, priemernu, a dojazd.

Napsal: sob 20.04.2013 00:11
od oldaf
starynovy píše:no ale to si mohol povedat ze ta to obtazuje niekomu poradit, to sa omluvam

Nikto uceny z neba nespadol, a to ze som svojimi otazkami chcel predist laborovaniu, nakolko na to nemam cas, zo mna nerobi debila.
j ASC je tiez nefunkcne, pretoze tento system uz od roku 1979 vyuziva rovnaky princip, a to presmerovanie momentu na koleso v zabere pomocou brzd, alebo ventilov v diferenciali, a nasledna regulacia vykonu motoru, to asi jednotka natiahne paprcku, a zatiahne za to lanko
a posledne, ekonomer ukazuje pribliznu okamzitu spotrebu celkom presne, tak ako OBC v ramci korekcie ±1.5L, v ramci presnosti toho rucickoveho pristroja, pretoze AD prevodnik dostava rovnaky signal z RJ, z ktoreho OBC pocita okamzitu, priemernu, a dojazd.

Promiň ale jsi u mě blb kterej o tom ví hovno, víš vůbec jak u E39 funguje asc? O jakých ventilech v diferáku mluvíš viděl jsi někdy diferák? Opravdu blbneš lidem hlavy s nesmyslama. Zkus se někdy s E39 na mechanice s ASC projet, pak budeš tvrdit něco jinýho.