Stránka 1 z 4
Napsal: čtv 18.04.2013 06:56
od PetanE60tka
Napsal: čtv 18.04.2013 09:39
od Filozof
vypadá to moc pěkně ale jsi v čr ...projed se po D1 a pak poreferuj
Jinak 300koní v 3litru je slušný a asi minimum na takové kola ...
ty bych dával ideálně na M5 v německu tady jen v kraji s pěknejma silnicema ...on se ten podvozek rychleji loučí s takovejma kolama
ukáž nějaká video ... jak to jede s těmito koly vypadá to moc pěkně

Napsal: čtv 18.04.2013 10:01
od xyron
Vypadá to super... na bláboly ostatních že to bude tvrdý atd se vykašli.. jestli ten komfort bude pro tebe samotného schůdnej, tak do toho jdi...
Napsal: čtv 18.04.2013 10:24
od ViktorDDD
všetko séria len čip? fakt pekné
Napsal: čtv 18.04.2013 16:01
od mago78
Taky by me zajimalo jestli je vsechno ostatni serie a kde to cipovali?
Napsal: čtv 18.04.2013 21:22
od PetanE60tka
Je venku filtr castic a vyrazenej egr ventil, pak jen chip, ladeno v dieselpoweru na brzde.
kolech mam najezdino loni uz asi.40 000 km, clovek musi hlidat vetsi diry, ale jinak je to v pohode, spis mne zajimal nazor, jestli to uz neni moc

Napsal: čtv 18.04.2013 21:50
od Majkl328
Docela paráda mít u konce otáček pořád kolem 500Nm :palec:
Napsal: čtv 18.04.2013 22:03
od kornout
To je manuál, nebo automat? Ten krouťák je masakr, že ho to vůbec udrží, mě spojka neudrží teď ani 640Nm.
Ještě k tomu grafu, proš je tam ten zub v těch otáčkách nejvyžšího výkonu, neklouzlo to náhodou při měření?
Napsal: pát 19.04.2013 08:42
od PetanE60tka
Je to automat. Bavil jsem se s nimi a pry by se stim mel poprat bez problemu. Pokud tam je prebytek vykonu na nej, tak si ho sam omezi, aspon tak jsem to pochopil.
Ten skok na krivce nevim, nejak jsem to blize nezkoumal...
Napsal: pát 19.04.2013 09:53
od kornout
PetanE60tka píše:Je to automat. Bavil jsem se s nimi a pry by se stim mel poprat bez problemu. Pokud tam je prebytek vykonu na nej, tak si ho sam omezi, aspon tak jsem to pochopil.
Ten skok na krivce nevim, nejak jsem to blize nezkoumal...
tak o výkon ani tak nejde, spíš o ten krouťák, ten je brutální. u automatu je výhoda, že to má měnič, tudíž žádný rázy a pokud by to na něj bylo moc, tak by se nezamknul a to by jsi poznal. Ten zub je divnej, podle mě by tam mělo být tak 310PS, když tu křivku protáhneš, nebýt toho zubu. Tam se muselo něco odehrát, kdyby to bylo v nižších ot, tak by to mohlo být regulací, razantní zásah, ale takhle vy vysokejch je to divný, nebo taky teplota plynů, jestli to řj neomezila dávkou nafty.
Napsal: pát 19.04.2013 13:39
od PetanE60tka
Zas tak tomu nerozumim, cili nemohu na to reagovat nejak odborneji

Napsal: pát 19.04.2013 14:53
od mago78
Jaky tam mas rozmery tech rafku (i ET) a pneu? Neskrta nikde nic ani pri plnem zatizeni? Taky by se mi neco takovyho libilo

Napsal: pát 19.04.2013 15:06
od PetanE60tka
ET nevim, ale jsou to original 20" BMW ze sedmicky. Vpredu 255/30 a vzadu 285/25 .
Kdyz jsem to tam loni daval, tak mi tu nekteri psali, ze tam musej jit podlozky, tak jsem je koupil a pa zahodil, skrtalo to.
Ted tam jsou jen kola a neskrta nic, kola hezky zaroven s lemama.
Kola jsou i hodne tvrdy, takze i diry to prezije, pochopitelne vse ma sve meze, ale po lonskych 40 000 km na ceskych cestach kola se jen prezula a vyvazila, nikde nehazela atd
Napsal: pát 19.04.2013 15:11
od sedyvlk6
PetanE60tka píše:ET nevim, ale jsou to original 20" BMW ze sedmicky. Vpredu 255/30 a vzadu 285/25 .
Kdyz jsem to tam loni daval, tak mi tu nekteri psali, ze tam musej jit podlozky, tak jsem je koupil a pa zahodil, skrtalo to.
Ted tam jsou jen kola a neskrta nic, kola hezky zaroven s lemama.
Kola jsou i hodne tvrdy, takze i diry to prezije, pochopitelne vse ma sve meze, ale po lonskych 40 000 km na ceskych cestach kola se jen prezula a vyvazila, nikde nehazela atd
Já mám na E61 M5kové 19 V zadu 275 na asi 45 a musel jsem dát podložky jelikož mi kola díky vnitřnímu nadkolí nešla ani nasadit. Tak že mi je divný že by jsi měl 285 bez podložek. A popravdě jedna sezona a je poznat že kosti podvozku dostali naprdel. Na 20 jsi za dvě sezony tutově mrtvej.Tak že těch 40 tisíc jsi najezdil maximálně na dálnici a ne na hrbolatých okrskách.
Napsal: pát 19.04.2013 15:18
od PetanE60tka
Hele nevim, litam hodne prahu a okoli, menil jsem ted na jare tlumice, podvozek tichej, nic nemlati, auto najeto 200 000, ve 120 000 jsem si ho dotahl z rajchu
Napsal: pát 19.04.2013 15:19
od Sovaja
Slušný....fakt slušný. Závidím, nicméně já bych se bál, že to časem prostě tu enormní zátěž nevydrží....
Jak to bylo s cenou, pokud to není tajná info....
Držím palce, ať drží....
Napsal: pát 19.04.2013 15:24
od PetanE60tka
Tady jsem udelal rychly video, jak to jede na tech 20tkach
https://www.youtube.com/watch?v=n7gP1cz8v9o
Napsal: pát 19.04.2013 15:26
od PetanE60tka
Byly v tom nejake bartery, cili nevim, co by to stalo ofigo...
TAk ja jezdim na pohodu, mam to jen, ze se obcas svezu nebo za to vezmu, ale moje dlouhodoba spotreba je 7,3
Napsal: pát 19.04.2013 15:26
od Matthes
Moc pěkné

Napsal: pát 19.04.2013 15:27
od sedyvlk6
PetanE60tka píše:Hele nevim, litam hodne prahu a okoli, menil jsem ted na jare tlumice, podvozek tichej, nic nemlati, auto najeto 200 000, ve 120 000 jsem si ho dotahl z rajchu
Hm to jezdíš jako taxikář Praha a okolí 40 tisíc za rok? Já mluvím jen ze své zkušenosti před nasazením M5kových 19 jsem nechával měnit origo kosti a už v servisu BMW mi říkali žě po 30 tisíc tam budu znovu s těmito kolama a měli defakto pravdu. Kamarád šel z devatenáctek na osmnáctky ze stejného důvodu. Já ale i přes to zůstávám u těch mých devatenáctek protože ty kola dělají 50% vzhledu auta
