Díky všem za podělení se o různé zkušenosti
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Mechanické čerpadlo u e39 525 TDS
-
darkw0nder
- Registrovaný
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07.02.2013 01:00
Zdravím všechny
Chci se zeptat někoho, kdo s tím má zkušenosti a nechal si to i třeba udělat..zda je složité hodit a nastavit mechanické čerpadlo z 24TD na e39. Já mám na e39 rv 97 danou menší přírubu,takže to někdo kuchal, čerpadlo mám starší typ r300-1 s novější elektronickou hlavou..Pořád mi to dělá bordel,špatně chytá jak za studena tak i za tepla..dával jsem to i repas,ale stejné.Rozvody i nastavení předvstřiku je OK, nicméně jsem se někde dočetl, že s tím mechanickým čerpadlem takové problémy nejsou a když už tam mám tu menší přírubu, tak bych toho mohl využít..
Díky všem za podělení se o různé zkušenosti
Díky všem za podělení se o různé zkušenosti
-
darkw0nder
- Registrovaný
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07.02.2013 01:00
ak mas problemi, a povazis kolko stoji napr. znackova vaha tak sa to oplati, spotrebu si robis sam, vykon detto, s povodnym nastavenim okolo tych 105kW to papkalo o cosi menej, pripisoval by som to absencii obohatenia za studena, ale ked tomu trochu pridas tak to pojde ako ziadne ine tds, ani s chipom, uz i tak to reaguje uplne skvelo, a taha od spodu skoro ako normalny diesel, nie ten polobenzin
pre viac info sa mozes spytat Oldafa.
-
darkw0nder
- Registrovaný
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07.02.2013 01:00
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Nepřijde ani o ASC, ani o ekonoměr, tohle normálně funguje, jen ekonoměr ukazuje míň.starynovy píše:no co, das ho tam, natiahnes lanko, a jazdis, prides o tempomat, ekonomer, meranie spotreby na OBC, ASC, a urcity komfort na volnobehu, na druhu stranu nemusis riesit ziadnu elektroniku motoru, tak povediac kym je nafta tak valis.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Tady máš E39 na mechanice, je to natočený jen mobilem. https://www.youtube.com/watch?v=4S6IvYVNhEo
teraz prekrucas, ja som povedal ze pride o ekonomer, a pride, to ze sa tam sporadicky hybe rucicka neznamena ze ide. Vsak ja nic neriesim, len ty sa zase snazis dokazat ze si lepsi, a ze som zase povedal blbost, ale ja ti nic neberiem, mas skusenosti, mas tie auta prechodene, len ma nepresviedcaj ze 2+2=5.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Tebe nemusím přesvedčovat, ty ze mě taháš infornace v soukromých zprávách né já z tebe.starynovy píše:teraz prekrucas, ja som povedal ze pride o ekonomer, a pride, to ze sa tam sporadicky hybe rucicka neznamena ze ide. Vsak ja nic neriesim, len ty sa zase snazis dokazat ze si lepsi, a ze som zase povedal blbost, ale ja ti nic neberiem, mas skusenosti, mas tie auta prechodene, len ma nepresviedcaj ze 2+2=5.
no ale to si mohol povedat ze ta to obtazuje niekomu poradit, to sa omluvam
Nikto uceny z neba nespadol, a to ze som svojimi otazkami chcel predist laborovaniu, nakolko na to nemam cas, zo mna nerobi debila.
j ASC je tiez nefunkcne, pretoze tento system uz od roku 1979 vyuziva rovnaky princip, a to presmerovanie momentu na koleso v zabere pomocou brzd, alebo ventilov v diferenciali, a nasledna regulacia vykonu motoru, to asi jednotka natiahne paprcku, a zatiahne za to lanko
a posledne, ekonomer ukazuje pribliznu okamzitu spotrebu celkom presne, tak ako OBC v ramci korekcie ±1.5L, v ramci presnosti toho rucickoveho pristroja, pretoze AD prevodnik dostava rovnaky signal z RJ, z ktoreho OBC pocita okamzitu, priemernu, a dojazd.
j ASC je tiez nefunkcne, pretoze tento system uz od roku 1979 vyuziva rovnaky princip, a to presmerovanie momentu na koleso v zabere pomocou brzd, alebo ventilov v diferenciali, a nasledna regulacia vykonu motoru, to asi jednotka natiahne paprcku, a zatiahne za to lanko
a posledne, ekonomer ukazuje pribliznu okamzitu spotrebu celkom presne, tak ako OBC v ramci korekcie ±1.5L, v ramci presnosti toho rucickoveho pristroja, pretoze AD prevodnik dostava rovnaky signal z RJ, z ktoreho OBC pocita okamzitu, priemernu, a dojazd.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Promiň ale jsi u mě blb kterej o tom ví hovno, víš vůbec jak u E39 funguje asc? O jakých ventilech v diferáku mluvíš viděl jsi někdy diferák? Opravdu blbneš lidem hlavy s nesmyslama. Zkus se někdy s E39 na mechanice s ASC projet, pak budeš tvrdit něco jinýho.starynovy píše:no ale to si mohol povedat ze ta to obtazuje niekomu poradit, to sa omluvamNikto uceny z neba nespadol, a to ze som svojimi otazkami chcel predist laborovaniu, nakolko na to nemam cas, zo mna nerobi debila.
j ASC je tiez nefunkcne, pretoze tento system uz od roku 1979 vyuziva rovnaky princip, a to presmerovanie momentu na koleso v zabere pomocou brzd, alebo ventilov v diferenciali, a nasledna regulacia vykonu motoru, to asi jednotka natiahne paprcku, a zatiahne za to lanko![]()
a posledne, ekonomer ukazuje pribliznu okamzitu spotrebu celkom presne, tak ako OBC v ramci korekcie ±1.5L, v ramci presnosti toho rucickoveho pristroja, pretoze AD prevodnik dostava rovnaky signal z RJ, z ktoreho OBC pocita okamzitu, priemernu, a dojazd.
